Zwiększenie zasięgu generowania szczegółów terenu

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Zwiększenie zasięgu generowania szczegółów terenu

Postprzez Nivellen w 03 Gru 2009, 12:32

Witam
Czy ktoś z was wpadł na pomysł, jak zwiększyć zasięg generowania przez silnik gry takich obiektów jak trawa, krzewy i inne detale terenu? Nie wiem, czy mi się wydaje, ale w SoC ten zasięg był chyba większy i gra wyglądała o wiele bardziej szczegółowo pod tym względem. W CoP mamy okrąg o średnicy jakichś 100/150 metrów wokół postaci a dalej jest już jedynie kolorowa rozmazana tekstura. Dodam, że mam ustawione wszystkie szczegóły na max detali, włącznie ze StalkerLoaderem, który podwyższa rozdzielczość tekstur.
Może to wina optymalizacji pod mój system (XP), sam już nie wiem co o tym sądzić?

Moja konfiguracja:
CPU C2Duo E8400
RAM 3,25 GB
GPU GF 9800 GT
Windows XP Pro
Ostatnio edytowany przez caleb59, 03 Gru 2009, 13:07, edytowano w sumie 1 raz
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony!"
A. i B. Strugaccy - Piknik na skraju drogi.
Awatar użytkownika
Nivellen
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 20 Cze 2007, 22:21
Ostatnio był: 03 Gru 2009, 12:32
Miejscowość: W-wa
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Zwiększenie zasięgu generowania szczegółów terenu

Postprzez TSC w 03 Gru 2009, 22:53

Graj, przyzwyczaisz się. Mi też to przeszkadzało ale później albo znikło albo przestałem zauważać nagle wyrastające z ziemi krzaczki.
Awatar użytkownika
TSC
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 30 Sie 2008, 01:14
Ostatnio był: 26 Maj 2013, 19:35
Kozaki: 0

Re: Zwiększenie zasięgu generowania szczegółów terenu

Postprzez MICHOO w 04 Gru 2009, 16:03

Poza tym polecam wgranie Panoramic Moda. Nie rozwiązuje on wprawdzie wyżej wymienionego problemu, jednakże dzięki zwiększonemu zasięgowi widoczności kompletnie zapomniałem o wyrastającej nagle przed moimi oczami trawie.
Na razie znajduje się on jeszcze w fazie produkcji i dlatego nie ma zaimplementowanych zmian pogody.

Tu prównanie:

Przed:

http://savepic.ru/904875.jpg

Po:

http://savepic.ru/901803.jpg

Notabene ostatnio stwierdziłem, że chyba zostanę przy wersji beta tego moda. Kompletnie nie przeszkadza mi, że mam do wyboru tylko zachmurzenie lub deszcz. Po prostu te odcienie szarości bardzo przypominają mi Cień Czarnobyla, wyglądają cholernie klimatycznie i pozwalają czuć ten nieprzyjazny, skażony świata dalece bardziej niż piękne wschody i zachody słońca, choćby nawet okraszone God Rays'ami.
MICHOO
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 12 Lut 2008, 12:40
Ostatnio był: 03 Sty 2018, 10:23
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07, svt08 oraz 23 gości