[Zone Cell Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 30 Wrz 2013, 19:07

Kiedy download bo nie moge się doczekać!
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Reklamy Google

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 30 Wrz 2013, 19:17

Jak ktoś mi pomoże napisać drzewka ulepszeń, pisałem o tym już trzy-cztery razy.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Pangia w 30 Wrz 2013, 19:24

Nie prościej skopiować domyślne i dopasować tylko do typów broni (żeby np. jakiś kałach nie miał drzewka od Makarowa), a z czasem zacząć w tym grzebać?
I jak już piszę – masz w planach dodanie Bizona? Strasznie mi brakuje tego bardzo fajnego i pasującego do Stalkera PM-a, tylko nie mogłem nigdzie znaleźć działającego modelu :/ Znaczy się mam jeden (albo nawet dwa), tylko że wywala się z brakiem animacji (najwidoczniej ktoś na pałę wyciął z jakiegoś moda nie patrząc, czy ruszy bez dodatkowych kombinezonów).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 30 Wrz 2013, 19:48

Bizon (PP-19)? Chodzi ci o broń na podstawie projektu AK? Czy chodzi o ten pistolet maszynowy z TFW? Jeżeli tak, to mogę go dodać z TFW albo Shokera. Co do ulepszeń - we Way to Pripyat jest coś podejrzanego - nie ma pliku weapon_upgrade, upgrade w configs>weapons, tylko jest inventory_upgrade w misc.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Pangia w 30 Wrz 2013, 20:35

StalkerCell napisał(a):Bizon (PP-19)? Chodzi ci o broń na podstawie projektu AK? Czy chodzi o ten pistolet maszynowy z TFW?

O ile pamiętam, to to samo :P Ale tak, chodzi mi właśnie o PP-19. Tego z TFW nie wrzucisz, sam próbowałem i wywalało błędy z animacjami. Gdzieś czytałem, że czasami ręce na broniach odnoszą się do kombinezonów i jeśli gra nie znajdzie potrzebnego kombinezonu, to wywala błąd o braku animacji dla broni nawet, jeśli takowe istnieją.
Co do ulepszeń - we Way to Pripyat jest coś podejrzanego - nie ma pliku weapon_upgrade, upgrade w configs>weapons, tylko jest inventory_upgrade w misc.

Image
Nie wiem, skąd wziąłeś tego moda, skoro nie masz pliku z ulepszeniami. Chociaż ja tam sam coś grzebałem, więc może dlatego mam je w archiwum, sam już nie pamiętam. Tak czy siak ulepszenia są albo wyłączone (np. GP100), albo drzewka są brane z oryginalnych broni (np. AWP ma drzewko SWD, AUG mają drzewko LR300 itd.). Żadna filozofia. Najprostszym rozwiązaniem jest skopiowanie linii upgrades i upgrades_scheme z waniliowych broni i wstawienie ich do configów nowych zabawek. Dzięki temu nawet nie musisz tworzyć nowych configów ulepszeń, bo gra bierze je z plików już istniejących.
Co do robienia nowych ulepszeń to - jeśli przyjąć scenariusz, że opieramy się na oryginalnych configach - większym problemem jest:
1) ogarnięcie, gdzie należy podnosić o jaką wartość (czyli odpowiedni balans) - chociaż to jest bardziej żmudne i nużące niż trudne,
2) niezgubienie jakichś linijek, bo to strata czasu przy sprawdzaniu, czy wszystko działa (BugTrap o braku tej brakującej linii)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 30 Wrz 2013, 21:16

po*eb*ne Misery jest to. Way to Pripyat samo tak. Nie no, kuźwa, skopiowałem z Misery plik upgrade dla PPSh-41, zmieniłem sekcje na poprawne i, kuźwa wywala, że czegoś znaleźć nie może. Tak samo AEK. Myślę, że to prze te różne wersje - jakieś mossy, pordzewiałe. Na jaki ch*j to ja się pytam??? Chcę rozdupcyć laptoka ja.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Pangia w 30 Wrz 2013, 22:11

Jest to więcej niż prawdopodobne. Jak spróbowałem wyciąć sobie broń z SGM-a, to dałem sobie spokój już po przeczytaniu configa broni (odniesień do innych plików było tyle, że stwierdziłem, że choćby to była wyrzutnia bomb wodorowych, to nie jest warta takiej roboty).
Aż spróbuję jutro wyciąć „pepeszę” z Drogi do Prypeci, zobaczę, czy u mnie coś się sypnie. Tak na logikę to nie powinno, ale X-Ray ma niewiele wspólnego z logiką, więc…
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 10 Paź 2013, 20:54

:wychodzinaambonę:
Ogłoszenie parafialne

Biorę przykład z @Junx'a i daję to, co będzie w pierwszym poście, gdy mod trafi do "Modyfikacji gotowych"

#up 07.10.2013

Autor: StalkerCell
Typ: Globalny
Gra/wersja gry: Stalker Call of Pripyat 1.6.02 PL
Data rozpoczęcia: 25.08.2013
Data wydania: koniec 2013, początek 2014 (bliżej nieokreślona)
Poziom prac: Alpha

:

Opis: Mój pierwszy mod, jaki kiedykolwiek robię wnosi do gry między innymi nowe bronie, którymi gracze mogli cieszyć się z modów takich jak Shoker Mod, czy Way to Pripyat. Ponadto tworzone są addony, by każdy mógł dobrać sobie ten właściwy. Jednak lepszym opisem będzie wymienienie zmian "od myślników" ( w poście #1 są screeny):

-zmodyfikowane tekstury główne,
-zmieniona pozycja spawnu,
-dodane 41 sztuk broni,
-dodane 5 sztuk kombinezonów,
-dodane 2 sztuki hełmów,
-dodane 16 sztuk boosterów,

Planowane zmiany (* - przy pomocy moderatorów lub niewykonalne na pierwszą wersję moda):
-nowe schowki,
-nowi NPC (nie wiadomo),
-nowe zadania (*),
-nowe mapy (*),

EDIT.
Dodam, a nawet na pewno znajdą się w modzie karabiny typu Mosin (Kar i nowsze, typu SKS) z moda Misery. Jeżeli się skuszę, to nawet StG 44 dodam.

#up 10.10.2013
[...]

-zmodyfikowane tekstury główne,
-zmieniona pozycja spawnu,
-dodane 42 sztuki broni,
-dodane 5 sztuk kombinezonów,
-dodane 2 sztuki hełmów,
-dodane 16 sztuk boosterów,
-dodane 7 sztuk (rodzai) amunicji,
-dodane 3 sztuki celowników optycznych,
-nowa nuta w menu głównym,
-można chodzić z bronią po bazie,

Planowane zmiany (* - przy pomocy moderatorów lub niewykonalne na pierwszą wersję moda):
-nowe schowki,
-nowi NPC (nie wiadomo),
-nowe zadania (*),
-nowe mapy (*),
-nowe bronie,
-nowe celowniki,
-nowe typy amunicji,

#up 12.10.3013
[...]

-zmodyfikowane tekstury główne,
-zmieniona pozycja spawnu,
-dodane 48 sztuki broni,
-dodane 5 sztuk kombinezonów,
-dodane 2 sztuki hełmów,
-dodane 16 sztuk boosterów,
-dodane 7 sztuk (rodzai) amunicji,
-dodane 4 sztuki celowników optycznych,
-nowa nuta w menu głównym,
-można chodzić z bronią po bazie,
Kod: Zaznacz wszystko
-nowe bronie (48):
 *AK 113 'Mongoł' (Shoker Mod CS 1.9),
 *XM8 (Shoker Mod CS 1.9),
 *SR-3 Vihr (Shoker Mod CS 1.9),
 *FY-71 (Shoker Mod CS 1.9),
 *UMP 45 (Droga do Prypeci),
 *Steyr AUG A1 (Droga do Prypeci),
 *Marauder 1010 (Droga do Prypeci),
 *Gewehr 43 (Droga do Prypeci),
 *OICW (Droga do Prypeci),
 *FAL (Droga do Prypeci),
 *FN FAL (Droga do Prypeci),
 *FN SA85 (Droga do Prypeci),
 *M4a1 (Shoker Mod CS 1.9),
 *HK 417 (Shoker Mod CS 1.9),
 *Sako m95 (Droga do Prypeci),
 *AWM (Droga do Prypeci),
 *Mossberg 590 (Droga do Prypeci),
 *AK 47 Tactical,
 *VSK 94,
 *Kriss Super V (Droga do Prypeci),
 *AS50 (Droga do Prypeci),
 *PPSH41 (Droga do Prypeci),
 *M16a2 (Droga do Prypeci),
 *Tavor (Droga do Prypeci),
 *FW900 (Droga do Prypeci),
 *MK14 (Droga do Prypeci),
 *FAMAS 1 (Droga do Prypeci),
 *FAMAS 2 (Droga do Prypeci),
 *FAMAS 3 (Droga do Prypeci),
 *Benelli M4 Super 90 (Droga do Prypeci),
 *SR-25 "Rycerz" (Droga do Prypeci),
 *Sako TRG-42 (Droga do Prypeci),
 *KSC-PDW (Droga do Prypeci),
 *FN SCAR-L (Droga do Prypeci),
 *Schmeisser MP-40 (Droga do Prypeci),
 *Mosin-Nagant wz. M1891/30 (Misery),
 *Valmet RK. 95 (Droga do Prypeci),
 *RPK-74 (Droga do Prypeci),
 *FN P90 (Droga do Prypeci),
 *H&K G36c (Droga do Prypeci),
 *H&K G36s (Droga do Prypeci),
 *AEK-973 (Misery),
 *Kar98 (Misery),
 *IMI Galil (Misery),
 *AKS-74 Kobra (Misery),
 *Pistolet Stieczkina (Misery),
 *GSz-18 (Misery),
 *AK-105 (Misery),

-nowe dodatki do broni (4):
 *celownik ACOG,
 *celownik Leupold Mark 10X LR/T,
 *celownik ZF-4,
 *celownik PU,

-nowa amunicja (7):
 *7,62x51 FMJ,
 *7,62x51 AP,
 *7,62x39 FMJ,
 *7,62x39 AP,
 *12,7x33,
 *7,92x33 FMJ,
 *7,92x33 AP,


Planowane zmiany (* - przy pomocy moderatorów lub niewykonalne na pierwszą wersję moda):
-nowe schowki,
-nowi NPC (nie wiadomo),
-nowe zadania (*),
-nowe mapy (*),
-nowe bronie,
-nowe celowniki,
-nowe typy amunicji,


#up 13.10.2013
[...]

-zmodyfikowane tekstury główne,
-zmieniona pozycja spawnu,
-dodane 66 sztuki broni,
Karabiny szturmowe (35):
*AK 113 'Mongoł' (Shoker Mod CS 1.9),
*XM8 (Shoker Mod CS 1.9),
*FY-71 (Shoker Mod CS 1.9),
*Steyr AUG A1 (Droga do Prypeci),
*XM29 OICW (Droga do Prypeci),
*DSA-580SW (Droga do Prypeci),
*FN FAL (Droga do Prypeci),
*FN SA85 (Droga do Prypeci),
*M4a1 (Shoker Mod CS 1.9),
*HK 417 (Shoker Mod CS 1.9),
*Sako m95 (Droga do Prypeci),
*AK 47 Tactical,
*VSK 94,
*M16a2 (Droga do Prypeci),
*IMI TAR-21 Tavor (Droga do Prypeci),
*FW-900 (Droga do Prypeci),
*FAMAS F1 (Droga do Prypeci),
*FAMAS G2 (Droga do Prypeci),
*FAMAS Prototype3 (Droga do Prypeci),
*SR-25 "Rycerz" (Droga do Prypeci),
*KSC-PDW (Droga do Prypeci),
*FN SCAR-L (Droga do Prypeci),
*Valmet RK. 95 (Droga do Prypeci),
*RPK-74 (Droga do Prypeci),
*H&K G36c (Droga do Prypeci),
*H&K G36s (Droga do Prypeci),
*AEK-973 (Misery),
*IMI Galil (Misery),
*AKS-74 Kobra (Misery),
*AK-105 (Misery),
*AKM (Misery),
*StG 44 (Misery),
*SCAR-M (Droga do Prypeci),
*CGW (Droga do Prypeci),
*M14 (Droga do Prypeci),

Karabiny maszynowe (2):
*M-60 (Droga do Prypeci),
*PK470 "Raptor" (Droga do Prypeci),

Karabiny wyborowe (10):
*Gewehr 43 (Droga do Prypeci),
*AWM (Droga do Prypeci),
*AS50 (Droga do Prypeci),
*MK14 (Droga do Prypeci),
*Sako TRG-42 (Droga do Prypeci),
*Mosin-Nagant wz. M1891/30 (Misery),
*Kar98 (Misery),
*CheyTac m100 (Droga do Prypeci),
*Barret M82A1 (Droga do Prypeci),
*M-1000 "Mik" (Droga do Prypeci),

Strzelby (6):
*Marauder 1010 (Droga do Prypeci),
*Mossberg 590 (Droga do Prypeci),
*Benelli M4 Super 90 (Droga do Prypeci),
*Saiga 12K (Misery) ,
*Benelli M3 (Droga do Prypeci),
*Strzelba BM-16 (Droga do Prypeci),

Pistolety maszynowe (7):
*SR-3 Vihr (Shoker Mod CS 1.9),
*UMP 45 (Droga do Prypeci),
*Kriss Super V (Droga do Prypeci),
*PPSh-41 (Droga do Prypeci),
*Schmeisser MP-40 (Droga do Prypeci),
*FN P90 (Droga do Prypeci),
*H&K MP7a1 (Droga do Prypeci),

Pistolety (5):
*Pistolet Stieczkina (Misery),
*GSz-18 (Misery),
*OC-33 "Piernacz" (Misery),
*TT-33 (Misery),
*Ruger GP100 (Droga do Prypeci),

Granatniki rewolwerowe (1):
*MGL-140 (Droga do Prypeci),



-dodane 5 sztuk kombinezonów,
*PSZ-9Md,
*SSP-99 "Ekolog",
*SW-4G,
*SEVA Monolitu,
*SEVA-N,


-dodane 2 sztuki hełmów,
*Respirator,
*Respirator GP,


-dodane 16 sztuk boosterów,
*napój "Czerwony Stalker",
*piwo,
*napój "Jaguar",
*czekolada,
*kukurydza,
*oliwki,
*orzechy,
*ser topiony "Amber",
*herbatniki,
*batonik,
*sok,
*orzeszki,
*sardynki,
*serek,
*Rukzak (?),
*Vegetables (?),


-dodane 8 sztuk (rodzai) amunicji,
*7,62x51 FMJ,
*7,62x51 AP,
*7,62x39 FMJ,
*7,62x39 AP,
*12,7x33,
*7,92x33 FMJ,
*7,92x33 AP,
*.357 Magnum,


-dodane 5 sztuki celowników optycznych,
*celownik ACOG,
*celownik Leupold Mark 10X LR/T,
*celownik ZF-4,
*celownik PU,
*celownik Leupold VX-II,


-nowa nuta w menu głównym,
-można chodzić z bronią po bazie,

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, PMG.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez PMG w 13 Paź 2013, 23:05

Świetna robota, mod zapowiada się bardzo ciekawie. Mam pytanie: Masz w planach dodanie do swojego moda jeszcze jakichś modeli broni myśliwskiej? Jestem pasjonatem wszelkich śrutówek i dwururek w STALKERze, TOZ-34, albo obrzyn był zawsze w moim ekwipunku. Bardzo się cieszę, że będzie BM-16, jeśli to jest to o czym myślę, a myślę o tej długiej dubeltówce podobnej do obrzyna z podstawki, to będę cholernie szczęśliwy móc pobiegać z nim po Zonie :E .
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 01 Sie 2024, 15:05
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 13 Paź 2013, 23:18

Tak, będą inne z Shoker Mod 1.9 CS i SMRTER Mod :D Będzie krótki TOZ, jeszcze drugi długi BM-16, Benelli M3 Super 90 ze Shokera i kilka strzelb ze SMRTER (nie wiem, ile było dodanych, ale pamiętam dłuższego SPSA-12). Dzięki, że odezwał się w temacie inny użytkownik :D
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez PMG w 13 Paź 2013, 23:34

Dobrze wiedzieć, naprawdę wspaniale, że urozmaicisz trochę dubeltówki i będę mógł postrzelać z czegoś innego niż ze starego wysłużonego TOZa :P . Póki co czekam z niecierpliwością na premierę ;) .
Ostatnio edytowany przez PMG, 13 Paź 2013, 23:35, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 01 Sie 2024, 15:05
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez SkullDagger w 13 Paź 2013, 23:35

Nie on jeden czeka także dawaj z tym modem heh;) A kombinezony jakies jeszcze beda?
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości