Ja dorzucę od siebie coś :
Pluginy działają tylko do wersji 7 (do 6 nie testowałem) . Pluginy zaczną działac gdy się poda prawidłową scieżkę do SDK ... W innym wypadku nie będą działac .
1. 3ds maxa 7
2. X-Ray SDK
3. Sciągamy Pluginy
Pobierz4. Wklejamy je do 3ds maxa
[DYSK:\3dsmax7\plugins]5. Pik xray_path.ltx ...konfigurujemy w nim scieżki :
$server_root$ = false| false| E:\Program Files\X-Ray SDK\level_editor <<<trzeba podac scieżkę do SDK$local_root$ = false| false| E:\Program Files\X-Ray SDK\level_editor <<<trzeba podac scieżkę do SDK6. Po tym pluginy działają

...
Teraz możemy zabrac się do roboty .
Tutoriale:wer. ENGHuD BroniPo robocie w 3ds maxie ,zabieramy się za X-Ray SDK
Otwieramy
Actor editor przez
ActorEditor.batFile>loadUstawimy wszystkie parametry:
* Shader: models/model
* Compile: def_shaders/def_vertex
* Game Mtl: objects/small_box Gdy wszystko skończymy ,zapisujemy jako OGF i wrzucamy do gry. (tylko jeszcze trzeba umiec)
File>ExportJa osobiście zrobiłem 2 modele które działały w grze . Jednak ze względu na ich okazałośc przestałem próbowac.
by adrianos