przez Crew w 11 Wrz 2009, 16:47
No i nie wiem czym wy się tutaj podniecacie. Jak używaliście modów w poprzednich częściach gry, to one przywracały wycięte z gry potworki . Już w cieniu czarnobyla można było zobaczyć tego potworka w akcji. Nic nowego nie pokazują .
Hmm zawsze pozostaje nadzieja na nowe AI dla Burera czy Chimery wiec moga sie oni okazac calkiem twardymi i wymagajacymi przeciwnikami (mam nadzieje)... - caleb59
Zakład, że AI będzie identyczne jak w poprzednich częściach gry ?
GSC jest za leniwe żeby coś zmienić w tym. I też się podniecali tym , że NPC używają detektorów na artefakty . I co z tego skoro w Czystym Niebie identycznie używali detektorów co w Zewie Prypeci będą. Ale i tak artefaktu nie podniosą bo GSC nie umie tego zrobić. Te z detektorami to będzie wszystko skrypt, tylko animacja nic więcej. Więc z tym co mówili , że stalerzy będą się ścigać a zbieranie artefaktów to wielka ściema . W grze będzie tylko jedna akcja z tym że klienta będą chcieli okraść z artefaktu nic więcej . I z tym burerem to mogę się założyć , że w grze będzie tylko jeden, w Prypeci w tym właśnie domku . I też mogę się założyć, że starych błędów nie naprawili jak śledzący nas wokoło cień czy też błąd z zacinającymi się NPC
Michu
Ten burer , on się nie przemieszczał po pomieszczeniach, on za plecami bohatera się zrespawnował . Będziemy w to grali to będzie lekkie przycięcie i potworek za nami .
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz