przez Nivellen w 03 Gru 2009, 12:32
Witam
Czy ktoś z was wpadł na pomysł, jak zwiększyć zasięg generowania przez silnik gry takich obiektów jak trawa, krzewy i inne detale terenu? Nie wiem, czy mi się wydaje, ale w SoC ten zasięg był chyba większy i gra wyglądała o wiele bardziej szczegółowo pod tym względem. W CoP mamy okrąg o średnicy jakichś 100/150 metrów wokół postaci a dalej jest już jedynie kolorowa rozmazana tekstura. Dodam, że mam ustawione wszystkie szczegóły na max detali, włącznie ze StalkerLoaderem, który podwyższa rozdzielczość tekstur.
Może to wina optymalizacji pod mój system (XP), sam już nie wiem co o tym sądzić?
Moja konfiguracja:
CPU C2Duo E8400
RAM 3,25 GB
GPU GF 9800 GT
Windows XP Pro
Ostatnio edytowany przez
caleb59, 03 Gru 2009, 13:07, edytowano w sumie 1 raz
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony!"
A. i B. Strugaccy - Piknik na skraju drogi.