zmiana kamery

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

zmiana kamery

Postprzez pz6 w 22 Mar 2012, 15:43

Wiem że jest temat o tym w stalkerze SoC ale niestety te 3 frazy bind cam nie działają kompletnie w CoPie po zapisaniu pliku i uruchomieniu gry wszystkie ustawienia samoistnie przywracają się do standardowych , ogólnie ten widok nie jest dla mnie konieczny ale bardzo by mi się przydał do nagrywania filmiku .
Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: zmiana kamery

Postprzez scigacz1975 w 22 Mar 2012, 16:33

Pitolisz waść - używam tych poleceń w każdej części stalkera. Otwórz plik user.ltx z CoP i dodaj w nim te sekcje a potem zapisz. Działa na pewno.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: zmiana kamery

Postprzez pz6 w 22 Mar 2012, 22:45

Mogę Ci to zeskrinować po odpaleniu gry dość że nie działają mi klawisze to na dodatek po ponownym uruchomieniu tego pliku user nie mam tych 3 wpisów ja bym to określił jako "this is kind of magic" te polecenia funkcjonują i to w 100% w SoC i CS ale nie u mnie w copie , jakby działało to bym tematu nie zakładał logika , a wpisuję wszystko tak jak jest podane zmieniam sobie tylko klawisze z f1,2,3 na f6,7,8 a to akurat żadna filozofia więc nie wiem co jest nie tak .
Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: zmiana kamery

Postprzez Kpuc w 22 Mar 2012, 23:33

Kliknij ppm i zaznacz ''tylko do odczytu'' to powinno załatwić sprawę nadpisu.

Czy pod F6,7,8 nie są przypisane inne skróty ?
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: zmiana kamery

Postprzez scigacz1975 w 22 Mar 2012, 23:55

:

Kod: Zaznacz wszystko
_preset Extreme
ai_aim_max_angle 14.6
ai_aim_min_angle 0.824
ai_aim_min_speed 19.
ai_aim_predict_time 0.094
ai_use_old_vision 0
ai_use_torch_dynamic_lights on
default_controls
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind jump kSPACE
bind crouch kLCONTROL
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kCAPITAL
bind forward kW
bind back kS
bind lstrafe kA
bind rstrafe kD
bind llookout kQ
bind rlookout kE
bind cam_1 kF1
bind cam_2 kF2
bind cam_3 kF3
bind cam_zoom_in kADD
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind torch kL
bind night_vision kN
bind show_detector kO
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind artefact k7
bind wpn_next kY
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind wpn_reload kR
bind wpn_func mouse3
bind wpn_firemode_prev k9
bind wpn_firemode_next kT
bind pause kPAUSE
bind drop kH
bind use kF
bind chat kCOMMA
bind chat_team kPERIOD
bind screenshot kF12
bind quit kESCAPE
bind console kGRAVE
bind inventory kTAB
bind buy_menu kB
bind skin_menu kO
bind team_menu kU
bind active_jobs kM
bind vote_begin kF5
bind vote kF6
bind vote_yes kF7
bind vote_no kF8
bind quick_use_1 kZ
bind quick_use_2 kX
bind quick_use_3 kC
bind quick_use_4 kV
bind quick_save kF5
bind quick_load kF9
cam_inert 0.
cam_slide_inert 0.25
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
cl_mpdemosave 0
con_sensitive 0.15
draw_downloads 0
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_crouch_toggle on
g_dynamic_music off
g_eventdelay 0
g_game_difficulty gd_master
g_important_save on
g_sleep_time 9
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist on
hud_draw on
hud_info on
hud_weapon on
keypress_on_start 1
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_filter_empty on
mm_net_filter_full on
mm_net_filter_listen on
mm_net_filter_pass on
mm_net_filter_wo_ff on
mm_net_filter_wo_pass on
mm_net_srv_gamemode st_deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name Stalker
mm_net_srv_reinforcement_type 1
mm_net_weather_rateofchange 1.
mouse_invert off
mouse_sens 0.175
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.1
net_cl_log_data off
net_compressor_enabled 0
net_compressor_gather_stats 0
net_dbg_dump_export_obj 0
net_dbg_dump_import_obj 0
net_dbg_dump_update_read 0
net_dbg_dump_update_write 0
net_dedicated_sleep 5
net_sv_gpmode 0
net_sv_log_data off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_frequency 100.00000
ph_iterations 18
r1_detail_textures off
r1_dlights on
r1_dlights_clip 50.
r1_fog_luminance 1.1
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_software_skinning 0
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break (0.800000, 0.100000, 0.000000)
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight (0.250000, 0.250000, 0.000000)
r2_allow_r1_lights off
r2_detail_bump on
r2_dof -0.400000,1.400000,807.000000
r2_dof_enable on
r2_dof_kernel 3.
r2_dof_sky 0.
r2_exp_donttest_shad off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 4.
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.00001
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.02
r2_shadow_cascede_old off
r2_shadow_cascede_zcul off
r2_slight_fade 1.
r2_soft_particles on
r2_soft_water on
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_ssao st_opt_high
r2_ssao_blur off
r2_ssao_half_data off
r2_ssao_hbao on
r2_ssao_hdao off
r2_ssao_mode hbao
r2_ssao_opt_data on
r2_steep_parallax on
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00002
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00007
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details on
r2_sun_far 180.
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.1
r2_sun_lumscale_hemi 0.6
r2_sun_near 30.
r2_sun_near_border 0.75
r2_sun_quality st_opt_high
r2_sun_shafts st_opt_low
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 0.2
r2_tonemap_amount 1.
r2_tonemap_lowlum 0.4
r2_tonemap_middlegray 1.1
r2_volumetric_lights on
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.25
r2em 0.
r3_dynamic_wet_surfaces on
r3_dynamic_wet_surfaces_far 30.
r3_dynamic_wet_surfaces_near 10.
r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res 256
r3_gbuffer_opt on
r3_minmax_sm autodetect
r3_msaa 4x
r3_msaa_alphatest st_opt_off
r3_use_dx10_1 off
r3_volumetric_smoke on
r4_enable_tessellation on
r4_wireframe off
r__detail_density 0.56
r__dtex_range 50.
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 1
r__tf_aniso 16
r__wallmark_ttl 60.
renderer renderer_r2.5
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_cam_pos off
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz off
rs_skeleton_update 32
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 1.5
slot_0 medkit_scientic
slot_1 bandage
slot_2 antirad
slot_3 drug_booster
snd_acceleration on
snd_cache_size 32
snd_device Generic Software
snd_efx off
snd_targets 32
snd_volume_eff 0.4
snd_volume_music 0.1
sv_activated_return 0
sv_adm_menu_ban_time ?
sv_adm_menu_ping_limit 25
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_returning_time 45
sv_artefact_spawn_force 0
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 1
sv_bearercantsprint 0
sv_client_reconnect_time 3
sv_console_update_rate 1
sv_cta_runkup_to_arts_div 1
sv_dedicated_server_update_rate 100
sv_dmgblockindicator 1
sv_dmgblocktime 0
sv_dump_online_statistics_period 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 10
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7
sv_invincible_time 5
sv_max_ping_limit 2000
sv_pda_hunt 1
sv_reinforcement_time 15
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_saveconfigs 0
sv_savescreenshots 0
sv_shieldedbases 1
sv_show_player_scores_time 3
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 1
sv_teamkill_limit 3
sv_teamkill_punish 1
sv_timelimit 0
sv_traffic_optimization_level 0
sv_vote_enabled 255
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
sv_write_update_bin 0
texture_lod 0
vid_mode 1440x900
wpn_aim_toggle 0


:arrowu: to jest zawartość mojego user.ltx z CoP - pod f5 masz oryginalnie quicksave. I nie wiem pod jakimi klawiszami są oryginalnie szybkie użycia apteczki, antyradów itd. Ja je przestawiłem na z,x,c,v więc może tu jest problem?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: zmiana kamery

Postprzez Cromm Cruac w 23 Mar 2012, 00:54

To prawdopodobnie to co mówi scigacz1975. Jak przypiszesz zmianę kamery do F1-F3 a gra znajdzie dalej w user.ltx kolejne przypisanie tych klawiszy (quick-sloty) to usunie te pierwsze. Zmień quick-sloty na inne klawisze albo przypisz kamerę do np. Z,X,C. Po prostu definicje klawiszy nie mogą się dublować.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: zmiana kamery

Postprzez pz6 w 23 Mar 2012, 02:38

Dobra panowie dzięki ale już problem rozwiązałem wystarczyło ustawić zmianę kamery na numerycznej .
Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości