[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez r_populik w 01 Mar 2013, 11:19

Ale za to będzie pole do popisu dla "dodawaczy" nowych broni i ja osobiście niezwłocznie po wypuszczeniu Gunslingera wezmę się za zrobienie jakiegoś miniarsenala działającego na łapkach i animacjach z tego moda.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Lebrenekka w 01 Mar 2013, 12:57

Mod robi się chyba już dość długo. Jeśli to dopiero 20% to chyba spłodzę syna i akurat on się załapie na tego moda. A szkoda :E pozostaje życzyć wytrwałości w pracy nad modem.
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 01 Mar 2013, 21:29

Jedna animacja to średnio 3-5h z przerwami. Autor nie przewiduje moda w tym roku.
Jeśli chodzi o dodawanie to będzie ciężko znaleźć wystarczająco dokładne i dobre modele (gdzie wiele małych elementów jest na tyle dokładnie zrobionych żeby mogły się ruszać), choć nie powiem, sam zacznę się wtedy bawić bo chyba już nikt nie zrobi lepszych animacji do stalkera.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez r_populik w 01 Mar 2013, 22:10

@BJ
Co do tych modeli to się z Tobą nie zgodzę. Jest tego dość dużo na Gamebanana, zwłaszcza tych robionych pod CS, HL, itp. Choćby to AK74 z ostatniego filmika autorstwa Mr. Riflemana. Nawiasem mówiąc ten model jest też w mojej kompilacji, zrobiony na animacjach z Shokera.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 02 Mar 2013, 13:27

Pełno ale zwykle w chu*owej jakości, autor moda ma też lekkie trudności ze znalezieniem odpowiednich modeli.
Co do dodawania broni to nie jestem fanem miliona broni na jednej animacji (uraz po pierwszym arsenalu) :caleb:
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez r_populik w 02 Mar 2013, 13:49

Aha, też nie jest fanem, ale weź i zrób nową animację od podstaw.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Ropasiak w 05 Mar 2013, 13:26

Po obejrzeniu filmików - animacje naprawdę niezłe, tak samo modele tylko... animacja rzucania śrubki... to już lepsza jest w Vanili. To wygląda jakby jakaś baba rzucała, która nie umie się porządnie zamachnąć. Animacja picia - fajny patent, że całej wódki nie wypija się od razu, ale jak już pije... to wygląda na to, że wylewa to za kołnierz, a nie do gęby. Butelka powinna cały środek ekranu zasłonić. Zresztą tak samo zrobiony jest red bull. Motyw z PDA świetny. Za to spirnt... Boże, wygląda, że autor to chyba z ośrodka dla upośledzonych wyszedł. Bo tak biega dziecko z zespołem Down'a, albo z niedowładem kończyn. (Pewnie animacje z gównianego koda) Ogólnie czekam co przyniesie finalna wersja.
Image
Awatar użytkownika
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 333
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Sty 2023, 23:08
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 13

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Piłat w 05 Mar 2013, 13:29

Mod dla fanów dynamiczniejszej rozgrywki. Nie powiem - ładnie to wygląda. Ciekawe ile to cudo będzie ważyć?
Awatar użytkownika
Piłat
Redaktor

Posty: 378
Dołączenie: 02 Sty 2011, 14:06
Ostatnio był: 06 Cze 2021, 12:31
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 163

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Kudkudak w 05 Mar 2013, 16:19

@Ropasiak, to zrób lepszą animację. Autor moda naprawdę się postarał i wszystko jest dobre. Co do sprintu, nie obrażaj dzieci z tą chorobą, bo chyba takiego nie widziałeś. Lepiej by było gdybyś porównał to do biegu kaleki, a nie wyjeżdżach z takim tekstem. Bieganie jest tutaj właśnie wykonane wyśmienicie.

Jeśli będzie się dało, pewnie jakoś połączą z innymi modami.
Ostatnio edytowany przez Kudkudak, 05 Mar 2013, 16:53, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Ropasiak w 05 Mar 2013, 16:41

o zrób lepszą animację.
:caleb:

No właśnie boli mnie to, bo niezbyt umiem. Wiesz, że jakbym umiał to po wyjściu moda bym sobie to poprawił? A tak to mogę narzekać.

chciałbyś czekać aż twój stalker wyżłopie całą wódkę podczas nieoczekiwanej walki?


Nie, nie chciałbym. Powiedziałem przecież, że mi się to bardzo podoba, że nie żłopie całej wódki :facepalm:

A co do sprintu, nie obrażaj dzieci z tą chorobą, bo chyba takiego nie widziałeś


Widziałem - wyglądało tak samo.

Bieganie jest tutaj właśnie wykonane wyśmienicie.

:E :E :E :E :E :E - inaczej się tego skomentować nie da.
Załączniki
animacje.JPG
Tak to wygląda.
Image
Awatar użytkownika
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 333
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Sty 2023, 23:08
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 13

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Kudkudak w 05 Mar 2013, 16:51

Dobra, z tą wódką nie doczytałem i wkradła się w mój umysł mała pułapka, ale chyba jesteś ślepy, bo tak wysoko rąk nie podnosi. Biega dobrze, napewno lepiej niż w vanili.

Zapomniałem dodać, że twórca zrobił mistrzowskie rozkładanie kolby - chyba najbardziej mnie to urzekło.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 05 Mar 2013, 17:17

Ropasiak - przesadzasz, gadasz co najmniej jakby animacja biegu wyglądała jak poruszanie się nekromorfa z Dead Space :facepalm: Już lepsze to, niż to gówno z vanilli - "biegnę jak szalony, nadal trzymając przed sobą wycelowaną broń - dla niepoznaki poruszam nią troszkę na prawo i na lewo, tak ze dwa centymetry". TO dopiero nazywa się skopana animacja.

A co do wylewania wódki za kołnierz - racja, wygląda z deczka dziwnie. Bardzo dobrze rozwiązano to w Metro 2033 - tam wysokość flaszki była mniej-więcej odpowiednia. Ale, to po prostu detal, który nie będzie aż tak przeszkadzać - zwłaszcza biorąc pod uwagę jakość pozostałych animacji.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość