Zaton - Anomalia szrama

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Re: Zaton - Anomalia szrama

Postprzez impulse_101 w 06 Sie 2010, 21:22

Nalezy pamietac ze prototypowy Swaróg ma mniejszy zasieg niz Wieless dlatego najpierw szuakmy Wieless'em a po namierzeniu artefaktu przerzucamy sie na Swaróg :wink:
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Reklamy Google

Re: Zaton - Anomalia szrama

Postprzez Axideus w 07 Sie 2010, 01:12

Impulse czy ja wiem. Ja korzystałem zazwyczaj ze swaroga i żadnego mniejszego zasięgu nie zauważyłem. Jedyny mankament to to że artefakty są w postaci kropek. To zaś powoduje że możemy gorszych zwyczajnie nie zauważyć w anomali. Ja na szczęście jeszcze nie miałem takiego problemu ponieważ artefakty lubią przemieszczać się i wystarczy dobra obserwacja :D .
Image
Awatar użytkownika
Axideus
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 30 Lip 2010, 00:27
Ostatnio był: 21 Lis 2015, 17:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 46

Re: Zaton - Anomalia szrama

Postprzez Wentix w 07 Sie 2010, 17:33

Najlepszy z uroków gry :o Nie ma różnicy zasięgu, ale dzięki Swarogowi nie wpakujemy się na anomalie. A spotkanie z Grawitacyjnymi zazwyczaj nie jest miłe :+: np. Karuzela.
S.T.A.L.K.E.R. to nie gra, to styl życia
Awatar użytkownika
Wentix
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 04 Sie 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Cze 2015, 22:28
Miejscowość: Brwinów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 11

Re: Zaton - Anomalia szrama

Postprzez Krzysiek12m w 07 Sie 2010, 19:59

ja miałem problem z tą anomalią która jest tuż obok stacji paliw (nie pamiętam jak się nazywa). Problem polega na tym że gdy idę zbierać tam artefakty to na wyświetlaczu detektoru "Wieles" mam trzy artefakty ale gdy chcę zebrać trzeci to on jest tak jakby w skale i nijak nieda się go wziąść byłem nawet na skale i też nic. Może mieliście taki roblem jak tak to napiszcie co można zrobić. Kto pomoże dostanie :wódka: .
P.S. Nawet kilka rozpoczęć gry od nowa nic nie daje.
Gdy twoi koledzy zginą, nie poddawaj się.

Krzysiek12m
Wygnany z Zony

Posty: 23
Dołączenie: 31 Sty 2010, 12:02
Ostatnio był: 17 Maj 2011, 08:51
Miejscowość: Скадовск
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: PMm
Kozaki: 0

Re: Zaton - Anomalia szrama

Postprzez Axideus w 07 Sie 2010, 20:55

:facepalm: Człowieku nie w skale tylko na skale. domyślam się że chodzi o meduzę. A więc tak to jest anomalia pazur to primo, secundo aby dobrać się do artefaktu trzeba zejść na droge poniżej stacji paliw. Tam znajdziesz takie wielkie jakby pazury wystające z ziemi. Wchodzisz na te "ziemne kolumny" jak nie wpadniesz w trampoline to wejdziesz na szczyt. Stąd widzisz taki dziwne odksztalcenie pazura taki jakby "ziemny język" wchodzisz na niego i widzisz 3 dziury w ścianie z ziemi. Na wilesie zobaczysz artefakt przed sobą. Uważaj jak skoczysz do środka tej pierwszej komanty to trafisz na trampolinę więc dobrze gdybyś miał komplet apteczek. I tyle meduze masz :E .
Image
Screen tego "ziemnego języka" i specjalna instrukacja :E . Wódka się należy :wódka: :wink: .
Jeśli dalej nie wiesz to tu drugi screen :E .
Image
Image

Za ten post Axideus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzysiek12m.
Awatar użytkownika
Axideus
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 30 Lip 2010, 00:27
Ostatnio był: 21 Lis 2015, 17:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 46

Re: Zaton - Anomalia szrama

Postprzez jaras76 w 08 Sie 2010, 00:59

Widze że aby zdobyć artefakty to trzeba się napracować.
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: Zaton - Anomalia szrama

Postprzez Wentix w 08 Sie 2010, 07:49

Kolejny z uroków gry :) Trochę się trzeba napracować, by zdobyć kulebiaka na szczycie Sosnodębu. I przejść bez obrażeń przez cyrk. To jest o wiele trudniejsze niż w SoC.
S.T.A.L.K.E.R. to nie gra, to styl życia
Awatar użytkownika
Wentix
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 04 Sie 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Cze 2015, 22:28
Miejscowość: Brwinów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 11

Re: Zaton - Anomalia szrama

Postprzez jaras76 w 08 Sie 2010, 09:07

Tak się zastanawiałem gdzie te artefakty bo nie znalazłem jeszcze żadnego a widze że trzeba dobrze szukać.
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: Zaton - Anomalia szrama

Postprzez Krzysiek12m w 08 Sie 2010, 10:19

Axideus
Masz odemnie :wódka: bo nigdy bym nie pszypuszczał że tak trzeba się namęczyć żeby zdobyć artefakt (choć z kulebiakiem się namęczyłem). Jeszcze raz dzięki.
Gdy twoi koledzy zginą, nie poddawaj się.

Krzysiek12m
Wygnany z Zony

Posty: 23
Dołączenie: 31 Sty 2010, 12:02
Ostatnio był: 17 Maj 2011, 08:51
Miejscowość: Скадовск
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: PMm
Kozaki: 0

Poprzednia

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości