Modyfikacja parametrów broni

Postprzez Crisu w 20 Lut 2008, 19:35

Nie no, tekstury pozostają takie same. Bo są oddzielne dla AK (wpn_ak74) i tłumika (wpn_upgrade).
Może chodzi o spawn broni/dodatku... Nie wiem.
W każdym razie nic nie zostało wpisane z przesadą.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Reklamy Google

Postprzez Hiklen w 28 Lut 2008, 15:25

Wybaczcie , że tylko pytanie zadam , a nic nowego nie dodam. Czy jest możliwość zwiększenia obrażeń i celności tylko przy headshocie? Bo jak dla mnie seria w klatę lub plecy powinna powalić, ale jakoś to przełknąłem , że tak sie nie dzieje. Jednakoż SERIO w głowę kolesie w egzoszkielecie Z ODLEGŁOŚCI 2 m... , a on nawet sie nie zachwiał , to mnie lekko podkur... zdenerwowało... zwłaszcza na Arenie gdzie było dwóch żołnierzy. Ja rozumie, założenie twórców , że każda nowa pukawka ma być lepsza , ale jak dla mnie seria z kałasza powinna z takiej odległości przebić każdy pancerz. Przynajmniej na głowie. Z góry dziękuję.

Gram na oryginalnej wersji polskiej , z patchem 1.3 bo taki był zalecany do max moda 2.0

(Nawiasem mówiąc denerwuje mnie w tej wersji patcha to jak działa pda , i czy naprawdę nie można grać z patchem 1.5?)
Hiklen
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 09 Wrz 2007, 18:13
Ostatnio był: 13 Mar 2008, 22:51
Kozaki: 0

...

Postprzez don_ernesto w 14 Mar 2008, 10:40

czy ktoś już próbował zmian w GP37? chodzi mi głównie o zmianę w linii granatnika...
m2003 ma w opisie informację, że pasuje min do GP37 - w grze jednak nie da się go podłączyć...

czy wystarczy tylko zmiana grenade_launcher_status = 0;2 na
grenade_launcher_status = 1;2?
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 14 Mar 2008, 14:56

Po prostu wpisz 1. Ja tak robiłem i działało.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez don_ernesto w 14 Mar 2008, 15:02

sam parametr 1 nie wystarcza - wpisywałem już tak i nadal nic... ale wydaje mi się że trzeba tylko zamienić na 1;2 - co powinno oznaczać włączony; wymienny, bo z tego co widziałem to ma zapisany wyłączony; wymienny...
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Postprzez RogueTrooper w 14 Mar 2008, 17:29

Granatnik w G36 (GP37) był zbugowany w finalnej wersji stalka i nie dało rady go w żaden sposób podwiesić. Chyba w path'u 1.0003 ten błąd jest już usunięty. Wtedy wpisz koło grenade_launcher_status = 2 i powinno śmigać.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez Missile w 14 Mar 2008, 21:48

Szkoda tylko, że nie można dodać celownika / granatnika do pistoletu / strzelby :D To by dopiero rzeźnia była. Próbowałem, ale gra się nie wczytywała. Jednak do każdego karabinu u mnie dało radę wszystko podczepić. Z tym GP36 to nie rozumiem GSC, przecież tak na prawdę on ma granatnik, a w grze go usunęli. Moim zdaniem powinien być od razu zintegrowany.
Ma ktoś może pomysł jak do MP5 podczepić celownik SUSAT? Próbowałem, ale też mi się gra nie uruchamia, a chciałem mieć broń, która jest na wyposażeniu SWATu ;) Widziałem w programie o nich, że normalnie mają MP5 z celownikeim, a w Stalkerze nie można go podczepić :/.
Aha i jeszcze jedno pytanie: jest może jakiś mod dodający możliwość wmontowania do broni celownika laserowego? Fajnie by się celowało tak ze snajperki.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez SaS TrooP w 14 Mar 2008, 22:59

SWAT stosuje AimPointy model M68 najczęściej, SUSAT jest do boni szturmowej.

A go G36 wcale nie ma granatnika w wersji podstawowej.

A jeśli model nie ma zaimplementowanej ścieżki do celownika nie ruszy ci.
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez don_ernesto w 15 Mar 2008, 11:37

RogueTrooper napisał(a):Granatnik w G36 (GP37) był zbugowany w finalnej wersji stalka i nie dało rady go w żaden sposób podwiesić. Chyba w path'u 1.0003 ten błąd jest już usunięty. Wtedy wpisz koło grenade_launcher_status = 2 i powinno śmigać.


wczoraj właśnie tak zrobiłem (najpierw kombinowałem z 1;2 ale okazało się że samo 2 wystarczy) - działa bez zarzutów:-)

EDIT:
Missile napisał(a):Szkoda tylko, że nie można dodać celownika / granatnika do pistoletu / strzelby :D To by dopiero rzeźnia była. Próbowałem, ale gra się nie wczytywała. Jednak do każdego karabinu u mnie dało radę wszystko podczepić. Z tym GP36 to nie rozumiem GSC, przecież tak na prawdę on ma granatnik, a w grze go usunęli. Moim zdaniem powinien być od razu zintegrowany.
Ma ktoś może pomysł jak do MP5 podczepić celownik SUSAT? Próbowałem, ale też mi się gra nie uruchamia, a chciałem mieć broń, która jest na wyposażeniu SWATu ;) Widziałem w programie o nich, że normalnie mają MP5 z celownikeim, a w Stalkerze nie można go podczepić :/.
Aha i jeszcze jedno pytanie: jest może jakiś mod dodający możliwość wmontowania do broni celownika laserowego? Fajnie by się celowało tak ze snajperki.


wczoraj kombinowałem z podobna sprawą - a mianowicie przeróbka obrzyna ze standardowego na 4 strzałowego( kombinuje b16_m1, żeby wszystkie NPC nie miały też 4 strzałowych, chcę też do niego dodać celownik) - mysśę że napiszę go normalnie w weapons i dodam jeszcze do uniqe - nie wiem jeszcze tylko czy standardowe przepisanie linii celownika + parametrów z innej broni wystarczy... czy może będzie trzeba się bawić z teksturami...

Edytuj posty! Nz.
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 15 Mar 2008, 17:32

W życiu nie przyczepisz do obrzyna celownika. Musiałbyś zedytować tekstury. Wiem, bo sam próbowałem przyczepić granatnik do AKM-74U. Mimo iż gra się nie wysypywała to granatnik i tak się nie podczepiał. To ze strzałami też może być problem, gdyż animacja zakłada tylko dwa naboje. Ale mimo to może się pokazać ładowanie dwóch naboi, a dostaniemy 4. W każdym razie powodzenia ;)
P.S. Na kiego chooya ci celownik do obrzyna? ;)
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Missile w 15 Mar 2008, 18:02

P.S. Na kiego chooya ci celownik do obrzyna? ;)[/quote]
Bo bardzo fajnie by wyglądał :D W dodatku mógłbym zmniejszyć rozrzut śrutu w obrzynie i miałbym drugiego gaussa :]
A próbował już ktoś do sniperki granatnik podczepić? :D

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Infernal w 15 Mar 2008, 18:21

Ja próbowałem i albo bliskie spotkanie z pulpitem, albo nic się nie działo. Co do rozrzutu to gdzieś jest o celności. Mimo wszystko Gauss nie jest 100% celny ;)
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość