[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 05 Lip 2013, 08:30

Nawet efekt ściągania spustu... Ostatnia gra, w jakiej to widziałem, to polski Chrome - może coś mi umknęło, acz tylko tam pamiętam ten ficzer. No, oby tak dalej - gdyby to modziwo stało się bazą dla kolejnych... Cud-miód-malina.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Winiacz w 05 Lip 2013, 12:10

Ściąganie spustu jest w grach od dawna (CS:S, wszelakie COD itd.), tylko z reguły jest mało widoczne. Tutaj chyba stalker ma wyjątkowo długie paluchy że jest aż tak widoczne.
Ogółem ten mod + atmosfear 3 i wszelakie absolute nature/structures/mutants itd. i S.T.A.L.K.E.R staja naprawdę ładną grą, nawet współcześnie.
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez LSkiper w 05 Lip 2013, 13:16

Gdy patrzyłem na pierwsze filmiki z tego moda to wiedziałem, że muszę to mieć, ale gdy zobaczyłem ostatnie 3 prezentacje, to moja reakcja wyglądała mniej więcej tak:
Image w porównaniu do "fabrycznych" animacji to jest istny majstersztyk animacja przeładowywania pustego wintara mnie "zatkała" po pierwszym obejrzeniu tego przeładowania moja reakcja niestety ograniczyła się tylko do: wywalenia gał na orbitę Plutona i :facepalm: (oczywiście w dobrym znaczeniu) widać, że tempo prac znacznie wzrasta i jakość wszystkich animacji, modelów i tekstur. Z niecierpliwością czekam na moment, gdy ten mod ujrzy światło dzienne.
MSI B450A Pro MAX/Ryzen 7 5800X3D/MSI Radeon RX 6700XT/32GB DDR4 3600MHz/2TB WD Blue + 2TB SSD/Logitech MX Master/W10/Cooler Master MWE Gold V2 750W
Samsung Galaxy S22 Ultra
Awatar użytkownika
LSkiper
Tropiciel

Posty: 318
Dołączenie: 19 Gru 2011, 23:27
Ostatnio był: 29 Wrz 2023, 16:36
Miejscowość: Zadupie za Poznaniem
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Junx w 10 Lip 2013, 09:40

AS "VAL"
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Kudkudak w 10 Lip 2013, 09:47

Ta animacja wygląda mega sztucznie i jest niestety wujowa. Mam nadzieję że znajdę jakiś tutek na forum, bo pod VALa można wsadzić animację Vintoreza, czy się mylę? Po prostu w porównaniu do np. obrzyna albo jakiegoś pistoletu wypada bardzo przeciętnie i "mechanicznie".

Oczywiście jak mod wyjdzie :caleb:
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 10 Lip 2013, 11:36

Animka jest spoko - i tak bije na głowę vanillową ilością szczegółów. Jedyny problem, to odciąganie zamka, sięgając ręką pod magazynkiem... Nie można po prostu zmienić ręki, albo ułożyć broni na płask...?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Kudkudak w 10 Lip 2013, 11:42

No właśnie o to mi chodzi :P Lepsza niż vanilla ale gorsza niż poprzednie projekty.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Junx w 10 Lip 2013, 13:33

Autor piszę, że to nie jest ostatnia wersja animacji, zostały poprawione również ręce, które były za duże trochę, ale już są poprawione.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Winiacz w 10 Lip 2013, 14:55

Akurat w ruskiej broni przekładanie ręki pod bronią jest chyba najwygodniejsze. Odrywanie prawej ręki trwa sporo, i przez niektóre osoby jest uznawane za błąd. Obracanie jej i przeładowanie z góry grozi kontuzją nadgarstka. Sięganie od spodu jest chyba najlepsze (pomijając modyfikacje dodające rączkę zamkową z lewej strony).
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez r_populik w 10 Lip 2013, 17:19

Dokładnie tak jak pisze Winiacz, przekładanie ręki pod magazynkiem to normalna rzecz. Choć niewątpliwie w grze nie wygląda zbyt efektownie, to jest to chyba najbardziej taktyczne z przeładowań broni opartych na AK. Ogólnie animacja jest wg mnie na stałym "strifer-owskim" czyli bardzo wysokim poziomie. Sam trochę bawię się z animacjami i wiem, jak trudno jest zrobić coś co będzie dobrze (w moim przypadku maksymalny pułap to "znośnie") wyglądało. A ilekroć oglądam coś z Gunslingera, zastanawiam się, na ile czegoś takiego można się nauczyć, a na ile zależy to wyłącznie od wrodzonego talentu.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Winiacz w 10 Lip 2013, 21:20

To nie jest efekt finalny. Pewnie doda trochę więcej ruchu, bronią ciut pomacha i będzie super.
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez gitmajones w 12 Lip 2013, 13:54

W którymś z ostatnich filmików WolfKOTTO odpowiadając na komentarz napisał że nie wie kiedy mod wyjdzie i że dopiero zrobił jakieś 20% więc może się jeszcze wiele zmienić :) (albo w ogóle nie wyjdzie).

Za ten post gitmajones otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Winiacz.
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość