[Zone Cell Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez Cromm Cruac w 13 Lis 2013, 18:56

SDK 0.7 instaluje się tak samo jak inne tylko nie trzeba tych hocków-klocków robić ze zgodnością z XP. Chodzi pod Vistą i pod W7/8
W skrócie: instalujesz SDK, wrzucasz rozpakowaną gamedatę, konwertujesz dds-y na tga i wrzucasz do rawdata.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 14 Lis 2013, 21:37

No dobra, ale muszę mieć bardziej konkretną odpowiedź. Czyli tak:
-mam to SDK 0.7 zainstalowane,
-mam pliki: folder "docs", converter.ini, converter.exe, fsconverter_cop,
-mam pliki: converter.cxx, converter.exe, db_tools.cxx, db_tools.h, gdyż pierwsza "paczka" z konwerterem nie działała (converter wywalał błędy),

Instaluję w ten sposób:
-wchodzę we folder z SDK (X-Ray CoP SDK),
-tworzę folder "converter" i wrzucam do niego pliki: converter.exe, fsconverter_cop, zmieniając nazwę z *_cop, usuwając tą część nazwy,
-wchodzę w fsconverter i pod sekcją [3870_config]:3456_config w linijkach:
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$         = E:\Games\COP\gamedata\
 $game_levels$         = E:\Games\COP\gamedata\levels\


mam wpisać ścieżkę do gamedaty. Której? Tej we folderze "editors", czy w "rawdata" poszczególne folery powklejać?
-plik converter.ini mam wkleić do folderu "editors", tak?

Dalej już nie wiem, bo układ folderów z SDK CoP jest kompletnie inny niż z tego tutoriala:
viewtopic.php?f=68&t=6522#p76880

W instalacji SDK jestem kompletnie zielony, więc poprosiłbym o "nakierowanie" mnie na dobrą drogę.

EDIT.
Podawajcie swoje pomysły na misje poboczne do ZCM. Mogą być zarówno rozbudowane, jak i nierozbudowane. Dopadłem Dialog Editora w SDK CoP, to teraz mam "z górki" z tymi dialogami. Podawajcie, bo ja sam mam "biedne" pomysły. Ze swojej strony muszę powiedzieć, że zapowiada się na sześć zadań od Najemników z Zatonu.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez pan kozaq w 14 Lis 2013, 22:34

Pomysł na subquesta od Noego:
klyk "f"
Noe: Odejdź stąd póki trzymam Lassie jego sunia
Terminatorow: Uspokój się. Czy mogę Ci w czymś pomóc?
N: Tak! To znaczy... Nie! Ale... TAK! Potrzebuję nowej broni. Słyszałem, że we wraku samochodu pod stacją (ten samochód, gdzie była skrzynka Sęka) leży zadbany Gewher 43.
T: I co?
N: Jajco. Przynieś mi go.
Na samochodziku pojawia się znacznik "Dostarcz przedmiot Noemu"
Po wzięciu karabinu, znaczek idzie na Noego

N: Masz go?
T: Tak proszę
N:...
T: Ekhem...
N: A tak, masz zapłatę za robotę (daje 5k Rubli i napój "Czerwony Stalker"
Image
Image
Image

Za ten post pan kozaq otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 17:58
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 14 Lis 2013, 23:01

@pan kozaq - dobre! :D Tylko takie dwie zmiany będą - Dieg... Terminatorow będzie gadał pierwszy, bo jak dałem, żeby NPC pierwszy, to albo wywalało, albo najzwyczajniej w świecie nie było nowego dialogu (był postawiony warunek itp.). Drugi problem to znacznik - jeszcze nie umiem go stawiać, że tak się wyrażę. Pomysł fajny, zwłaszcza konwersacja :E
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez Leo0502 w 15 Lis 2013, 00:11

To może tak, też z Noem.
Przychodzimy do niego, na dzieńdobry dwa razy strzela, podchodzimy, "f":
Terminatorow: No już spokojnie...
Noe: Gdzie mój pies?!
T: Gó**o mnie obchodzi twój pies. (Noe strzela, koniec dialogu) lub Nie wiem, nie widziałem go... Jej. (dialog idzie dalej)
N: Jasna cholera, gdzie ona jest?
T: (albo się żegna albo mówi) Może jej poszukać?
N: Ty? Takich zagryza na śniadanie.
T: To może masz coś, czym ją tu zwabię.
N: Tak... Albo nie. A, nie! Jednak mam!
Daje "Kiełbasę Noego"
Pojawia się zadanie: Znajdź Lassie (bez znacznika)

Psina będzie gdzieś koło Oczyszczalni. I tu jest problem mały, jak jej dać jeść. Pomyślałem żeby zrobić dialog z Lassie.. jeśli się da. Gdy już piesek dostanie kiełbasę będzie przyjaźnie nastawiony i pójdzie za Terminatorowem. Wracamy do Noego.
T: Proszę, przyprowadziłem twojego psa.
N: Lassie! Wiedziałem, że w końcu wrócisz.
T: Ekhem...
N: Może chcesz kiełbasy?
T: Ekhehehem...
N: Co? A no tak, proszę. Może chcesz trochę kiełbasy? (daje 2000 rubli)
T: (3 opcje) -A z czego ją robisz? -Nie chcesz wiedzieć. (to samo okno dialogu)
-Chętnie, czemu nie? (otrzymany przedmiot Kiełbasa Noego x3)
-Hmm, nie, dzięki. (koniec)
I Lassie jest nastawiona jak przed zadaniem

Za ten post Leo0502 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive pan kozaq.
Leo0502
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: 18 Wrz 2024, 23:58
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 140

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez pan kozaq w 15 Lis 2013, 06:20

Pomysł świetny, choć to chyba za trudne zadanie. Dialog jest mocno oskryptowany ( nie wiem czy da radę tak zrobić, żeby Noe strzelił w czasie walki). Poza tym- właśnie, jak namówić psa do gadania?
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 17:58
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez tytan900 w 15 Lis 2013, 22:23

dodasz jeszcze kilka snajperek , jak byś mógł to zrób kilka snajperskich zadań a i najważniejsze co z postaciami z naszymi nazwami robisz taki "myk" czy nie :?: Ile na razie waży mod :?:
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 16 Lis 2013, 16:57

@leo - dałeś chyba niewykonalne zadanie z punktu logic'ów :E No, może wykonalne, ale na pewno pracochłonne, ponieważ trzeba by napisać path_walk Lessie i skrypt spawnujący ją obok Oczyszczalni.
@tytan - broni już nie dodaje (bo jest ich około 70). Mod waży z mapą Kordonu 1,49 GB. Nazwy postaci w modzie będą (zmienię imiona Najemników na Podstacji). Możecie podać swój pomysł i wyposażenie... Ach, nowe wyposażenie w modzie (zapomniałem uaktualnić :E ):

Kod: Zaznacz wszystko
-nowe modele:
 *AKS-74,
 *AS VAL,
 *WSS Wintorez,
 *Snajperska Wintówka Dragunowa,
 *Skócona Wintówka Dragunowa,

-nowe bronie (74):
 *AK 113 'Mongoł' (Shoker Mod CS 1.9),
 *XM8 (Shoker Mod CS 1.9),
 *SR-3 Vihr (Shoker Mod CS 1.9),
 *FY-71 (Shoker Mod CS 1.9),
 *UMP 45 (Droga do Prypeci),
 *Steyr AUG A1 (Droga do Prypeci),
 *Marauder 1010 (Droga do Prypeci),
 *Gewehr 43 (Droga do Prypeci),
 *OICW (Droga do Prypeci),
 *FAL (Droga do Prypeci),
 *FN FAL (Droga do Prypeci),
 *FN SA85 (Droga do Prypeci),
 *M4a1 (Shoker Mod CS 1.9),
 *HK 417 (Shoker Mod CS 1.9),
 *Sako m95 (Droga do Prypeci),
 *AWM (Droga do Prypeci),
 *Mossberg 590 (Droga do Prypeci),
 *AK 47 Tactical,
 *VSK 94,
 *Kriss Super V (Droga do Prypeci),
 *AS50 (Droga do Prypeci),
 *PPSH41 (Droga do Prypeci),
 *M16a2 (Droga do Prypeci),
 *Tavor (Droga do Prypeci),
 *FW900 (Droga do Prypeci),
 *MK14 (Droga do Prypeci),
 *FAMAS 1 (Droga do Prypeci),
 *FAMAS 2 (Droga do Prypeci),
 *FAMAS 3 (Droga do Prypeci),
 *Benelli M4 Super 90 (Droga do Prypeci),
 *SR-25 "Rycerz" (Droga do Prypeci),
 *Sako TRG-42 (Droga do Prypeci),
 *KSC-PDW (Droga do Prypeci),
 *FN SCAR-L (Droga do Prypeci),
 *Schmeisser MP-40 (Droga do Prypeci),
 *Mosin-Nagant wz. M1891/30 (Misery),
 *Valmet RK. 95 (Droga do Prypeci),
 *RPK-74 (Droga do Prypeci),
 *FN P90 (Droga do Prypeci),
 *H&K G36c (Droga do Prypeci),
 *H&K G36s (Droga do Prypeci),
 *AEK-973 (Misery),
 *Kar98 (Misery),
 *IMI Galil (Misery),
 *AKS-74 Kobra (Misery),
 *Pistolet Stieczkina (Misery),
 *GSz-18 (Misery),
 *AK-105 (Misery),
 *AKM (Misery),
 *OC-33 "Piernacz" (Misery),
 *TT-33 (Misery),
 *Saiga 12K (Misery) ,
 *StG 44 (Misery),
 *SCAR-M (Droga do Prypeci),
 *CheyTac m100 (Droga do Prypeci),
 *Barret M82A1 (Droga do Prypeci),
 *MGL-140 (Droga do Prypeci),
 *M-1000 "Mik" (Droga do Prypeci),
 *Ruger GP100 (Droga do Prypeci),
 *CGW (Droga do Prypeci),
 *M-60 (Droga do Prypeci),
 *H&K MP7a1 (Droga do Prypeci),
 *M14 (Droga do Prypeci),
 *Benelli M3 (Droga do Prypeci),
 *Strzelba BM-16 (Droga do Prypeci),
 *PK470 "Raptor" (Droga do Prypeci),
 *Długi SPSA-14 (SMRTER),
 *HK G36k (SMRTER),
 *HK G36e (SMRTER),
 *AK-47 (SMRTER),
 *AK-47 PSO,
 *AK-74 (Droga do Prypeci),
 *AKS-74U (Droga do Prypeci),
 *AUG A3 (Droga do Prypeci),

-nowe dodatki do broni (13):
 *celownik ACOG,
 *celownik Leupold Mark 10X LR/T,
 *celownik ZF-4,
 *celownik PU,
 *celownik Leupold VX-II,
 *celownik Leupold Mark 4 1-3x14mm CQ/T,
 *tłumik PBS-1 (kal. 7,62x39mm),
 *tłumik pistoletowy (kal. 9x18mm),
 *tłumik PBS-2 (kal. 5,45x39mm),
 *tłumik AAC "Evolution-9" (kal. 9x19mm),
 *tłumik "Sandstorm" GemTech (kal. 7,62x51mm),
 *tłumik M5,56-A (kal. 5,56mm),
 *tłumik M7,62-A (kal. 7,62mm),

-nowa amunicja (9):
 *7,62x51 FMJ,
 *7,62x51 AP,
 *7,62x39 FMJ,
 *7,62x39 AP,
 *12,7x33,
 *7,92x33 FMJ,
 *7,92x33 AP,
 *.357 Magnum,
 *7,62x39 BZ,

-nowe itemy (16):
 *napój "Czerwony Stalker",
 *piwo,
 *napój "Jaguar",
 *czekolada,
 *kukurydza,
 *oliwki,
 *orzechy,
 *Yantar (?),
 *Galet (?),
 *batonik,
 *sok,
 *orzeszki,
 *sardynki,
 *serek,
 *Rukzak (?),
 *Vegetables (?),
 *Pieniądze,
 *bandaż laboratoryjny,
 *bandaż wojskowy,

-nowe kombinezony (5)/hełmy (4):
 *Respirator GP (SMRTER Mod),
 *Respirator GP7 (SMRTER Mod),
 *Naukowy Kombinezon Powinności (SMRTER Mod),
 *Naukowy Kombinezon Wolnośći (SMRTER Mod),
 *Naukowy Kombinezon Monolitu (SMRTER Mod),
 *Naukowy Kombinezon Najemników (SMRTER Mod),
 *Zielony Kombinezon Naukowca (SMRTER Mod),
 *Hełm PMK-2 Butcher (Outfit Mod),
 *Hełm PMK-2 (Outfit Mod),
 *Kombinezon Wojskowy SKAT (Outfit Mod),
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez Tajemniczy w 16 Lis 2013, 17:19

To teraz mój pomysł na misję poboczną od Lokiego
L: Ej, stalkerze chcesz zarobić?
T: - Zależy na czym (kontynuacja rozmowy)
- Nie mam czasu (koniec)
L: Ostatnio grupa Powinności zniszczyła jeden z naszych oddziałów. Jeden z ich ludzi ma przy sobie bardzo ważne dokumenty które chciałbym z pewnych powodów odzyskać. Musisz zniszczyć ten oddział i odebrać dokumenty. To jak, pomożesz?
T: Oczywiście
(pojawia się znacznik na grupie Powinnościowców "Zniszcz grupę i zabierz dokumenty". Po zniszczeniu grupy i wzięciu dokumentów znaczek pojawia się na Lokim)
L: I jak, udało ci się?
T: Tak, tamci gryzą już piach a oto twoje dokumenty.
L: Bardzo ci dziękuję a oto nagroda (dostajemy 5tys RU)

Za ten post Tajemniczy otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 16 Lis 2013, 17:28

@Tajemniczy - całkiem, całkiem :) . Wszystko jest super, tylko te znaczniki :mad: Nie umiem ich stawiać... ale to nic, gracz będzie musiał czytać dialogi, bo w nich zawarte będą pewne wskazówki :)
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez Pangia w 16 Lis 2013, 18:34

To od Tajemniczego lepsze byłoby, gdyby quest był dla Powinności (Wolność ma już zadanie od Wujka Jara, które mocno podbija szacunek frakcji)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 16 Lis 2013, 18:53

@Pangia - w sumie... ale można dać Powinności inne questy. Na zdobycie jakiegoś prototypu np. hełmu, na odnalezieniu informacji dotyczących frakcji Wolność itp. I podajcie swoje ksywki i wyposażenie, które ma być. Użytkownicy, którzy mogą podać swoje nicki to:
Pangia,
pan_kozaq,
Tajemniczy,
Leo0502,
r_populik,
Cromm Cruac,
vandr
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości