[SDK] Instalacja i użytkowanie

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez HitFan w 05 Maj 2015, 21:13

Okej. będę próbował. Bo jest jakaś akcja, że dla wszystkich z mailem z końcówką .edu.pl jest na 3 lata za darmo do niekomercyjnych. a my te maile dostaliśmy razem z dostępem do Office 365. To będę dziś ściągał i spróbuje to ogarnąć. może mi się w końcu po tylu próbach ;D
Już ściągam, na szczęście z tą licencją działa :):

Image


Po dorzuceniu zawartości Twojej paczki, r_populik, przy uruchamianiu wita mnie taki błąd:Image
Jak dam okejkę wita mnie drugi błąd:Image
Jak znów dam okejkę program się odpala, importuje model poprzez te okienka x-ray coś tam, ale nie nanosi tekstur ;x
Podpowie ktoś jak na ten model nałożyć teksturę? Mam wersję 2016, mogę pobrać najstarszą 2014, wcześniejszych nie udostępniają ;x
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez r_populik w 05 Maj 2015, 21:35

Ścieżkę do tekstur edytujesz w pliku xr_scripts_settings.txt

Ja używam skryptów na wersji z 2012 roku. Nie mam pojęcia, czy na najnowszej działają jak należy. Spróbuj ze starszą wersją.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez HitFan w 10 Maj 2015, 09:17

Mógłbyś mi napisać w jakim folderze masz tekstury broni i jak to masz zapisane w tym pliku XR_settings?
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez r_populik w 10 Maj 2015, 09:27

Kod: Zaznacz wszystko
[paths]
InitialStaticExportPath =C:\Program Files (x86)\X-Ray cop SDK\editors\import
InitialSkinExportPath =C:\Program Files (x86)\X-Ray cop SDK\editors\import
editorpath = C:\Program Files (x86)\X-Ray cop SDK\editors
last_textures_path =C:\Program Files (x86)\X-Ray cop SDK\editors\gamedata\textures
last_objects_path=C:\Program Files (x86)\X-Ray cop SDK\editors\rawdata\objects

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez HitFan w 10 Maj 2015, 09:44

No to mam identycznie, tylko, że dla SOC.
A pluginy masz tak wrzucone:
Image
Czy jakoś inaczej? Może źle wrzuciłem i przez to się chrzani ;x Jak to nie pomoże to ściągnę 2012, tak jak Ty masz :)
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez r_populik w 10 Maj 2015, 12:02

Xray max tools to nie pluginy, tylko skrypty i powinieneś był je wrzucić do folderu "Scripts". Wiesz już, czemu nie działa.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez HitFan w 10 Maj 2015, 22:46

Wrzuciłem tam gdzie trzeba i nie mam żadnych błędów, ale też nie wyświetlają mi się te okienka od x-ray'a. Jak je włączyć, żeby móc zaimportować?

EDIT: Udało się uruchomić, ale dalej nie nanosi tekstur...

EDIT 2: TO TEŻ SIĘ UDAŁO! Dzięki wielkie za pomoc i cierpliwość do mnie ;D
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez r_populik w 10 Maj 2015, 23:18

Jak nie działa to kombinuj. Nie chciało ci ruszyć, bo wrzuciłeś do folderu z pluginami, zamiast do skryptów, choć pisałem głośno i wyraźnie, że to skrypty. Jak nie wczytuje tekstur, to znaczy, że coś masz zrąbane. Sprawdź ścieżki do tekstur w modelu, skrypcie, czy wszystko gra. Trochę pomyślunku i na pewno dasz sobie radę.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez HitFan w 11 Maj 2015, 23:08

Mam jeszcze jedno pytanie.

W 3DSMaxie model broni widzę tak:

Image

Natomiast w grze widać go tak (przy użyciu demo_record 1):

Image

Moje pytanie brzmi, da radę to w 3DSMaxie wyświetlić to tak, żeby było widać to szkło lunety tak samo jak w grze?

- - -

Co Wy na taki efekt?
Image

Uwagi moderatora:

Ale edytować posty mnie. - Wheeljack
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez Pangia w 11 Maj 2015, 23:17

Wygląda jak naklejone na ekran. Wydaje mi się, że bez cienia naokoło i po obwodzie celownika i samej optyki by wyglądało znacznie lepiej.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez HitFan w 19 Maj 2015, 22:48

Jakby ktoś myślał, że zwątpiłem, to się mylił. Prace nad lunetami wrą, tak samo jak port vaniliowych broni z Autumn Aurory 2. W spoilerach zrobione na razie lunety.
Celownik do FT-200M:

Image
Image

Celownik do IL85:

Image
Image

Celownik do GP37:

Image
Image
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /

Za ten post HitFan otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack, Route.
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez STALKER2000PL w 30 Gru 2015, 19:59

ej mam problem bo jak jestem w x-ray sdk converter w folderze i klikam converter.exe żeby wpisać polecenie "converter -level l01_escape -mode le" to wyskakuje mi na 0,1 sekundy okienko cmd .Wszystko sprawdziłem 10 razy i jest dobrze nie ma żadnych spacji w ścierzce do level_editor/converter.ini ani converter/converter.ini POMOCY :wódka: :wódka: :wódka:





Edit: nie dodałem cmd do folderu, dzięki za pomoc a i jak chcecie pełną mape w edytorze bez samych geom to wpiszcie tak w poleceniu: converter -level l01_escape -mode le -with_lods
Ostatnio edytowany przez STALKER2000PL, 30 Gru 2015, 22:04, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
STALKER2000PL
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 14:47
Ostatnio był: 19 Mar 2022, 22:23
Miejscowość: Sandomierz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 6 gości