Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez KSU w 25 Cze 2012, 19:43

Małe pytanko.. Da radę podnieść muszkę broni przy celowaniu przez muszkę i szczerbinkę tylko przez config broni?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Reklamy Google

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez utak3r w 25 Cze 2012, 21:13

Da radę, ale broń będzie kompletnie niecelna.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez nelson82 w 22 Lip 2012, 15:17

Dodałem sporo nowych broni do swojego moda uwzględniając je również w pliku mp_ranks.ltx, ale jedynie w pierwszej sekcji, tj. tutaj
Kod: Zaznacz wszystko
[rank_0]
rank_name                  = st_rank_novice      ; çâŕíčĺ
rank_exp                  = 0, 0          ; îďűň, ŕđňĺôŕęňű
rank_diff_exp_bonus            = 1, 1.5, 2, 3, 4
;----------------- new items -------------------------
available_items               = mp_wpn_knife,mp_wpn_pm,mp_wpn_pb,mp_wpn_fort,mp_wpn_walther,mp_wpn_colt1911,mp_wpn_usp,mp_wpn_sig220,mp_wpn_desert_eagle,mp_wpn_bm16,mp_wpn_ak74u,mp_wpn_ak74,mp_wpn_mp5,mp_wpn_l85,mp_device_torch,mp_antirad,mp_detector_advances,mp_medkit,mp_wpn_binoc,mp_wpn_addon_scope_susat,mp_wpn_addon_scope,mp_grenade_f1,mp_grenade_rgd5,mp_grenade_gd-05,mp_wpn_addon_silencer,mp_ammo_9x18_fmj,mp_ammo_9x18_pbp,mp_ammo_9x18_pmm,mp_ammo_9x19_fmj,mp_ammo_9x19_pbp,mp_ammo_5.45x39_fmj,mp_ammo_5.45x39_ap,mp_ammo_5.56x45_ss190,mp_ammo_5.56x45_ap,mp_ammo_7.62x54_7h1,mp_ammo_7.62x54_ap,mp_ammo_9x39_pab9,mp_ammo_9x39_ap,mp_ammo_11.43x23_fmj,mp_ammo_11.43x23_hydro,mp_ammo_12x70_buck,mp_ammo_12x76_dart,mp_ammo_12x76_zhekan,mp_wpn_toz34,mp_wpn_hpsa,mp_wpn_beretta,mp_wpn_rem870short,mp_ammo_12.7x108_ap,mp_ammo_7.92x57_fmj,mp_ammo_7.92x57_ap,mp_wpn_m76,mp_wpn_aa12,mp_wpn_m16a4_elcan,mp_ammo_7.62x39_fmj,mp_ammo_7.62x39_ap,mp_wpn_ak47,mp_wpn_r700,mp_ammo_7.62x51_fmj,mp_ammo_7.62x51_ap,mp_ammo_7.62x25_p,mp_ammo_7.62x25_ps,mp_wpn_pkm,mp_wpn_glock17,mp_wpn_browningauto5,mp_wpn_m1918_bar,mp_wpn_casull,mp_wpn_mp5k,mp_wpn_spas12_stock,mp_wpn_msg90,mp_wpn_rem870mm,mp_wpn_m79,mp_wpn_obrez,mp_wpn_sks,mp_wpn_beretta_cleric,mp_wpn_bm16_full,mp_wpn_mk22,mp_wpn_m110,mp_wpn_addon_doster,mp_wpn_winchester_sx3,mp_wpn_m134,mp_wpn_m60,mp_wpn_benelli_short
Nowych broni nie uwzględniłem za to w pliku rx_weapon_mgr.ltx (config/misc).
Do czego zmierzam? Otóż zauważyłem że stalkerzy używają teraz broni krótkiej (z pierwszego slota) jako broni głównej nawet jeżeli mają przy sobie np. AK-74. Pytanie brzmi: czy powodem tego efektu jest nieuwzględnienie nowych giwer w pliku rx_weapon_mgr.ltx czy może niedostateczne ich dopisanie w pliku mp_ranks.ltx?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez scigacz1975 w 22 Lip 2012, 22:03

Raczej mp_ranks - wszystkie wrzuciłeś do rank_0 i raczej dlatego.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez nelson82 w 22 Lip 2012, 22:50

Skopiowałem nowe bronie z rank_0 do pozostałych sekcji i problem nie zniknął. Generalnie - jest jakaś zasada którą trzeba się kierować uwzględniając bronie w tym pliku?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez scigacz1975 w 23 Lip 2012, 00:26

Nie mam pod ręką plików z bronią ale z tego co kojarzę to w każdym ltx jest sekcja określająca ranking broni. Często jest tak że np. dobry karabinek zamieniają na jakąś padacką strzelbę typu obrzyn, bo ma lepszy ranking. Trzeba by nad tym posiedzieć ale to mogę zrobić dopiero we wtorek.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Gro3a w 23 Lip 2012, 11:47

Pamiętam, że kiedyś w pliku ltx danej broni w linijce:
Kod: Zaznacz wszystko
$npc               = on   

miałem off i npc używali tylko broni dodatkowej, ale nie wiem, czy to jest odpowiedzialne za twój problem. Npc nie używa też broni, do której nie ma amunicji, więc może problem leży w którymś z plików character_desc (gamedata\config\gameplay).
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: 02 Wrz 2023, 01:37
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez nelson82 w 23 Lip 2012, 21:49

Problem zauważyłem w podziemiach Agropromu gdy żołnierze mając do dyspozycji Makarowa i Kałacha walili do mnie z pistoletu. Tak mi przyszło teraz do głowy, że być może wystrzelali amunicję do Ak na szczury, które zespawnowałem w podziemiach, ponadto zauważyłem że w plikach character_desc_xxx (config/gameplay) sekcje odpowiedzialne za uzbrojenie w większości wyglądają tak, że npc mają nielimitowaną ilość ammo do pistoletów ale już w przypadku broni długiej często dysponują tylko jedną paczką amunicji, przykładowo
Kod: Zaznacz wszystko
wpn_pm \n
         ammo_9x18_fmj \n
         wpn_ak74 \n
         ammo_5.45x39_fmj =1 \n
Czy to może być przyczyną tego problemu?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Gro3a w 24 Lip 2012, 09:41

Możliwe. Z tego co widzę to amunicji :
Kod: Zaznacz wszystko
ammo_5.45x39_fmj =1 \n

mają tylko jeden magazynek :arrowu: daj im kilka magazynków więcej i zobacz czy to coś zmieni. Możliwe, że jak zespawnowałeś tam mutanty, to mogli tak jak mówisz, wykorzystać na nie całą amunicję.
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: 02 Wrz 2023, 01:37
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez nelson82 w 28 Lip 2012, 07:22

Dopiero teraz mogłem to dogłębniej sprawdzić, bo w tygodniu nie miałem gry do dyspozycji i wychodzi na to że problem nie siedzi w ilości amunicji posiadanej przez npc, ponadto ów "bug" występuje w tej chwili cały czas, tj. w Kordonie na ten przykład żołnierze paradują z kałachami ale jak przychodzi co do czego to wymianę ognia prowadzą za pomocą pistoletów. No nie wiem, spróbuję uwzględnić nowo dodane bronie w rx_weapon_mgr (config/misc) i zobaczę czy to coś da.
Nie mam pod ręką plików z bronią ale z tego co kojarzę to w każdym ltx jest sekcja określająca ranking broni. Często jest tak że np. dobry karabinek zamieniają na jakąś padacką strzelbę typu obrzyn, bo ma lepszy ranking.

Scigacz1975 - jaki ranking w konfigach broni masz na myśli, bo nie czaję?
------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: Dodanie nowych broni do pliku rx_weapon_mgr.ltx nie dało żadnych efektów, a nawet gorzej bo skończyło się wypadem na pulpit (w momencie gdy żołnierze mieli otworzyć do mnie ogień) bez jakiegokolwiek loga, tj. dokument z logiem był pusty. Każda z dodanych broni miała inną wartość w rankingu więc nie wiem co mogłem zrobić źle.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Gro3a w 31 Lip 2012, 10:15

Miałem podobny problem z najemnikami w rostoku. Używali tylko Glocka, chociaż mieli "w plecaku" LR300. Porównałem pliki ".ltx" i poprawiłem kilka linijek: zmniejszyłem obrażenia pistoletu w stosunku do karabinu i efekt dał trochę lepsze rezultaty. Niestety niektórzy najemnicy wciąż używają broni dodatkowej :/
Spróbuje pogrzebać w plikach z bronią. Być może rozwiążę wspólny problem.
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: 02 Wrz 2023, 01:37
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez nelson82 w 31 Lip 2012, 21:18

Ja opisałem problem na przykładzie żołnierzy, ale dotyczy to także innych frakcji. Parametry broni również zwiększałem, ale po równo dla wszystkich tak, że broń krótka i tak jest słabsza od karabinów. Wydaje mi się że scigacz1975 ma rację sugerując niepoprawne nadanie rangi bronią. Będę musial chyba dokładnie przejżeć plik mp_ranks.ltx, może wtedy znajdę jakiś klucz którym należy się posługiwać.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości