Opis:Chcecie zobaczyć jak będzie wasza twarz wyglądć w STALKERZE? A może denerwują was jakieś textury? Chcecie je ulepszyć lub całkowicie zmienić? No to zapraszam do lektury.
Co potrzeba:1. Program Adobe PhotoShop
2. Plugin DDS
3. Minimum wiedzy na temat PhotoShopa i jego obsługi.
4. Troszkę cierpliwości i pomysłu
Zaczynamy:1. Zapoznajemy się z
TYM tematem.
2. Ściągamy wtyczkę(plugin) DDS
STĄD i ją instalujemy w PhotoShop`ie i go uruchamiamy.
3. Teraz w PS(PhotoSho) otwieramy plik
gamedata\textures\ui\ui_pda.dds(jest to plik naszego PDA.
4. Po otwarciu możemy nałożyć dowolny obrazek zamiast tego metalowego "obramowania PDA"

Możemy także podmienić textury broni, drzwi, kombinezonów, amunicji..w sumie możemy podmienić wszystko

5. Po podmiance lub modyfikacji zapisujemy plik pod tą samą nazwą jaką otwieraliśmy z rozszerzeniem .dds
6. A to
PRZYKŁAD jak takie modyfikacje wyglądają
Instalacja gotowych textur1. Struktura katalogów musi być taka sama jak ta po wypakowaniu.
Czyli jeżeli wypakowywaliśmy texture PDA to aby ona działała musi się znaleźć w katalogu:
gamedata\textures\ui\2. Znajdź plik fsgame.ltx i zmień linię (jeżeli wcześniej już linia została zmieniona to można ten krok pominąć.):
- Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = false|true| $fs_root$| gamedata\
na:
- Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\