Spawnowanie za pomocą ACDC

Re: Spawnowanie za pomocą ACDC

Postprzez r_populik w 27 Maj 2012, 16:53

A ja mam takie pytanie - w jaki sposób najszybciej usuwać poszczególne sekcje (chodzi mi o wywalenie pałętających się w różnych miejscach broni) ? Rozumiem, że kolejność wpisów musi być zachowana. Gdy wywalam wpis pozostawiając sam numer, mam błąd przy kompilowaniu. Czy jedyną metodą jest nadawanie nowych numerów od wywalonego wpisu wzwyż (dużo roboty). Czy może da się to jakoś obejść ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: Spawnowanie za pomocą ACDC

Postprzez nelson82 w 27 Maj 2012, 16:59

Usuwasz całą sekcję, wraz z numerem, kompilujesz i gotowe. Program ACDC, podczas kompilacji automatycznie poprawi numerację poszczególnych sekcji.
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Spawnowanie za pomocą ACDC

Postprzez utak3r w 27 Maj 2012, 22:36

Jedyna zasada numeracji to to, że nie mogą się powtarzać. Mogą być dowolne dziury w numeracji, możesz spokojnie wyrzucać, co chcesz.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Spawnowanie za pomocą ACDC

Postprzez nelson82 w 30 Wrz 2012, 12:54

Z nudów, a raczej braku pomysłu na ruszenie do przodu moda nad którym grzebię, skompilowałem tego "moda".
przydatne narzędzie
Celem tego "moda" jest tylko i wyłącznie ułatwienie dłubania w spawnie za pomocą aplikacji ACDC.
Przydatne narzędzie cechują następujące elementy:
- funkcja określania współrzędnych w spawnie wraz z wartościami game i level_vertex
- mobilny teleporter (autor Singapur22), czyli urządzenie dzięki któremy możemy przemieszczać się po poszczególnych lokacjach
- anom remover (nie znalazłem autora), czyli neutralizator anomalii - urządzenie które rzucone w anomalię usuwa ją z naszej drogi
- ponadto zwiększyłem wysokość skoku głównej postaci, a npc i mutanty nie są dla nas wrogo nastawieni co znacząco ułatwia nam poruszanie się po mapie.

Być może komuś się to przyda.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Spawnowanie za pomocą ACDC

Postprzez Plaargath w 01 Lis 2012, 23:47

Na wstępie zaznaczę, że czytałem cały temat i widzę, że jest napisane, żeby ACDC nie używać na plikach pojechanych xrSpawnerem. Tak czy siak mam pytanie - czy da się użyć ACDC do pliku all.spawn z moda "Stalker Complete"? Kiedy próbuję wyskakuje:
Kod: Zaznacz wszystko
defined(@array) is deprecated at skutils/data_packet.pm line 31.
              (Maybe you should just omit the defined()?)
defined(@array) is deprecated at skutils/ini_file.pm line 124.
              (Maybe you should just omit the defined()?)
unknown hunters_toz_34 at acdc.pl line 2256.

Wymazanie podanych linijek 31 i 124 z odpowiednich plików (wiem, na rympał próbuję) owocuje takim oto komunikatem:
Kod: Zaznacz wszystko
section_name==name:explosive_barrel
section_name==name:zone_campfire_grill
unknown hunters_toz_43 at acdc.pl line 2256

Czyli jakby do przodu. Oczywiście, jak ingeruję na chama w acdc.pl, to już jest drzewo stochastyczne katastrof różnej maści. No i tu mam dead end. Da się tą drogą?

EDIT: OK, udało się. Dopisałem nieszczęsnego toza, unpack poszedł jak z płatka. Zobaczymy dalej.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 25 Paź 2023, 21:53
Kozaki: 234

Re: Spawnowanie za pomocą ACDC

Postprzez utak3r w 11 Gru 2012, 21:09

Przy dopisywaniu klas, pamiętaj tylko o zachowaniu odpowiedniej rodziny klasy. Szukaj wpisu podobnego. Dla toza akurat to powinno być cse_alife_item_weapon_shotgun.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Spawnowanie za pomocą ACDC

Postprzez nelson82 w 30 Sty 2013, 17:21

Mam zapytanie związane ze spawnem dużych obiektów fizycznych, takich jak np. kontenery z tego skrina.
Otóż, samo dodanie nie stanowi dla mnie problemu, ale zauważyłem, że dodany obiekt jest podatny na fizyczny kontakt ze mną i z mutantami, tj. mogę go (fakt, że baaardzo powoli) przesunąć, a właśnie tego chciałbym uniknąć w przypadku większych obiektów.
Tak wygląda dodana za pomocą ACDC sekcja kontenera
Kod: Zaznacz wszystko
[836]
; cse_abstract properties
section_name = physic_object
name = esc_big_konteyner_0001
position = -17.0351009368896,2.87215399742126,272.908264160156
direction = 0,0,0

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 176
distance = 0
level_vertex_id = 260581
object_flags = 0xfffffffa

; cse_visual properties
visual_name = new\physics\big_konteyner_2

; cse_ph_skeleton properties
skeleton_name =

; cse_alife_object_physic properties
physic_type = 0x3
mass = 10
Moje pytanie brzmi - czy z pomocą ACDC da się w ogóle uodpornić taki obiekt na moje lub mutantów działanie?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Spawnowanie za pomocą ACDC

Postprzez r_populik w 30 Sty 2013, 17:50

Kombinowałeś już z tym:
Kod: Zaznacz wszystko
; cse_alife_object_physic properties
physic_type = 0x3
mass = 10

?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Spawnowanie za pomocą ACDC

Postprzez nelson82 w 30 Sty 2013, 18:12

Zmieniałem już wartość mass = 10 na mass = 20, potem na 10000 i dalej jest to samo. Nie zmieniałem nic w linijce
Kod: Zaznacz wszystko
physic_type = 0x3
bo z tego co widzę, to taka wartość jest przy każdym obiekcie z grupy section_name = physic_object
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Poprzednia

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości