Modyfikacja parametrów broni

Postprzez Missile w 13 Lut 2008, 21:17

A co zrobić jeśli chcę stworzyć nową broń? Chodzi mi o to, że chciałbym sobie stworzyć np. XM8, który jest bardzo podobny do GP36. Nie zależy mi na wyglądzie, wyglądałby by tak samo jak GP36 (nawet w rzeczywistości są do siebie b. podobne), jednak miałby inne parametry, cenę, masę, ilość naboi w magazynku itp. Albo nową wersję OC-14 z 30 nabojami w magazynku. Potem ustawiłbym kto z przeciwników jaką broń ma nosić, jaki handlarz ma ją sprzedawać itp. Powiedzielibyście jak to zrobić?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez RogueTrooper w 14 Lut 2008, 16:23

Z tym jest cholernie dużo do tłumaczenia. Najlepiej stworzyć nową broń ulepszoną (taką która ma dopisek m po nazwie (np. Szybkostrzelny AK74 to wpn_ak74_m1). Najlepiej wzoruj się na innych tego typu w pliku unique_item.ltx tam też umieść swój wytwór. Jest chyba temat mówiący jak dodawać broń handlarzom więc spoko. W razie jakichś pytań daj na PW.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez Missile w 15 Lut 2008, 16:11

Ja robiłem to tak, że kopiowałem starą broń, zmieniałem jej nazwę jako pliku ( czyli np. zamiast w_g36 na w_xm8) potem w pliku zmieniałem oprócz ceny, obrażeń, itp. inv_name i
inv_name_short. Reszta w tym pliku zostawała bez zmian. Jednak nie mogę sobie poradzić z dodaniem broni do handlarza. Próbuję i nic z tego nie wychodzi. Albo handlarz się zawiesza i nie można z nim gadać, albo broni dalej nie ma. Więc chyba tylko z tym jest u mnie problem..

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Amraam w 17 Lut 2008, 00:40

sul3k napisał(a):A ja mam pytanie gdzie sa parametry zbroi


PS: POMYSLCIE jak np. stuningujecie takiego ak-74 to przecierz beda chodzic z czyms takim ci ktorzy maja a z takiego cacka to rozwala nas za 1 strzalem najlepiej urzyc broni nieuzywanej przez NPC nie znam takiej ale mysle nad tym...


Sprawdzał ktoś prawdziwość tej tezy??
Amraam
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 10 Lip 2007, 12:31
Ostatnio był: 03 Cze 2011, 20:41
Kozaki: 0

Postprzez RogueTrooper w 17 Lut 2008, 00:52

Powiem tak, z tej wypowiedzi ciężko cokolwiek zrozumieć bo jest napisana w strasznie "specyficzny" sposób.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez Infernal w 17 Lut 2008, 01:01

To, iż wywala przy traderach, lub broni nie ma może być spowodowane tym, że każda broń musi mieć swoją teksturę. Dodając nową broń, trzeba raczej skopiować (chyba że da się dwa razy użyć tej samej tekstury), nazwać ją jakoś specyficznie i w plikach danej broni dać jakiś odnośnik do tej tekstury, aby gra "wiedziała" co ma wyświetlać. Sorka, ale raczej nie jestem jeszcze tak obcykany, więc mogę się mylić ;)
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Missile w 17 Lut 2008, 12:02

Już sobie dałem radę, w końcu mi się udało stworzyć nową broń (M4 z LR300). Stworzyłem nową teksturkę i wzorując się na RAWie i Pol. Zbrojowni Rogue Troopera przeedytowałem właściwe pliki i działa. Swoją drogą chyba można stworzyć nową broń bazującą na starych teksturach, bo wydaje mi się, że można użyć wielokrotnie tej samej tekstury.
Teraz będę próbował nowy kombinezon stworzyć :D

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Nurek w 20 Lut 2008, 14:04

Mam pytanie: czy jest parametr (i jesli jest to gdzie) odpowiadajacy za głośność broni? Czy moze jest tak że wszystkie bronie są jednakowo głosne?
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez Crisu w 20 Lut 2008, 14:50

O, dobre pytanie.
Coś takiego powinno być, jako, że przykładowo Vintar jest cichszy niż inne.

- - - - -

OK, mam problem malutki.

Pobawiłem się parametrami AK-74, wszystko według tutka (odpowiednio dostosowane do tegoż guna).
Zapisałem, włączam Stalka, daję Nową Grę i... Pulpit. :?:
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Nurek w 20 Lut 2008, 15:50

Zmieniałeś coś przy tłumikach/celownikach? Bo mi wywalało własnie wtedy, po prostu do niektórych broni nie da się ich dołączyć.
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez Crisu w 20 Lut 2008, 16:08

Ale jasne, że się da. ABC Inferno - uzbrojenie w pełni kompatybilne z każdym dodatkiem, więc jest taka możliwość.

Tak, grzebałem przy tłumiku - zasięg, siła pocisku, szybkość pocisku...

Jeśli chodzi o celowniki... Chodzi o optykę na broni czy celność strzału z biodra (ten krzyżyk)?
Bo ani tym ani tym się nie bawiłem.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Nurek w 20 Lut 2008, 19:30

Owszem, da się tylko pewnie wtedy trzeba coś więcej niz modyfikacja pliku w katalogu weapons - trzeba zmienić tekstury (bo przecież broń z tłumikiem wyglada inaczej niż bez), ikony itp. - o to mi chodziło. Jak np. dołozyłem mozliwośc dodania tłumika do fn200 to grę wywalało, podobnie było z dragunovem
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość