[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Kudkudak w 11 Kwi 2014, 21:23

n1ck napisał(a):W ogóle wydaje mi się że ruscy nie bardzo lubią Misery, mam rację?


Dla nich Soljanka i inne mody zawierające w sobie minimum tysiąc broni, dziesięć nowych mutantów (wyciętych z innych modów ale z nową nazwą), całkowicie nowe tekstury wycięte także z innych modów, których nie ma na danym forum, więc są całkowicie nowe, tysiąc zadań ograniczających się do "zapie*dol i przynieś" to jednym słowem pierdo*ony kult :TM: Może pokusiliby się o wczesne MISERY, gdzie były te całe masy bugów, bo zapomniałem dodać że kulty takie jak Soljana muszą zawierać w sobie oprócz 4gb niepotrzebnych skryptów i tekstur przynajmniej 100mb plików powodujących crashe z dupy.

Ale obecnie... jak można dopuścić się takiej profanacji gry i ulepszyć ją graficznie lub... o mój Boże! Zwiększyć poziom trudności w taki sposób, nie powielając schematów np. z Restoration Moda, gdzie wojskowy potrafił zamordować bohatera jednym strzałem z połowy Kordonu gdy sam ginął po wystrzeleniu w jego stronę kilku magazynków. Po za tym nie wyobrażam sobie gry bez dodania przynajmniej 3 niezaludnionych lokacji bez spawna. Nie, MISERY na pewno nie jest popularnym modem w Rosji, po za tym jak taki szrot mógłby w ogóle stawać do konkurencji z tamtejszymi arcydziełami :caleb:
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, vandr, n1ck, swirekster.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Cysiu w 26 Kwi 2014, 01:53



BJ, 2 fast 4 u. :P
Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 26 Kwi 2014, 09:13

:arrowu: nigr :caleb:

Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez vandr w 26 Kwi 2014, 09:58

Jak zawsze zaje*iście. Fajnie by było, jakby zrobił efekt zgniatania butelki.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Piłat w 26 Kwi 2014, 10:49

Animacja poruszania się i odblokowywania zaciętego Makarowa jest łudząca podobna do tej z FarCry 2...
Awatar użytkownika
Piłat
Redaktor

Posty: 378
Dołączenie: 02 Sty 2011, 14:06
Ostatnio był: 06 Cze 2021, 12:31
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 163

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Pangia w 26 Kwi 2014, 13:06

I, jak to w Stalkerze, wszystkie pistolety mają identyczne animacje.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Piłat w 26 Kwi 2014, 13:45

Z drugiej strony, trudno jest "inaczej przeładowywać" pistolet :D
Awatar użytkownika
Piłat
Redaktor

Posty: 378
Dołączenie: 02 Sty 2011, 14:06
Ostatnio był: 06 Cze 2021, 12:31
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 163

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 26 Kwi 2014, 15:25



Na poprzednim filmiku nie wiem czy widzieliście ale jak wyjmuje detektor to nagle drastycznie pogarsza się celność - dla mnie fajny bajer bo strzelanie z pistoletu trzymanego jednorącz jest dużo trudniejsze i zawsze mniej celne w warunkach bojowych.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez n1ck w 30 Kwi 2014, 21:40

Nie do końca, na przykład przed II WŚ w armii uczono każdego trzymać pistolet jedną ręką. Trzymanie broni oburącz to raczej kwestia wygody, można nauczyć się strzelać celnie także jedną ręką. Bajer fajny, ale nieco przesadzony.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 30 Kwi 2014, 21:57

Strzela się celniej, owszem, przecież większość strzelań tarczowych jest z jednej ręki. Ale z odpowiedniej pozycji, nieruchomo, a nie w drugiej łapie trzymając detektor i jeszcze na dodatek łażąc i obracając się.

Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Kalashnikov w 01 Maj 2014, 13:51

@Up,
Ta animacja strasznie mi się podoba. A dużo jest zaczerpniętych tych z "coda"?
Image Image Image
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 15 Maj 2013, 19:59
Ostatnio był: 25 Sty 2019, 19:42
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 14

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 07 Maj 2014, 07:13

Strifer stwierdził że tylko animacja Glocka mu się w CoDach podoba więc wątpię :E

---

Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive lukasz638.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość