[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 26 Sty 2014, 19:36

Najgorsze jest w tym wszystkim tylko jedno - gość zamiast skupić się na zrobieniu jednego modułu (powiedzmy, że same zarąbiste animacje), zabiera się za łapanie pierdyliarda srok za ogon (modele, animacje, skrypty, dynamiczne naboje itd, itp, etc...). Przynajmniej wygląda to tak dla mnie, zwykłego zjadacza chleba, a nie fanboja. Koniec końców może się okazać, że zrobi po mniej więcej połowie wszystkiego, po czym rzuci to w diabły, bo skończy mu się wena/czas/chęci/niepotrzebne skreślić.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 27 Sty 2014, 08:06

Widać ze nie modowałeś nigdy, więc wyjaśnię najprościej jak umiem: Jak już coś zrobisz i widzisz że działa to zawsze masz ochotę to poprawić albo coś do tego dodać żeby działało lepiej, było bardziej efektowne. I tak działa Strifer, ma możliwość poprawienia wielu niedociągnięć silnika to je robi, nawet jeżeli części z nich nie będzie w modzie to dorzuci je później.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 27 Sty 2014, 10:18

Ah, cóż za cynizm. Wiem, jak to działa, bo sprawa jest praktycznie identyczna, jak podczas tworzenia czegoś samemu od podstaw - choćby systemu rpg. Jak próbujesz brać za ogon dziesięć srok na raz, to nie kończy się dobrze. Oczywiście mam nadzieję, że moje obawy okażą się bezpodstawne.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Winiacz w 27 Sty 2014, 16:57

Ja najbardziej liczę na to że taśma w pekaśce będzie się realistycznie kończyła. Na zasadzie że gdy zostają 3 naboje, to wiszą sobie 2 naboje na taśmie + 1 w komorze i tak dalej, aż do końca taśmy, i odpowiedniego przeładowania.
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Kudkudak w 27 Sty 2014, 17:08

Ja myślę, że Giz ma rację. Powinien już dawno skończyć na tym, co zaczął, zamiast dodawać coraz to nowe, wymyślne rzeczy. Faktem jest, że wygląda to bajecznie, w pewnym momencie gość się jednak potknie. Lepiej by skończył to co zaczął i obiecał, a potem bawił się w te dynamiczne naboje itd. bo nigdy nie doczekamy się tego moda :E
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 27 Sty 2014, 17:08

Ja najbardziej liczę na to że taśma w pekaśce będzie się realistycznie kończyła. Na zasadzie że gdy zostają 3 naboje, to wiszą sobie 2 naboje na taśmie + 1 w komorze i tak dalej, aż do końca taśmy, i odpowiedniego przeładowania.


Patrząc na szczegółowość, którą mamy do tej pory, to raczej można potraktować to jako pewnik ;) Swoją drogą spotkałem się z tym już chociażby w GRAW i rzeczywiście sporo to daje - niby takie nic, ale jednak poprawia klimat. Czy może raczej - nie niszczy go niedopracowaniem.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez n1ck w 28 Sty 2014, 14:22

Ja chciałbym wreszcie zobaczyć zużywające się tłumiki. W rzeczywistości żywotność tłumików jest niewielka, 120-150 naboi, a w grze każdy biega z tłumikiem bez większego problemu - gdyby tylko wprowadzić możliwość zużycia i zniszczenia tłumika po zbyt długim użyciu można by poprawić zarówno balans jak i realizm.

Za ten post n1ck otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cysiu.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 02 Lut 2014, 09:35

Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez n1ck w 04 Lut 2014, 19:11

Zamach jakby co najmniej cegłą rzucał, a lot śrubki anemiczny jak zwykle. Nienaturalna i niepasująca animacja, chyba jedna który mi się tu nie podoba.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Generał Golonka w 04 Lut 2014, 20:41

Mod zapowiada się po prostu za-je-bi-ście. Tylko, ile czasu będziemy musieli jeszcze czekać. Koleś robi to półtora roku jak nie więcej, ale z filmików wychodzi na to, że warto czekać. ;)
Generał Golonka
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 02 Maj 2012, 19:24
Ostatnio był: 23 Maj 2020, 13:52
Miejscowość: Dziwna
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 29

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 04 Lut 2014, 20:43

n1ck: Nie zapominaj że do rzutu normalnego i mierzonego jest ta sama animacja i musi pasować i tu i tu.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez SkullDagger w 04 Lut 2014, 21:20

Przy bieganiu te ręce chyba za szybko troche latają, chociaż przez to siedzenie na kompie cały dzień już nie pamiętam jak się biega :suchar:
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość