[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1539: Undefined variable: avatar_width [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1539: Undefined variable: avatar_height [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1539: Undefined variable: alt [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1539: Undefined variable: alt [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/wp-united/wpu-actions.php on line 258: Undefined index: wpuAbs [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/wp-united/wpu-actions.php on line 258: Trying to get property of non-object [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2176: Undefined offset: 1 [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2176: Undefined offset: 1 [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2176: Undefined offset: 1 [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2176: Undefined offset: 1 [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2176: Undefined offset: 1 [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2176: Undefined offset: 1 [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion [phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 124: Array to string conversion Forum Stalker.pl • Zobacz temat - [ZonaWalker Mod]
Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
ZonaWalker Mod to mod zbiorowy (kompilacja) bardzo użytecznych, ułatwiających, upiękniających i poprawiających grę S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci. Wnosi bardzo dużo zmian, a przy tym nie naraża na szwank pierwotnego ducha tej gry.
------------------------------------------------- Powyższy mod wydaję w dwóch odsłonach:
- ZonaWalker Mod Lite v1.0 - Zawiera wszystkie główne mody składowe, wraz z modami podmieniającymi tekstury budynków i natury w normalnej rozdzielczości.
- ZonaWalker Mod HD v1.0 - Zawiera wszystkie główne mody składowe, wraz z modami podmieniającymi tekstury budynków i natury w najwyższej rozdzielczości, oraz mod zmieniający i rozbudowujący widowiskowe zjawiska atmosferyczne. ------------------------------------------------ Szczegółowa lista zmian:
Lite:
- Nowe tekstury różnych budowli i konstrukcji inżynierskich. - Nowe tekstury drzew, krzewów i gruntu; unikalne dla każdego obszaru (normalna rozdzielczość). - Nowe celowniki optyczne. - Nowy mniejszy i poręczniejszy HUD. - Ciężar udźwigu powiększony do 100Kg. - Ulepszanie broni i pancerzy bez konieczności donoszenia narzędzi. - Ulepszenia na max, jedno ulepszenie nie eliminuje drugiego. - Pełen ekwipunek do kupienia u barmanów w obu bazach. - Więcej krwi, i w kolorze czerwieni Ferrari. - Handlarze kupują nawet zniszczoną broń. - Prawdziwe nazwy broni. - Lepsze tekstury broni. - Lepsze odgłosy wystrzałów itp. - Zwiększona celność broni, do poziomu z poprzednich części. - Odblokowano możliwość zamontowania akcesoriów w niektórych broniach. - Poprawiona wersja detektora Swaróg. - Stalker NPC dobiera sobie najlepszą broń do danego przeciwnika. - Stalker NPC potrafi używać apteczek i bandaży (jeśli posiada). - Stalker NPC potrafi używać podwieszanego granatnik w swojej broni. - Stalker NPC używa ciosu kolbą na celu w pobliżu. - Stalker NPC potrafi zamontować dodatkowe akcesoria na swojej broni. - Stalker NPC (sojusznik) przestaje strzelać gdy znajdziesz się na linii ognia. - Stalker NPC potrafi walczyć nożem.
HD:
- 3 dodatkowe cykle pogodowe. Mamy teraz 7 cykli: pogodnego nieba, częściowo zachmurzonego, mglisty, bardzo mglisty, pochmurny, deszczowy i burzowy. - Prawidłowa pozycja słońca zgodna z danymi geograficznymi (lokacja Czarnobyla) i astronomicznymi (15 sierpnia). - Dłuższe noce rozświetlone światłem Księżyca zmieniającego swoje fazy. - Zmienione zmiany pogody: Mamy teraz 2 główne cykle (dobrej i złej pogody), które trwają on 2 do 8h w zależności od obszaru. Pogoda wciąż zmienia się z godziny na godzinę w ramach cyklu. - Oddzielne ustawienia zmian pogody dla poszczególnych obszarów. Pogoda na Zatonie jest często mglista jak to na bagnach. W okolicach Jupitera jest głównie słonecznie z częstymi burzami. Prypeć jest deszczowa i burzowa więc nie oczekujcie tam wiele słońca. - Pełny cykl pogodowy dla podziemi Jupitera. - Ponad 140 nowych fotorealistycznych textur nieba z elektrownią, radarem w Limańsku i Mózgozwęglaczem na horyzoncie (wysoka rozdzielczość). - Zwiększony zasięg widzenia dla czystego, częściowo zachmurzonego nieba (x3) i pochmurnego (x2). - Zmniejszony zasięg widzenia dla burzowego(x0.6), mglistego(x0.4) i gęstej mgły(x0.1). - Dynamiczny DOF (głębia ostrości). Zmienia się w zależności od pogody. Np. W pogodny dzień odległe obiekty są ostre ale podczas mgły obiekty na granicy pola widzenia są rozmyte. - AtmosFear Blowout - zmieniona sekwencja emisji. Nowe tekstury, nowe dźwięki. Różne opcje śmierci NPC-ów i ostrzeżeń przed emisją. - AtmosFear Psi Storm - psioniczna burza. Coś jak emisja na mniejszą skalę ale ciągle zabójcza. - AtmosFear Fallout - Radioaktywne i kwaśne deszcze przechodzą od czasu do czasu nad Zoną. - Paczka dzwięków pochodzących z Ambient Audio Overhaul (imperialreign). - Nowe tekstury różnych budowli i konstrukcji inżynierskich. - Nowe tekstury drzew, krzewów i gruntu; unikalne dla każdego obszaru (bardzo wysoka rozdzielczość). - Nowe celowniki optyczne. - Nowy mniejszy i poręczniejszy HUD. - Ciężar udźwigu powiększony do 100Kg. - Ulepszanie broni i pancerzy bez konieczności donoszenia narzędzi. - Ulepszenia na max, jedno ulepszenie nie eliminuje drugiego. - Pełen ekwipunek do kupienia u barmanów w obu bazach. - Więcej krwi, i w kolorze czerwieni Ferrari. - Handlarze kupują nawet zniszczoną broń. - Prawdziwe nazwy broni. - Lepsze tekstury broni. - Lepsze odgłosy wystrzałów itp. - Zwiększona celność broni, do poziomu z poprzednich części. - Odblokowano możliwość zamontowania akcesoriów w niektórych broniach. - Poprawiona wersja detektora Swaróg. - Stalker NPC dobiera sobie najlepszą broń do danego przeciwnika. - Stalker NPC potrafi używać apteczek i bandaży (jeśli posiada). - Stalker NPC potrafi używać podwieszanego granatnik w swojej broni. - Stalker NPC używa ciosu kolbą na celu w pobliżu. - Stalker NPC potrafi zamontować dodatkowe akcesoria na swojej broni. - Stalker NPC (sojusznik) przestaje strzelać gdy znajdziesz się na linii ognia. - Stalker NPC potrafi walczyć nożem.
------------------------------------------------ Główne mody składowe:
NanoHud - Autor: Cromm Cruac Detector Fix - Autor: UnCheat AI Additions - Autor: Rulix aka Bak Full Upgrades for Weapons and Armors Mod v1.0 - Autor: NovaRain Hades' Real Gore Mod v1.0 - Autor: Hades Prawdziwe nazwy broni v1.0 - Autor: panZDZiCH Reborned Weapons Mod - Autor: djcycu Absolute Scopes - Autor: Cromm Cruac (przerobione przez MatStaw i scigacz1975) Trader Mod - Autor: Potman, The Witcher Full Upgrades Without Tools v1.0 - Autor: krilatizmajra Weight 100 Mod - Autor: MatStaw Sell All - Autor: Damain1996
Obie wersje zostały wyposażone w elegancki instalator zawierający wszystkie niezbędne do działania modu pliki. Czyli także odpowiednio zmieniony plik "fsgame.ltx". Wersja HD zawiera również pliki "xrRender" wymagane do AF3, które to zainstalują się automatycznie. Pliki oryginalne "xrRender" zostaną zachowane w folderze "bin_backup".
Instalować na wersję gry 1.6.0.2.
---------------------------------------------- Podziękowania za pomoc przy tworzeniu moda dla:
Wszyscy chcą pooglądać obrazki. Gwarantuje że tekstury otoczenia są takie jak z modów od Cromm Cruac, a broni rodem z Reborned Weapons Mod. Dobra, niech będzie, porobię fotki. Klient (gracz) ma zawsze racje.