Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Junx w 27 Sty 2012, 18:26

@ Warheadcrab:

1.
Sidorowicz nie zaczyna gadać , a teraz cały czas mam takie błędy :

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 111
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'aaz\auga3\wpn_aug_a3.ogf'.


stack trace:


Popatrz czy masz dobrze podpisane foldery, czy masz AUG A3 albo auga3 , spacja tutaj robi różnicę :wink:

2.
Zmieniłem w [supplies_start] wszystko na 5, 1 to samo w [trader_start_sell] i nic , Sidorowicz się zaciął.Czy to trzeba pisać tak zamiast 5 (0.5) a zamiast 1 (0.1) ? Dałem nawet 0.9 , 1 a w temacie pisze 1, 1 czyli błąd trzeba napisać (0.1 ,1) , tylko nie wiem dlaczego trzeba manewrować pierwszą liczbą jak ta odpowiada za ilość sztuk broni.

Teraz zaczął gadać ale nic nie ma do sprzedania poza podrzędnymi przedmiotami : wódką paroma apteczkami , kiełbasami , chlebem , konserwami - nawet amunicji niema a jak zmieniałem liczby przy amunicji to się zaciął.Żadnych tavorów , scarów nie widzę.
W ilu miejscach dodałeś nowe sekcję? Jeżeli nie masz w sześciu miejscach dodanych to masz tego problemy, w plikach powinno być po sześć sekcji każdego przedmiotu sprawdź na pliku bread.

3.
drugi błąd dotyczył pliku dźwiękowego który wg. mnie powinien działać (sounds\weapons\benellim4super90\draw)


Zobacz czy masz dobre pliki .ogg, (zakładam, że masz tą broń z TŚ2) może brakować lub gdzieś indziej jest plik jakiś u mnie są takie pliki .ogg:

:

- draw
- empty
- holster
- load
- reload_end
- shot
- shot1
- shot2
- shot3


Dodatkowo dam swój plik od tej broni:

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_benellim4super90]:identity_immunities
GroupControlSection         = spawn_group
discovery_dependency       =
$spawn                      = "weapons\benellim4super90"               ; option for Level Editor
$npc                   = on            ; option for Level Editor
$prefetch                 = 8
scheduled                   = off              ; option for ALife Simulator
cform                       = skeleton
class                       = WP_SHOTG
min_radius                  = 0
max_radius                  = 50
description               = "Śrutówka Benelli M4 Super 90, skonstruowana i produkowana we Włoszech przez firmę Benelli Armi Spa. i eksportowana do USA (w tym także na potrzeby sił zbrojnych). Technicznie, Benelli M4 Super90 jest samopowtarzalną bronią magazynkową. Zastosowano specjalne rozwiązanie ARGO Twin  Operating  System (automatyczna regulacja  ciśnienia). Polega ono na tym, że pod początkowym  odcinkiem lufy dodano połączoną  z jej przewodem  komorę gazową  z dwoma równoległymi cylindrami, wewnątrz  których osadzone są dwa popychacze. Część gazów prochowych odprowadzona  jest w czasie strzału z lufy do komory i wykorzystana do odrzucenia wstecz za pośrednictwem tych popychaczy zespołu zamka. Ten samoregulujący się mechanizm wzmacniający osłonięty jest  łożem  i prawie nie wymaga czyszczenia." 

ef_main_weapon_type         = 1
ef_weapon_type            = 7

;-----------------------------------------------------------------------------------
holder_range_modifier   = 1.0               ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_range
holder_fov_modifier      = 0.7              ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_fov
;-----------------------------------------------------------------------------------

tri_state_reload         = on

cost                   = 3200
weapon_class             = shotgun


ammo_limit                = 60
ammo_current             = 10
ammo_elapsed             = 0

ammo_mag_size             = 5
ammo_class                = ammo_12x70_buck, ammo_12x76_zhekan, ammo_12x76_dart

;-----------------------------------------------------------------------------------
;áŕçîâŕ˙ äčńďĺđńč˙
fire_dispersion_base      = 0.5  ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)

;îňäŕ÷ŕ
cam_relax_speed            = 7.0   ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_dispersion             = 3.0   ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_inc         = 0.0   ;óâĺëč÷ĺíče cam_dispersion ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispertion_frac         = 1.0   
cam_max_angle            = 12   ;ěŕęńčěŕëüíűé óăîë îňäŕ÷č
cam_max_angle_horz   = 9.0   ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz   = 1.5   ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

fire_dispersion_condition_factor = 5   ;óâĺëč÷ĺíčĺ äčńďĺđńčč â ďđîöĺíňŕő ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
misfire_probability       = 0.005       ;âĺđî˙ňíîńňü îńĺ÷ęč ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
misfire_condition_k         = 0.05
condition_shot_dec          = 0.0005   ;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîńŕ ďđč ęŕćäîě âűńňđĺëĺ
;-----------------------------------------------------------------------------------

hand_dependence           = 1
single_handed            = 0

slot                    = 1      ; // secondary
animation_slot             = 9      ; type of the animation that will be used

inv_name               = Benelli-M4_Super90
inv_name_short            = Benelli-M4_Super90
inv_weight            = 4.0

inv_grid_width            = 4
inv_grid_height            = 1
inv_grid_x               = 20
inv_grid_y               = 37

kill_msg_x         = 171
kill_msg_y         = 104
kill_msg_width      = 75
kill_msg_height      = 20

direction                   = 0, 0, 1
shell_point                = 0.0, 0.180, 0.647
fire_point                  = 0.0, 0.158, 0.647
fire_point2                 = 0.0, 0.158, 0.647

flame_particles               = weapons\generic_weapon05
smoke_particles               = weapons\generic_shoot_00
rpm_empty_click             = 200

PDM_disp_base          = 1.0
PDM_disp_vel_factor       = 1.7
PDM_disp_accel_factor       = 1.7
PDM_crouch          = 1.0
PDM_crouch_no_acc       = 1.0

; ttc

hit_power                 = 1.1
hit_impulse               = 100
hit_type                = fire_wound

fire_distance               = 50
bullet_speed             = 650         ;íŕ÷ŕëüíŕ˙ ńęîđîńňü ďóëč
rpm                         =  80  ;100 ;70            ;60 = 1 ńĺęóíäŕ
; end ttc

hud                         = wpn_benellim4super90_hud
normal                      = 0, 1, 0
position                    = -0.024, -0.097, 0.
orientation                 = 0, 0, 0      ;çíŕ÷ĺíčĺ óńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ â ăđŕäóńŕő

;--STRAP PARAMETERS-----------------------------------------------------------------
;ďîä ěčřęîé
strap_position               = -0.26,-0.10,0.05         ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
strap_orientation            = -15,-9,110            ; (3rd person view in degrees)
strap_bone0               = bip01_spine2
strap_bone1               = bip01_spine1

startup_ammo                = 10
visual                      = weapons\benellim4super90\wpn_benellim4.ogf

light_color                = 0.6,0.5,0.3
light_range                = 6.0
light_var_color             = 0.05
light_var_range             = 0.5
light_time                 = 0.2

ph_mass                   = 3
;cost                   = 900

;addons
scope_status            = 0
silencer_status            = 0
grenade_launcher_status      = 0

zoom_enabled            = true
scope_zoom_factor          = 55

;çâóęč
snd_draw               = weapons\benellim4super90\draw
snd_holster               = weapons\benellim4super90\holster
snd_shoot               = weapons\benellim4super90\shot
snd_empty               = weapons\benellim4super90\empty
snd_reload               = weapons\toz34_reload
snd_shoot_duplet            = weapons\toz34_shoot_both
snd_open_weapon                    = weapons\benellim4super90\draw      
snd_add_cartridge            = weapons\benellim4super90\load      
snd_close_weapon            = weapons\benellim4super90\reload_end      
 
[wpn_benellim4super90_hud]
shell_point                = 0.0, 0.0, 0.0
fire_point               = 0,0,-0.65
fire_point2                = 0,0,-0.65
fire_bone                   = muzzle
orientation                 = 0, 0, 0
position                    = 0.15,-0.06,-0.05
visual                      = weapons\benellim4super90\wpn_benellim4_hud.ogf

anim_idle               = idle
anim_reload               = draw
anim_draw               = draw
anim_holster            = holster
anim_shoot               = shoot
anim_shoot_both          = shoot
anim_idle_aim         = idle_aim
anim_idle_sprint         = idle_sprint


anim_open_weapon         = reload1
anim_add_cartridge      = reload2
anim_close_weapon         = reload3

;ńěĺůĺíč˙ HUD äë˙ đĺćčěŕ ďđčáëčćĺíč˙
zoom_offset         = -0.15,0.06,,-0.05
zoom_rotate_x      = 0
zoom_rotate_y      = 0


PS. @ r_populik
Podziwiam Junxa, że coś ci w ogóle odpisuje.
Wiem o co mu chodzi więc mu odpisuje bez problemu, tyle już się broni nawycinałem od SoC przez CS do CoP, więc tutaj już wiem doskonale o co be :wink:

Edit: Mam ten sam błąd co Ty, z tą strzelbą, jak to naprawię to dopiszę co trzeba zrobić :wink:

Edit2: Problem rozwiązany, jeżeli masz pliki z TŚ2 to z gamedata\sounds\weapons\toz34 skopiuj brakujące pliki, jeżeli nie masz to mogę Ci upnąć gdzieś je (póki można :E )
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Warheadcrab w 05 Lut 2012, 23:26

Przy wycięciu poprawnie (w końcu) broni wyskoczył mi błąd :

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : SG
[error]Function      : CRender::model_CreateParticles
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\FStaticRender.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments     : weapons\arsenal_shells1
 

stack trace:


Poza tym moja broń niema jeszcze ikony a strona z ikonami ma 500 Internal Server Error

Warheadcrab
Wygnany z Zony

Posty: 59
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 23:41
Ostatnio był: 08 Maj 2016, 02:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez WheeljackSPW w 05 Lut 2012, 23:32

Czy mod z którego wycinałeś ma plik particles.xr?
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez utak3r w 06 Lut 2012, 01:49

Tak btw - mamy już tutorial o edycji partikli?
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez WheeljackSPW w 06 Lut 2012, 02:06

Już dawno, nawet kozaka dałeś. :E viewtopic.php?f=68&t=11419
Nie mam tylko czasu i do opisania każdego z efektów.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez utak3r w 06 Lut 2012, 02:47

Ok. To ja w wolnej chwili dodam tylko, jak mergować spore porcje efektów ze sobą w jeden particles.xr :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Warheadcrab w 08 Maj 2012, 10:08

Nie mogę wejść na stronę clearsky.pl o ikonach broni

Warheadcrab
Wygnany z Zony

Posty: 59
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 23:41
Ostatnio był: 08 Maj 2016, 02:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez MatrixSTR w 08 Maj 2012, 12:18

Bo tej strony już nie ma :( [*]
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 12:26
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez WheeljackSPW w 08 Maj 2012, 17:45

Weź, bo jeszcze ktoś uwierzy, że naprawdę jest Ci skoda. :caleb:
viewtopic.php?f=68&t=14301

Wstawiam link do pierwszego posta, bo Matrix jest gópi i nie wstawi.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Junx w 23 Cze 2012, 20:16

Przejrzyj pliki przez Notepad ++ i zobacz gdzie Ci się powtarza sekcja i będzie wsio jasność ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez KSU w 25 Cze 2012, 16:42

Ma ktoś może wypakowane CS albo CoP pytam bo bym grzecznie prosił o wysłanie mi na maila tekstury od G36. :wódka: w nagrode :D
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Junx w 25 Cze 2012, 16:45

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KSU.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość