Zaraz zaraz... ale nie do końca rozumiem tego opisu - po co te zabiegi? Po wklejeniu wszystko mamy na wierzchu, a tak to masa klikaniny, kompletnie nie rozumiem - to bezsens!...
Witam. Chciałem poprawić kilka celowników broni i długo szukałem instrukcji obsługi narzędzi do modowania STALKER'a. Znalazłem importer do blendera aby edytować pliki .ogf ale nie było eksportera. (xray importer do blendera nawet nie działał) Doczytałem ze r_populik polecił xray max tools. Mam te skrypty w 3ds 2015 ale nie widzę nic co mogło by importować te .ogf'y. Sprawdzałem konwerter .ogf na jakiś inny format ale nie działało (problemy z javą w której konwerter był pisany) Byłbym niezmiernie wdzięczny za jakieś wskazówki co z tymi .ogf'ami.
Musisz ogf przekonwertować na object za pomocą stalkerowskiego konwertera. Format object otworzysz w maksie za pomocą xray max tools. Za pomocą tych samych narzędzi możesz edytowany model wyeksportować znów do formatu object, który potem otwierasz w Actor Editorze, obrabiasz i eksportujesz do finalnego ogf-a.
Ale wcześniej nie robiło to żadnego problemu gdy miałem gamedate wypakowana ze soca a gdy ja usunąłem i dodałem gamedate z copa to zaczął się ten problem co w screenie
Jak zmieniać ukształtowanie terenu i tworzyć ściany. Bo bym kciał siedzibę naukowców własną stworzyć tylko nie wiem czy to wykonalne. Jak dodawać przejścia między poziomami? Póki co to ogarniam tylko dodawanie stałych obiektów i przedmiotów. I w ogóle można tworzyć jakoś własne obiekty i dodawać do gry czy jesteśmy ograniczeni do dostępnej listy obiektów. I ktoś wyjaśni o co chodzi z tym 3DS Max i Maya? Bo w pierwszym poście jest tylko wspomniane i nic więcej. I o co chodzi z tymi zielonymi sferami?
Nie ma jakiś gotowych map do pobrania? Wiem, że stalker to nie twierdza, ale na pewno coś tam ktoś tworzy i udostępnia co wystarczy tylko opowiednio wrzucić do gry, żeby nie trza się było męczyć z sdk, do którego bądź co bądź poradniki na staler mod portal i innych stronach są dość skomplikowane