Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez Kilanov w 30 Mar 2012, 21:10

Na śmierć zapomniałem! Przeinstalowałem dziś grę, a save'y są zrobione z Repair Mod. Gdzieś czytałem że niektórym użytkownikom też psuje save'y! Mod z oddechem całkowicie działa, to wina mojego zapominalstwa. :D Naprawdę nie wiem, czy to akurat o to tu chodzi, ale zainstalowałem Repair Moda i działa.

Kozak dla was za chęć pomocy.

Przy okazji, pełna lista kombinezonów z maskami gazowymi:

Kod: Zaznacz wszystko
["ecolog_outfit"]=true,
["specops_outfit"]=true,
["outfit_specnaz_m1"]=true,
["military_outfit"]=true,
["specops_outfit_bad"]=true,
["protection_outfit"]=true,
["scientific_outfit"]=true,
["dolg_scientific_outfit"]=true,
["exo_outfit"]=true,
["outfit_exo_m1"]=true

Miłość swoją zakopałeś, litość mocno śpi,
Chciałbyś cały świat utopić w oceanie krwi...


Kilanov
Wygnany z Zony

Posty: 6
Dołączenie: 30 Mar 2012, 16:04
Ostatnio był: 08 Mar 2013, 00:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez Trep w 03 Kwi 2012, 21:59

Mogę ten mod wykorzystać do stworzenia własnego ?*

* - Będziesz w Readme ;D
Nie lubisz ciasteczek? Więc jak możemy się przyjaźnić skoro nie lubisz ciasteczek?
Awatar użytkownika
Trep
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 04 Gru 2011, 20:24
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 14:39
Miejscowość: Polish
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez vandr w 03 Kwi 2012, 22:26

Oczywiście, że możesz- nie wymieniaj mnie nawet w Readme, bowiem nie ja jestem jego autorem(po prawdzie to nadal nie wiem kto nim jest).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez classic w 03 Kwi 2012, 23:43

Nie mam pliku --> bind_stalker.script (proszę o plik do wersji podstawowej gry, bez zmian które nakładają inne mody) czy ktoś mógłby go wrzucić z informacją gdzie go mam umieścić? :)
Awatar użytkownika
classic
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 25 Mar 2012, 03:04
Ostatnio był: 16 Sty 2013, 23:20
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez scigacz1975 w 04 Kwi 2012, 00:05

Musisz go sobie wypakować z podstawki - przeczytaj ten temat - http://mod.stalker.pl/index.php?title=W ... 5%9Bci_gry - ja osobiście używam uniwersal extractor opisany jako ostatni, bo nie muszę wypakowywać całości tylko właśnie konkretne pliki.
A ma być potem w gamedata\scripts

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive classic.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez classic w 04 Kwi 2012, 00:07

Ufff ;) poradziłem sobie, dziękuje za zainteresowanie i pomoc. Wykorzystałem dbex_rel_en.exe..., wypakować trzeba gamedata.db4 :+: Też wychodzi mi z gry, korzystam z moda na udźwig, na naprawdę przedmiotów i float32.

Ps. Jeśli dobrze zrozumiałem post Kilianova muszę grę odpalić bez repair moda? (zastanawia mnie czy save będzie działał jeśli był zrobiony z repair modem)
Awatar użytkownika
classic
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 25 Mar 2012, 03:04
Ostatnio był: 16 Sty 2013, 23:20
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez vandr w 04 Kwi 2012, 08:04

Jeśli wywala Ci grę, to podaj loga. Najlepiej będzie jak po prostu nałożysz ten efekt na czystą grę, a później będziesz dokładał kolejne "cegiełki".
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez classic w 04 Kwi 2012, 11:12

Logi z gry:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CPostprocessAnimator::Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\PostprocessAnimator.cpp
[error]Line          : 76
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find motion file '$E'.


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:20: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)

Uwagi moderatora:

Logi dawać w [code], [quote] jest od cytowania. - Wheeljack
Awatar użytkownika
classic
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 25 Mar 2012, 03:04
Ostatnio był: 16 Sty 2013, 23:20
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez vandr w 04 Kwi 2012, 11:28

Pierwszy log na 99,9 procent nie ma nic wspólnego z efektem oddechu- musiałeś coś pomieszać. Robisz wszystko tak jak powiedziałem- na czystej, niemodowanej wersji?

Podeślij mi Twój bind_stalker.script(czysty, nie ruszany).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez classic w 04 Kwi 2012, 11:40

Robisz wszystko tak jak powiedziałem- na czystej, niemodowanej wersji?

Na nie modowanej jeszcze nie próbowałem, próbuje odpalić na modowanej.
Podeślij mi Twój bind_stalker.script(czysty, nie ruszany)

Link do pliku: http://www.sendspace.pl/file/c3049650731dbdf0d3b17ab
Awatar użytkownika
classic
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 25 Mar 2012, 03:04
Ostatnio był: 16 Sty 2013, 23:20
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez vandr w 04 Kwi 2012, 12:10

No to najpierw zrób to na wersji czystej, niemodowanej. Napisałem Ci wyżej, abyś tak zrobił. Dopiero później dokładaj kolejne elementy Twojego moda...

http://www.sendspace.com/file/ai04tg

Masz tu link, ale nie obiecuję, że będzie działać bo dałeś mi bind_stalker już po edycji, a ja prosiłem Cię o czysty/vanilliowy. Musisz trochę dokładniej czytać posty, wtedy na przyszłość będzie mniej nieporozumień.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Efekt oddechu postaci przy założonym kombinezonie

Postprzez classic w 04 Kwi 2012, 12:51

vandr napisał(a):No to najpierw zrób to na wersji czystej, niemodowanej. Napisałem Ci wyżej, abyś tak zrobił. Dopiero później dokładaj kolejne elementy Twojego moda...

Tak zrobię :) jak przejdę grę, zostało mi dwie lokację :D
Masz tu link, ale nie obiecuję, że będzie działać bo dałeś mi bind_stalker już po edycji, a ja prosiłem Cię o czysty/vanilliowy. Musisz trochę dokładniej czytać posty, wtedy na przyszłość będzie mniej nieporozumień.

Dodałem tylko jedną linijkę, tyle. Chyba że po wgraniu modów gra automatycznie zmienia zawartość plików gamedata.db
Awatar użytkownika
classic
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 25 Mar 2012, 03:04
Ostatnio był: 16 Sty 2013, 23:20
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości