[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 22 Paź 2013, 23:55

Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, Cysiu.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez SkullDagger w 24 Paź 2013, 21:00

Te pistolety, a szczególnie ten pierwszy nie jest czasem troche za mały? W tych rękawicach wygląda jakby trzymał jakąś miniaturke.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 25 Paź 2013, 10:08

Rękawiczki które dodał są naprawdę duże a sam Glock w realu też nie jest dużym pistoletem. Poza tym trzeba tak ułożyć dłonie żeby z każdymi rękawiczkami wyglądały dobrze i nie przenikały przez model broni co czasami powoduje że pistolety mogą wydawać się mniejsze.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Junx w 02 Lis 2013, 15:58

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cysiu.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Pangia w 02 Lis 2013, 17:46

Im więcej tych video, tym bardziej ta animacja wyrzucania magazynka z pistoletu mi się nie podoba. Taka typowa pokazówka, nigdy nie lubiłem tego typu animacji, a niestety, wszyscy modderzy idą w tą stronę :( Coś takiego jak KingFriday zrobił wyglądałoby lepiej, na zasadzie prostej wymiany magazynka, a nie „o, jaki ze mnie przechuj, bo ja mam autopistolsa, to ja se będę nim wywijał zamiast przeładować jak normalny człowiek”
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 02 Lis 2013, 18:50

Animki KingFriday'a w porównaniu do tego to niezgrabne próby przedszkolaka. Zauważ że ta animacja jest tylko przy Glockach, reszta pistoletów ma inne, a u KingFriday'a wszystkie pistolety mają tą samą animację (co dla mnie jest śmieszne bo różne pistolety mają zwalniacz magazynka w różnych miejscach) no i z pistoletu z długim magazynkiem nie zawsze ci magazynek wypadnie ot tak bo się przekosi i trzeba go albo wyjąć go ręką albo potrząsnąć pistoletem.


Nowe wideło dla porównania. Animacje do SoC zrobił niezłe, w CoP to jakaś żenada.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr,
Negative Józio.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez r_populik w 03 Lis 2013, 11:10

Nie podlega dyskusji, że to co robi Strifer jest poza jakąkolwiek konkurencją. No ale KingFriday zrobił swoje animacje bez porównania szybciej. A animacji przeładowania pistoletu ma dwa rodzaje, więc nie jest tak źle. Jedyna głupota jaką uskutecznia, to robienie animacji pod oryginalne modele.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Red Liquishert w 03 Lis 2013, 11:15

Animki są naprawdę super, zacinanie się broni rozwala system, picie napojów i PDA jest mega immersywne, a to lubię. Jedno mi się nie podoba - podobnie jak Pangiemu zresztą - wyrzucanie magazynka z gniazda. To chyba najgłupsze, co można w tej kwestii wymyślić. W realu przecież NIGDY nie wyrzuca się magazynka w błoto, tylko wypina z gniazda, chowa do ładownicy, wyjmuje nowy, umieszcza w gnieździe... Stalker też pewnie miałby 2-3 magazynki i od czasu do czasu je uzupełniał, a nie wyrzucał je po hollywoodzku ("wyje*ie magazynek w błoto, to tak zaje*iście coolersko wygląda"). Ogólnie - tylko to jedno zastrzeżenie, co do reszty - padam na twarz i czekam w napięciu na kompilację tego z MISERY :)
Bydlę z pana, panie Red
Awatar użytkownika
Red Liquishert
Łowca

Posty: 418
Dołączenie: 07 Sty 2010, 16:13
Ostatnio był: 16 Gru 2021, 16:32
Miejscowość: Chuj wie, Polska Ź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 167

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Kalashnikov w 03 Lis 2013, 14:31

Czekam na tą modyfikację jak nie wiem co. Tylko tak jak Pangia pisze, żeby autor się nie wypalił bo wtedy to już będzie bardzo szkoda :facepalm:
Animacje bardzo mi się podobają, tylko mam małe zarzuty do wyrzucania magazynku w błoto. Bo wątpie trochę, że nasza postać ma tak dużo ich na wymianie lecz jednak nie wygląda to źle bo to tylko detal.
Image Image Image
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 15 Maj 2013, 19:59
Ostatnio był: 25 Sty 2019, 19:42
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 14

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Cysiu w 03 Lis 2013, 19:07

No, zawsze znajdzie się jakiś powód do narzekania. To animacje sprintu i machanie bronią, to znowu wyrzucanie magazynka w błoto, to przeładowanie z ręką pod bronią... Faktem natomiast jest, że mod ten i tak wiedzie prym wśród "animation overhaul'ów", bo nie dość, że poziom wykonania samych animacji wręcz wgniata w fotel (przynajmniej mnie, osobiście uważam, że lepszych animacji w żadnej grze nigdy nie widziałem), nowe modele są również świetnie wykonane, to mod posiada dodatkowe skrypty, których w żadnym innym modzie raczej nie uświadczycie. Raczej nie ma szans na to, by mod po prostu "umarł", nawet w wypadku zaprzestania nad nim prac, bo nowe rozwiązania w nim zaimplementowane są raczej przełomowe dla moddingu stalkera. Jeżeli nawet gunslinger miałby ostatecznie nie wyjść, to przypuszczam, że przynajmniej skrypty prędzej czy później zobaczylibyśmy w innym modzie (lub jako modyfikację oddzielną). No, to tyle moich rozmyśleń na temat gunslingera.
Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Rozdupnik w 03 Lis 2013, 23:21

A jak rzucał butelkami po flaszce i puszkami po red bullu to nikt nie narzekał. Mnie ciekawi jedna rzecz, jak to będzie sie miało do np. shokera 1.0 i (jak wyjdzie) 2.0
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 04 Lis 2013, 09:00

Mnie rozwaliło przełączanie między ogniem ciągłym a pojedynczym w Glocku 18 - pamiętam, że w GRAW był ten sam pistolet i również miał śliczne animacje przeładowania i użytkowania. Jedynie był z nim jeden problem - gdy magazynek był pusty, a my zmienialiśmy tryb ognia, postać machała palcem z dala od przełącznika, mimo wszystko go zmieniając. Tutaj Strifer zadbał nawet i taki szczegół... To wystarczy do określenia jakości jego tworu, przynajmniej jak dla mnie.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość