Sidorowicz nie zaczyna gadać , a teraz cały czas mam takie błędy :
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 111
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find model file 'aaz\auga3\wpn_aug_a3.ogf'.
stack trace:
W ilu miejscach dodałeś nowe sekcję? Jeżeli nie masz w sześciu miejscach dodanych to masz tego problemy, w plikach powinno być po sześć sekcji każdego przedmiotu sprawdź na pliku bread.Zmieniłem w [supplies_start] wszystko na 5, 1 to samo w [trader_start_sell] i nic , Sidorowicz się zaciął.Czy to trzeba pisać tak zamiast 5 (0.5) a zamiast 1 (0.1) ? Dałem nawet 0.9 , 1 a w temacie pisze 1, 1 czyli błąd trzeba napisać (0.1 ,1) , tylko nie wiem dlaczego trzeba manewrować pierwszą liczbą jak ta odpowiada za ilość sztuk broni.
Teraz zaczął gadać ale nic nie ma do sprzedania poza podrzędnymi przedmiotami : wódką paroma apteczkami , kiełbasami , chlebem , konserwami - nawet amunicji niema a jak zmieniałem liczby przy amunicji to się zaciął.Żadnych tavorów , scarów nie widzę.
drugi błąd dotyczył pliku dźwiękowego który wg. mnie powinien działać (sounds\weapons\benellim4super90\draw)
[wpn_benellim4super90]:identity_immunities
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "weapons\benellim4super90" ; option for Level Editor
$npc = on ; option for Level Editor
$prefetch = 8
scheduled = off ; option for ALife Simulator
cform = skeleton
class = WP_SHOTG
min_radius = 0
max_radius = 50
description = "Śrutówka Benelli M4 Super 90, skonstruowana i produkowana we Włoszech przez firmę Benelli Armi Spa. i eksportowana do USA (w tym także na potrzeby sił zbrojnych). Technicznie, Benelli M4 Super90 jest samopowtarzalną bronią magazynkową. Zastosowano specjalne rozwiązanie ARGO Twin Operating System (automatyczna regulacja ciśnienia). Polega ono na tym, że pod początkowym odcinkiem lufy dodano połączoną z jej przewodem komorę gazową z dwoma równoległymi cylindrami, wewnątrz których osadzone są dwa popychacze. Część gazów prochowych odprowadzona jest w czasie strzału z lufy do komory i wykorzystana do odrzucenia wstecz za pośrednictwem tych popychaczy zespołu zamka. Ten samoregulujący się mechanizm wzmacniający osłonięty jest łożem i prawie nie wymaga czyszczenia."
ef_main_weapon_type = 1
ef_weapon_type = 7
;-----------------------------------------------------------------------------------
holder_range_modifier = 1.0 ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_range
holder_fov_modifier = 0.7 ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_fov
;-----------------------------------------------------------------------------------
tri_state_reload = on
cost = 3200
weapon_class = shotgun
ammo_limit = 60
ammo_current = 10
ammo_elapsed = 0
ammo_mag_size = 5
ammo_class = ammo_12x70_buck, ammo_12x76_zhekan, ammo_12x76_dart
;-----------------------------------------------------------------------------------
;áŕçîâŕ˙ äčńďĺđńč˙
fire_dispersion_base = 0.5 ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)
;îňäŕ÷ŕ
cam_relax_speed = 7.0 ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_dispersion = 3.0 ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_inc = 0.0 ;óâĺëč÷ĺíče cam_dispersion ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispertion_frac = 1.0
cam_max_angle = 12 ;ěŕęńčěŕëüíűé óăîë îňäŕ÷č
cam_max_angle_horz = 9.0 ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz = 1.5 ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting
fire_dispersion_condition_factor = 5 ;óâĺëč÷ĺíčĺ äčńďĺđńčč â ďđîöĺíňŕő ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
misfire_probability = 0.005 ;âĺđî˙ňíîńňü îńĺ÷ęč ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
misfire_condition_k = 0.05
condition_shot_dec = 0.0005 ;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîńŕ ďđč ęŕćäîě âűńňđĺëĺ
;-----------------------------------------------------------------------------------
hand_dependence = 1
single_handed = 0
slot = 1 ; // secondary
animation_slot = 9 ; type of the animation that will be used
inv_name = Benelli-M4_Super90
inv_name_short = Benelli-M4_Super90
inv_weight = 4.0
inv_grid_width = 4
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 20
inv_grid_y = 37
kill_msg_x = 171
kill_msg_y = 104
kill_msg_width = 75
kill_msg_height = 20
direction = 0, 0, 1
shell_point = 0.0, 0.180, 0.647
fire_point = 0.0, 0.158, 0.647
fire_point2 = 0.0, 0.158, 0.647
flame_particles = weapons\generic_weapon05
smoke_particles = weapons\generic_shoot_00
rpm_empty_click = 200
PDM_disp_base = 1.0
PDM_disp_vel_factor = 1.7
PDM_disp_accel_factor = 1.7
PDM_crouch = 1.0
PDM_crouch_no_acc = 1.0
; ttc
hit_power = 1.1
hit_impulse = 100
hit_type = fire_wound
fire_distance = 50
bullet_speed = 650 ;íŕ÷ŕëüíŕ˙ ńęîđîńňü ďóëč
rpm = 80 ;100 ;70 ;60 = 1 ńĺęóíäŕ
; end ttc
hud = wpn_benellim4super90_hud
normal = 0, 1, 0
position = -0.024, -0.097, 0.
orientation = 0, 0, 0 ;çíŕ÷ĺíčĺ óńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ â ăđŕäóńŕő
;--STRAP PARAMETERS-----------------------------------------------------------------
;ďîä ěčřęîé
strap_position = -0.26,-0.10,0.05 ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
strap_orientation = -15,-9,110 ; (3rd person view in degrees)
strap_bone0 = bip01_spine2
strap_bone1 = bip01_spine1
startup_ammo = 10
visual = weapons\benellim4super90\wpn_benellim4.ogf
light_color = 0.6,0.5,0.3
light_range = 6.0
light_var_color = 0.05
light_var_range = 0.5
light_time = 0.2
ph_mass = 3
;cost = 900
;addons
scope_status = 0
silencer_status = 0
grenade_launcher_status = 0
zoom_enabled = true
scope_zoom_factor = 55
;çâóęč
snd_draw = weapons\benellim4super90\draw
snd_holster = weapons\benellim4super90\holster
snd_shoot = weapons\benellim4super90\shot
snd_empty = weapons\benellim4super90\empty
snd_reload = weapons\toz34_reload
snd_shoot_duplet = weapons\toz34_shoot_both
snd_open_weapon = weapons\benellim4super90\draw
snd_add_cartridge = weapons\benellim4super90\load
snd_close_weapon = weapons\benellim4super90\reload_end
[wpn_benellim4super90_hud]
shell_point = 0.0, 0.0, 0.0
fire_point = 0,0,-0.65
fire_point2 = 0,0,-0.65
fire_bone = muzzle
orientation = 0, 0, 0
position = 0.15,-0.06,-0.05
visual = weapons\benellim4super90\wpn_benellim4_hud.ogf
anim_idle = idle
anim_reload = draw
anim_draw = draw
anim_holster = holster
anim_shoot = shoot
anim_shoot_both = shoot
anim_idle_aim = idle_aim
anim_idle_sprint = idle_sprint
anim_open_weapon = reload1
anim_add_cartridge = reload2
anim_close_weapon = reload3
;ńěĺůĺíč˙ HUD äë˙ đĺćčěŕ ďđčáëčćĺíč˙
zoom_offset = -0.15,0.06,,-0.05
zoom_rotate_x = 0
zoom_rotate_y = 0
Wiem o co mu chodzi więc mu odpisuje bez problemu, tyle już się broni nawycinałem od SoC przez CS do CoP, więc tutaj już wiem doskonale o co bePodziwiam Junxa, że coś ci w ogóle odpisuje.
FATAL ERROR
[error]Expression : SG
[error]Function : CRender::model_CreateParticles
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\FStaticRender.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments : weapons\arsenal_shells1
stack trace:
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości