[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 05 Mar 2013, 17:52

Ropas: silnik stalkera ma ograniczenia o których pewnie nie wiesz a krytykujesz. Nie może być flaszki na środku ekranu bo wystąpi tzw. clipping czyli zajrzysz sobie do środka modelu. co do sprintu, też ch*ja wiesz, sprint musi być tak zrobiony żeby zgrywał się z detektorem do którego są oddzielne animacje, no ale przecież pewnie w vanilli są lepsze bo tam przy sprincie dalej trzyma broń jakby celował. Z twojego "rysunku" wynika że biegasz jak Ed z kreskówki.

Gizbarus, gdzie ty w metro widziałeś picie wódki z gwinta? Tylko z kubka i jest to oskryptowana scenka a nie przedmiot używany normalnie w rozgrywce.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak, vandr.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 05 Mar 2013, 18:07

BJ - wiem, do tego się odniosłem. Fakt, nie jest to obalanie z gwinta, ale mniej więcej sprowadza się do tego samego, co nie? A że zaskryptowana - przecież nie robi to różnicy, animacja to animacja.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 05 Mar 2013, 18:12

Animacja to animacja, ale stalker to stalker a metro to metro. Metro ma inny silnik który pozwala na duże zbliżenia modeli bez clippingu (np. maska p.gaz).
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Ropasiak w 05 Mar 2013, 18:48

Sprint w Vanilli też nie był dobry, ale pamiętam, że w CS, albo SoC był dobry. Tzn. przykładał broń do piersi. Nie rozumiem czemu na ekranie pojawiają się te ręce, chyba, że ma głowę na wysokości piersi, albo jest karłem z długimi rękami. Zrobiłem sobie teraz test, bez karabinu i z karabinem. Bez - ręce widziałem tylko kącikiem oka co tłumacząc na "oko gry" powinno być już nie widoczne (Tak jak na animacji to zobaczyłem je jak już się pochyliłem i spojrzałem lekko w dół). Za to gdy przebiegłem sprintem z karabinem to również tłumacząc na "oko gry" nie powinienem go widzieć. Chodzi mi o to, że jak już autor robi moda od podstaw zmieniającego wszystko (a raczej wszystkie animacje) od podstaw to powinien to jakoś... zunifikować? Żeby po prostu wszystkie animacje się łączyły, a nie, że podczas biegu kamera jest na piersi, a podczas picia wódki jak na hełmie. Nie miałbym nic do sprintu gdyby po prostu kamera lekko szła do przodu - wtedy ok, mogą sobie te ręce latać. Co już powiedziałem, wszystkie animacje oprócz tych co wymieniłem mi się podobały. Te co mi się nie spodobały - wyraziłem o nich opinię. Od tego jest chyba forum? Tak jak powiedziałem, ostatecznie ocenię jak już mod wyjdzie.
okogry.JPG
Tak widze oko gry

Uwagi moderatora:

Jaskier, nie pierdol! Mod Ci się nie podoba, to było skończyć na jednym - dwóch postach. Jak chcesz realnego STALKERA, to zorganizuj wyjazd mil-slimowy do Prypeci i nie płacz tu już, bo zaraz się spamowisko zrobi - Cysiu
Image
Awatar użytkownika
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 333
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Sty 2023, 23:08
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 13

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 04 Kwi 2013, 20:47

Ropasiak69 napisał(a):Sprint w Vanilli też nie był dobry, ale pamiętam, że w CS, albo SoC był dobry.

W CoP i CS jest ten sam czyli chu*owy i wcale nie przykłada broni do piersi więc twój argument jest inwalidą i moje jest zawsze na wierzchu :terminus:
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Cysiu w 04 Lip 2013, 11:57

Wololololololo!

Strifer... WRÓĆ! Sin podziałał cuda w skryptach i najprawdopodobniej będziemy mogli się cieszyć osobnymi dźwiękami dla przeładowań taktycznych i pełnych oraz efektem naboju w komorze przy przeładowaniu taktycznym.



Ten mod razem z MSO zrobi ze stalkera naprawdę dobrą grę! :E (o ile w ogóle wyjdzie :caleb: )

Za ten post Cysiu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, Junx, lukasz638, n1ck.
Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 04 Lip 2013, 12:19

Ożeszty w mordę! :o W życiu bym nie pomyślał, że coś takiego uda się zaimplementować do X-Ray... Heh, jak dla mnie - bomba.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gertgar w 04 Lip 2013, 12:37

Mod jest tak dobry że aż się boję że nie wyjdzie, pewno od cholery z nim roboty, oby autorowi nie brakło samozaparcia esh. Najbardziej jestem ciekaw animacji jedzenia chleba, kiełbasy i konserwy, ciekawe jak to rozwiąże :P
'Poza tym uważam, że Kartagina powinna być zburzona, a S.T.A.L.K.E.R. 2 wydany!'
Awatar użytkownika
Gertgar
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 31 Mar 2013, 20:36
Ostatnio był: 30 Gru 2021, 23:19
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 04 Lip 2013, 15:22

Cysiu, nie Strifer tylko Sin! - to on mu porobił skrypty do wódki etc.

Gertgar: ponoć ma nie być chleba, kiełbasy i konserwy. (tak przynajmniej pisał Strifer) :caleb:
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cysiu.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Kudkudak w 04 Lip 2013, 15:46

Fajnie jakby było robione coś na wzór:

Image

Ale jak nie będzie to trudno...BJ, a będą animacje np. antyradów i bandaży? W sumie to nawet bez tego wszystkiego będzie jeden z najlepszych modów do CoP.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 04 Lip 2013, 17:03

Antyradów na pewno, co do bandaży nie jestem pewien, trudne do wykonania by było coś na wzór FC bo strifer dodał wiele nowych modeli rąk i mają one różne średnice i fakturę co utrudnia dodanie jednych animacji do każdego modelu rąk.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Cysiu w 05 Lip 2013, 01:02

Kolejna prezentacja nowego skryptu dotyczącego przeładowań broni, plus skrypt z pragnieniem. Ogólnie rzecz biorąc Strifer wziął się chyba do roboty i prace zaczynają nabierać prędkości. :)

Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość