przez Hssiss w 24 Maj 2010, 16:39
To błędy w grze odpowiadają za taki stan.
Artefakty już nigdy nie pojawią się w tych anomaliach, musisz wczytać wcześniejszego save'a.
Przed instalacją patcha nie zdarzało mi się, żeby któryś z czujników był uszkodzony.
Teraz z patchem sprawa ma się inaczej.
Co grę zdarza mi się anomalia, w której artefakty niby są, a ich nie ma.
Przykład niżej:
W anomalii są następujące artefakty:
[Tu powinna być nazwa artefaktu, a niema nic.]
Jak uszkodzić taki czujnik?
- W trakcie zadania z rozstawieniem czujników pozbieraj artefakty tuż po tym jak ustawisz czujkę, ale zanim poprosisz naukowców o informacje o zawartości anomalii.
- Bywa też tak, że oznaczenia na mini mapie gryzą się z informacjami naukowców:
Herman mówi artefakty są, pda twierdzi, że ich tam nie ma. Wejdź w anomalię (obszar) i sprawdź jeszcze raz przy pomocy detektora. Załóżmy, że artefakty są w anomalii.
Teraz powinny się pojawić informacje w PDA, jeśli tak się nie stanie, a pozbierasz artefakty to skończysz z uszkodzonym czujnikiem.
Wrzucanie artefaktów zgodnych czy sprzecznych z naturą anomalii (np. kwasowych w elektro) nic nie da.
Najczęściej psuła się anomalia elektryczna na parkingu i Bitumin. (Parking niemal zawsze, Bitumin rzadziej)