Modyfikacja wyposażenia frakcji

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez KSU w 24 Cze 2012, 17:35

Dzięki za podpowiedz.. ale na moje oko w tych plikach jest wszystko tak jak być powinno i jest tak jak mówiłeś Nelson82. To trochę głupie ale mógłby mi ktoś powiedzieć od czego są pliki death_items_by_communities i death_items_by_levels? :( Pierwszy raz je edytowałem i może jednak coś poniszczyłem..
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Reklamy Google

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez nelson82 w 24 Cze 2012, 17:52

Patrząc po tych plikach to:
- death_items_by_communities.ltx opisuje szanse na znalezienie danego przedmiotu przy ciele w zależności od frakcji do jakiej należał przeszukiwany
- death_items_by_levels.ltx określa, które przedmioty będziemy mieli szansę znaleźć przy ciele na danej mapie
- o death_items_count.ltx napisałem już wcześniej

Wrzuć gdzieś swoje pliki "death_xxx", te 3 które tu padły + death_generic.ltx
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez KSU w 24 Cze 2012, 18:07

Nie mam gdzie wrzucić musze tak

death_items_count:
:

[item_count_0]
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 1
af_night_star = 1
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 1
af_blood = 1
af_mincer_meat = 1
af_soul = 1
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 1
af_electra_moonlight = 1
af_rusty_thorn = 1
af_rusty_kristall = 1
af_rusty_sea-urchin = 1
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 1
af_ameba_mica = 1
af_drops = 1
af_fireball = 1
af_cristall = 1
af_dummy_glassbeads = 1
af_dummy_pellicle = 1
af_dummy_battery = 1
af_dummy_dummy = 1
af_dummy_spring = 1
af_fuzz_kolobok = 1

;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 20, 40
ammo_9x18_pmm = 20, 40
ammo_9x19_pbp = 20, 40
ammo_9x19_fmj = 20, 40
ammo_11.43x23_hydro = 20, 40
ammo_11.43x23_fmj = 20, 40
ammo_12x70_buck = 10, 18
ammo_12x76_dart = 10, 18
ammo_12x76_zhekan = 10, 18
ammo_5.45x39_ap = 20, 40
ammo_5.45x39_fmj = 20, 40
ammo_9x39_sp5 = 20, 40
ammo_9x39_ap = 20, 40
ammo_9x39_pab9 = 20, 40
ammo_5.56x45_ss190 = 20, 40
ammo_5.56x45_ap = 20, 40
ammo_7.62x54_7h14 = 20, 7
ammo_7.62x54_7h1 = 20, 7
ammo_7.62x54_ap = 20, 7
ammo_og-7b = 1
ammo_vog-25p = 2
ammo_vog-25 = 2
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 2
ammo_gauss = 5, 7
ammo_7.62x25_p = 20, 40
ammo_7.62x25_ps = 20, 40
ammo_7.62x39_fmj = 20, 40
ammo_7.62x39_ap = 20, 40
ammo_7.62x54r = 20, 40
ammo_50_ae = 20, 40

;Ěĺäčęŕěĺíňű
bandage = 2
medkit = 2
medkit_scientic = 2
medkit_army = 2
antirad = 1

;Ĺäŕ
bread = 1
kolbasa = 1
conserva = 1
vodka = 1
energy_drink = 1


[item_count_1]:item_count_0
;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 15, 32
ammo_9x18_pmm = 15, 32
ammo_9x19_pbp = 15, 32
ammo_9x19_fmj = 15, 32
ammo_11.43x23_hydro = 15, 32
ammo_11.43x23_fmj = 15, 32
ammo_12x70_buck = 7, 15
ammo_12x76_dart = 7, 15
ammo_12x76_zhekan = 7, 15
ammo_5.45x39_ap = 45, 32
ammo_5.45x39_fmj = 45, 32
ammo_9x39_sp5 = 15, 32
ammo_9x39_ap = 15, 32
ammo_9x39_pab9 = 45, 32
ammo_5.56x45_ss190 = 45, 32
ammo_5.56x45_ap = 15, 32
ammo_7.62x54_7h14 = 30, 6
ammo_7.62x54_7h1 = 30, 6
ammo_7.62x54_ap = 30, 6
ammo_og-7b = 1
ammo_vog-25p = 1
ammo_vog-25 = 1
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 1
ammo_gauss = 4, 6
ammo_7.62x25_p = 20, 40
ammo_7.62x25_ps = 20, 40
ammo_7.62x39_fmj = 20, 40
ammo_7.62x39_ap = 20, 40
ammo_7.62x54r = 20, 40
ammo_50_ae = 20, 40

;Ěĺäčęŕěĺíňű
bandage = 2
medkit = 1
medkit_scientic = 1
medkit_army = 1
antirad = 1


[item_count_2]:item_count_0
;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 6, 25
ammo_9x18_pmm = 6, 25
ammo_9x19_pbp = 6, 25
ammo_9x19_fmj = 6, 25
ammo_11.43x23_hydro = 6, 25
ammo_11.43x23_fmj = 6, 25
ammo_12x70_buck = 40, 12
ammo_12x76_dart = 40, 12
ammo_12x76_zhekan = 4, 12
ammo_5.45x39_ap = 60, 25
ammo_5.45x39_fmj = 60, 25
ammo_9x39_sp5 = 6, 25
ammo_9x39_ap = 60, 25
ammo_9x39_pab9 = 60, 25
ammo_5.56x45_ss190 = 30, 25
ammo_5.56x45_ap = 60, 25
ammo_7.62x54_7h14 = 30, 5
ammo_7.62x54_7h1 = 30, 5
ammo_7.62x54_ap = 30, 5
ammo_og-7b = 1
ammo_vog-25p = 1
ammo_vog-25 = 1
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 1
ammo_gauss = 3, 5
ammo_7.62x25_p = 20, 40
ammo_7.62x25_ps = 20, 40
ammo_7.62x39_fmj = 20, 40
ammo_7.62x39_ap = 20, 40
ammo_7.62x54r = 20, 40
ammo_50_ae = 20, 40

;Ěĺäčęŕěĺíňű
bandage = 2
medkit = 1
medkit_scientic = 1
medkit_army = 1
antirad = 1


[item_count_3]:item_count_0
;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 3, 12
ammo_9x18_pmm = 3, 12
ammo_9x19_pbp = 3, 12
ammo_9x19_fmj = 30, 12
ammo_11.43x23_hydro = 30, 12
ammo_11.43x23_fmj = 3, 12
ammo_12x70_buck = 20, 6
ammo_12x76_dart = 20, 6
ammo_12x76_zhekan = 20, 6
ammo_5.45x39_ap = 30, 12
ammo_5.45x39_fmj = 30, 12
ammo_9x39_sp5 = 30, 12
ammo_9x39_ap = 30, 12
ammo_9x39_pab9 = 30, 12
ammo_5.56x45_ss190 = 30, 12
ammo_5.56x45_ap = 30, 12
ammo_7.62x54_7h14 = 20, 5
ammo_7.62x54_7h1 = 20, 5
ammo_7.62x54_ap = 20, 5
ammo_og-7b = 1
ammo_vog-25p = 1
ammo_vog-25 = 1
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 1
ammo_gauss = 2, 5
ammo_7.62x25_p = 20, 40
ammo_7.62x25_ps = 20, 40
ammo_7.62x39_fmj = 20, 40
ammo_7.62x39_ap = 20, 40
ammo_7.62x54r = 20, 40
ammo_50_ae = 20, 40

;Ěĺäčęŕěĺíňű
bandage = 1
medkit = 1
medkit_scientic = 1
medkit_army = 1
antirad = 1


death_items_by_levels:
:

[default]
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 1
af_night_star = 1
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 1
af_blood = 1
af_mincer_meat = 1
af_soul = 1
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 1
af_electra_moonlight = 1
af_rusty_thorn = 1
af_rusty_kristall = 1
af_rusty_sea-urchin = 1
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 1
af_ameba_mica = 1
af_drops = 1
af_fireball = 1
af_cristall = 1
af_dummy_glassbeads = 1
af_dummy_pellicle = 1
af_dummy_battery = 1
af_dummy_dummy = 1
af_dummy_spring = 1
af_fuzz_kolobok = 1

;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 1
ammo_9x18_pmm = 1
ammo_9x19_pbp = 1
ammo_9x19_fmj = 1
ammo_11.43x23_hydro = 1
ammo_11.43x23_fmj = 1
ammo_12x70_buck = 1
ammo_12x76_dart = 1
ammo_12x76_zhekan = 1
ammo_5.45x39_ap = 1
ammo_5.45x39_fmj = 1
ammo_9x39_sp5 = 1
ammo_9x39_ap = 1
ammo_9x39_pab9 = 1
ammo_5.56x45_ss190 = 1
ammo_5.56x45_ap = 1
ammo_7.62x54_7h14 = 1
ammo_7.62x54_7h1 = 1
ammo_7.62x54_ap = 1
ammo_og-7b = 1
ammo_vog-25p = 1
ammo_vog-25 = 1
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 1
ammo_gauss = 1
ammo_7.62x25_p = 1
ammo_7.62x25_ps = 1
ammo_7.62x39_fmj = 1
ammo_7.62x39_ap = 1
ammo_7.62x54r = 1
ammo_50_ae = 1

;Ěĺäčęŕěĺíňű
bandage = 1
medkit = 1
medkit_scientic = 1
medkit_army = 1
antirad = 1

;Ĺäŕ
bread = 1
kolbasa = 1
conserva = 1
vodka = 1
energy_drink = 1



[l01_escape]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 0
af_night_star = 0
af_vyvert = 1
af_gravi = 0
af_gold_fish = 0
af_blood = 1
af_mincer_meat = 0
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 0
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 0
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 0
af_ameba_slug = 0
af_ameba_mica = 0
af_drops = 0
af_fireball = 0
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 1
ammo_9x18_pmm = 1
ammo_9x19_fmj = 1
ammo_9x19_pbp = 1
ammo_11.43x23_fmj = 1
ammo_11.43x23_hydro = 1
ammo_12x70_buck = 1
ammo_12x76_dart = 1
ammo_12x76_zhekan = 1
ammo_5.45x39_fmj = 1
ammo_5.45x39_ap = 1
ammo_9x39_sp5 = 1
ammo_9x39_ap = 1
ammo_9x39_pab9 = 1
ammo_5.56x45_ss190 = 1
ammo_5.56x45_ap = 1
ammo_7.62x54_7h1 = 1
ammo_7.62x54_ap = 1
ammo_7.62x54_7h14 = 1
ammo_og-7b = 0
ammo_vog-25 = 0
ammo_vog-25p = 0
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 0
ammo_gauss = 0
ammo_7.62x25_p = 1
ammo_7.62x25_ps = 1
ammo_7.62x39_fmj = 1
ammo_7.62x39_ap = 1
ammo_7.62x54r = 1
ammo_50_ae = 1

;Ěĺäčęŕěĺíňű
medkit_scientic = 0
antirad = 0


[l02_garbage]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 0
af_night_star = 0
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 0
af_blood = 1
af_mincer_meat = 1
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 0
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 0
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 0
af_ameba_slug = 1
af_ameba_mica = 0
af_drops = 0
af_fireball = 0
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 1
ammo_9x18_pmm = 1
ammo_9x19_fmj = 1
ammo_9x19_pbp = 1
ammo_11.43x23_fmj = 1
ammo_11.43x23_hydro = 1
ammo_12x70_buck = 1
ammo_12x76_dart = 1
ammo_12x76_zhekan = 1
ammo_5.45x39_fmj = 1
ammo_5.45x39_ap = 1
ammo_9x39_sp5 = 1
ammo_9x39_ap = 1
ammo_9x39_pab9 = 1
ammo_5.56x45_ss190 = 1
ammo_5.56x45_ap = 1
ammo_7.62x54_7h1 = 1
ammo_7.62x54_ap = 1
ammo_7.62x54_7h14 = 1
ammo_og-7b = 0
ammo_vog-25 = 0
ammo_vog-25p = 0
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 0
ammo_gauss = 0
ammo_7.62x25_p = 1
ammo_7.62x25_ps = 1
ammo_7.62x39_fmj = 1
ammo_7.62x39_ap = 1
ammo_7.62x54r = 1
ammo_50_ae = 1

;Ěĺäčęŕěĺíňű
medkit_scientic = 0
medkit_army = 0

[l03_agroprom]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 0
af_night_star = 0
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 0
af_blood = 1
af_mincer_meat = 0
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 1
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 1
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 1
af_ameba_mica = 0
af_drops = 0
af_fireball = 1
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 1
ammo_9x18_pmm = 1
ammo_9x19_fmj = 1
ammo_9x19_pbp = 1
ammo_11.43x23_fmj = 1
ammo_11.43x23_hydro = 1
ammo_12x70_buck = 1
ammo_12x76_dart = 1
ammo_12x76_zhekan = 1
ammo_5.45x39_fmj = 1
ammo_5.45x39_ap = 1
ammo_9x39_sp5 = 1
ammo_9x39_ap = 1
ammo_9x39_pab9 = 1
ammo_5.56x45_ss190 = 1
ammo_5.56x45_ap = 1
ammo_7.62x54_7h1 = 1
ammo_7.62x54_ap = 1
ammo_7.62x54_7h14 = 1
ammo_og-7b = 0
ammo_vog-25 = 0
ammo_vog-25p = 0
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 0
ammo_gauss = 0
ammo_7.62x25_p = 1
ammo_7.62x25_ps = 1
ammo_7.62x39_fmj = 1
ammo_7.62x39_ap = 1
ammo_7.62x54r = 1
ammo_50_ae = 1

;Ěĺäčęŕěĺíňű
medkit_scientic = 0

[l03u_agr_underground]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 0
af_night_star = 0
af_vyvert = 1
af_gravi = 0
af_gold_fish = 0
af_blood = 1
af_mincer_meat = 0
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 0
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 1
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 0
af_ameba_mica = 0
af_drops = 1
af_fireball = 0
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 1
ammo_9x18_pmm = 1
ammo_9x19_fmj = 1
ammo_9x19_pbp = 1
ammo_11.43x23_fmj = 1
ammo_11.43x23_hydro = 1
ammo_12x70_buck = 1
ammo_12x76_dart = 1
ammo_12x76_zhekan = 1
ammo_5.45x39_fmj = 1
ammo_5.45x39_ap = 1
ammo_9x39_sp5 = 1
ammo_9x39_ap = 1
ammo_9x39_pab9 = 1
ammo_5.56x45_ss190 = 1
ammo_5.56x45_ap = 1
ammo_7.62x54_7h1 = 1
ammo_7.62x54_ap = 1
ammo_7.62x54_7h14 = 1
ammo_og-7b = 0
ammo_vog-25 = 0
ammo_vog-25p = 0
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 0
ammo_gauss = 0
ammo_7.62x25_p = 1
ammo_7.62x25_ps = 1
ammo_7.62x39_fmj = 1
ammo_7.62x39_ap = 1
ammo_7.62x54r = 1
ammo_50_ae = 1

;Ěĺäčęŕěĺíňű
medkit_scientic = 0

[l04_darkvalley]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 1
af_night_star = 1
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 1
af_blood = 1
af_mincer_meat = 1
af_soul = 1
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 1
af_electra_moonlight = 1
af_rusty_thorn = 0
af_rusty_kristall = 1
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 0
af_ameba_mica = 1
af_drops = 1
af_fireball = 1
af_cristall = 1
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 1
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 1

;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 1
ammo_9x18_pmm = 1
ammo_9x19_fmj = 1
ammo_9x19_pbp = 1
ammo_11.43x23_fmj = 1
ammo_11.43x23_hydro = 1
ammo_12x70_buck = 1
ammo_12x76_dart = 1
ammo_12x76_zhekan = 1
ammo_5.45x39_fmj = 1
ammo_5.45x39_ap = 1
ammo_9x39_sp5 = 1
ammo_9x39_ap = 1
ammo_9x39_pab9 = 1
ammo_5.56x45_ss190 = 1
ammo_5.56x45_ap = 1
ammo_7.62x54_7h1 = 1
ammo_7.62x54_ap = 1
ammo_7.62x54_7h14 = 1
ammo_og-7b = 0
ammo_vog-25 = 0
ammo_vog-25p = 0
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 0
ammo_gauss = 0
ammo_7.62x25_p = 1
ammo_7.62x25_ps = 1
ammo_7.62x39_fmj = 1
ammo_7.62x39_ap = 1
ammo_7.62x54r = 1
ammo_50_ae = 1

;Ěĺäčęŕěĺíňű
medkit_scientic = 0

[l04u_labx18]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 0
af_cristall_flower = 1
af_night_star = 1
af_vyvert = 0
af_gravi = 1
af_gold_fish = 1
af_blood = 0
af_mincer_meat = 0
af_soul = 1
af_electra_sparkler = 0
af_electra_flash = 0
af_electra_moonlight = 1
af_rusty_thorn = 0
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 1
af_ameba_slime = 0
af_ameba_slug = 0
af_ameba_mica = 0
af_drops = 0
af_fireball = 0
af_cristall = 1
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 1

[l05_bar]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 0
af_cristall_flower = 0
af_night_star = 0
af_vyvert = 0
af_gravi = 0
af_gold_fish = 0
af_blood = 0
af_mincer_meat = 0
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 0
af_electra_flash = 0
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 0
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 0
af_ameba_slug = 0
af_ameba_mica = 0
af_drops = 0
af_fireball = 0
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

[l06_Rostok]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 1
af_night_star = 0
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 0
af_blood = 1
af_mincer_meat = 1
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 1
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 1
af_rusty_kristall = 1
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 1
af_ameba_mica = 0
af_drops = 1
af_fireball = 1
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

[l07_military]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 1
af_night_star = 0
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 0
af_blood = 1
af_mincer_meat = 1
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 1
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 1
af_rusty_kristall = 1
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 1
af_ameba_mica = 0
af_drops = 1
af_fireball = 1
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

[l08_yantar]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 1
af_night_star = 0
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 0
af_blood = 1
af_mincer_meat = 1
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 1
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 1
af_rusty_kristall = 1
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 1
af_ameba_mica = 0
af_drops = 1
af_fireball = 1
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

[l08u_brainlab]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 1
af_night_star = 0
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 0
af_blood = 1
af_mincer_meat = 1
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 1
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 1
af_rusty_kristall = 1
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 1
af_ameba_mica = 0
af_drops = 1
af_fireball = 1
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

[l10_radar]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 1
af_cristall_flower = 1
af_night_star = 1
af_vyvert = 1
af_gravi = 1
af_gold_fish = 1
af_blood = 1
af_mincer_meat = 1
af_soul = 1
af_electra_sparkler = 1
af_electra_flash = 1
af_electra_moonlight = 1
af_rusty_thorn = 1
af_rusty_kristall = 1
af_rusty_sea-urchin = 1
af_ameba_slime = 1
af_ameba_slug = 1
af_ameba_mica = 1
af_drops = 1
af_fireball = 1
af_cristall = 1
af_dummy_glassbeads = 1
af_dummy_pellicle = 1
af_dummy_battery = 1
af_dummy_dummy = 1
af_dummy_spring = 1
af_fuzz_kolobok = 1

[l10u_bunker]:default
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 0
af_cristall_flower = 0
af_night_star = 0
af_vyvert = 0
af_gravi = 0
af_gold_fish = 0
af_blood = 0
af_mincer_meat = 0
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 0
af_electra_flash = 0
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 0
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 0
af_ameba_slug = 0
af_ameba_mica = 0
af_drops = 0
af_fireball = 0
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

[l11_Pripyat]:default

[l12_stancia]:default
;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 1
ammo_9x18_pmm = 1
ammo_9x19_fmj = 1
ammo_9x19_pbp = 1
ammo_11.43x23_fmj = 1
ammo_11.43x23_hydro = 1
ammo_12x70_buck = 1
ammo_12x76_dart = 1
ammo_12x76_zhekan = 1
ammo_5.45x39_fmj = 1
ammo_5.45x39_ap = 1
ammo_9x39_sp5 = 1
ammo_9x39_ap = 1
ammo_9x39_pab9 = 1
ammo_5.56x45_ss190 = 1
ammo_5.56x45_ap = 1
ammo_7.62x54_7h1 = 1
ammo_7.62x54_ap = 1
ammo_7.62x54_7h14 = 1
ammo_og-7b = 0
ammo_vog-25 = 0
ammo_vog-25p = 0
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 0
ammo_gauss = 0
ammo_7.62x25_p = 1
ammo_7.62x25_ps = 1
ammo_7.62x39_fmj = 1
ammo_7.62x39_ap = 1
ammo_7.62x54r = 1
ammo_50_ae = 1

[l12u_sarcofag]:l12_stancia

[l12u_control_monolith]:l12_stancia

[l12_stancia_2]:l12_stancia

[stohe_selo]:default


[l06_rostok_demo]:l06_Rostok


death_items_by_communities

:

[stalker] ;Óęŕçűâŕĺňń˙ âĺđî˙ňíîńňü çŕńďŕóíčňü čëč íĺň
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 0.015
af_cristall_flower = 0.01
af_night_star = 0.005
af_vyvert = 0.015
af_gravi = 0.01
af_gold_fish = 0.005
af_blood = 0.015
af_mincer_meat = 0.01
af_soul = 0.005
af_electra_sparkler = 0.015
af_electra_flash = 0.01
af_electra_moonlight = 0.005
af_rusty_thorn = 0.015
af_rusty_kristall = 0.01
af_rusty_sea-urchin = 0.005
af_ameba_slime = 0.015
af_ameba_slug = 0.01
af_ameba_mica = 0.005
af_drops = 0.015
af_fireball = 0.01
af_cristall = 0.005
af_dummy_glassbeads = 0.005
af_dummy_pellicle = 0.005
af_dummy_battery = 0.005
af_dummy_dummy = 0.005
af_dummy_spring = 0.005
af_fuzz_kolobok = 0.005

;Ŕěěóíčöč˙
ammo_9x18_fmj = 1
ammo_9x18_pmm = 1
ammo_9x19_fmj = 1
ammo_9x19_pbp = 1
ammo_11.43x23_fmj = 1
ammo_11.43x23_hydro = 1
ammo_12x70_buck = 1
ammo_12x76_dart = 1
ammo_12x76_zhekan = 1
ammo_5.45x39_fmj = 1
ammo_5.45x39_ap = 1
ammo_9x39_sp5 = 1
ammo_9x39_ap = 1
ammo_9x39_pab9 = 1
ammo_5.56x45_ss190 = 1
ammo_5.56x45_ap = 1
ammo_7.62x54_7h1 = 1
ammo_7.62x54_ap = 1
ammo_7.62x54_7h14 = 1
ammo_og-7b = 0
ammo_vog-25 = 0
ammo_vog-25p = 0
grenade_f1 = 1
grenade_rgd5 = 1
ammo_m209 = 0
ammo_gauss = 0
ammo_7.62x25_p = 1
ammo_7.62x25_ps = 1
ammo_7.62x39_fmj = 1
ammo_7.62x39_ap = 1
ammo_7.62x54r = 1
ammo_50_ae = 1

;Ěĺäčęŕěĺíňű
bandage = 0.4
medkit = 0.2
medkit_army = 0
medkit_scientic = 0.05
antirad = 0.2

;Ĺäŕ
bread = 0.2
kolbasa = 0.2
conserva = 0.1
vodka = 0.1
energy_drink = 0.1


[bandit]:stalker

[killer]:stalker
;Ĺäŕ
bread = 0
kolbasa = 0
vodka = 0
energy_drink = 0.3

[ecolog]:stalker
;Ĺäŕ
bread = 0
kolbasa = 0
conserva = 0
vodka = 0
energy_drink = 0

medkit = 0
medkit_scientic = 0.2
antirad = 0.3

[military]:stalker
af_medusa = 0
af_cristall_flower = 0
af_night_star = 0
af_vyvert = 0
af_gravi = 0
af_gold_fish = 0
af_blood = 0
af_mincer_meat = 0
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 0
af_electra_flash = 0
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 0
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 0
af_ameba_slug = 0
af_ameba_mica = 0
af_drops = 0
af_fireball = 0
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

;Ěĺäčęŕěĺíňű
bandage = 0.4
antirad = 0.3
medkit = 0
medkit_scientic = 0
medkit_army = 0.2

;Ĺäŕ
bread = 0.2
kolbasa = 0
conserva = 0.3
vodka = 0
energy_drink = 0


[dolg]:stalker
;Ěĺäčęŕěĺíňű
medkit_army = 0.2
medkit_scientic = 0.2

[freedom]:stalker
;Ĺäŕ
vodka = 0.5

[zombied]:stalker
af_medusa = 0
af_cristall_flower = 0
af_night_star = 0
af_vyvert = 0
af_gravi = 0
af_gold_fish = 0
af_blood = 0
af_mincer_meat = 0
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 0
af_electra_flash = 0
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 0
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 0
af_ameba_slug = 0
af_ameba_mica = 0
af_drops = 0
af_fireball = 0
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

;Ĺäŕ
bread = 0
kolbasa = 0
conserva = 0
vodka = 0
energy_drink = 0

[monolith]:stalker
;Ŕđňĺôŕęňű
af_medusa = 0
af_cristall_flower = 0
af_night_star = 0
af_vyvert = 0
af_gravi = 0
af_gold_fish = 0
af_blood = 0
af_mincer_meat = 0
af_soul = 0
af_electra_sparkler = 0
af_electra_flash = 0
af_electra_moonlight = 0
af_rusty_thorn = 0
af_rusty_kristall = 0
af_rusty_sea-urchin = 0
af_ameba_slime = 0
af_ameba_slug = 0
af_ameba_mica = 0
af_drops = 0
af_fireball = 0
af_cristall = 0
af_dummy_glassbeads = 0
af_dummy_pellicle = 0
af_dummy_battery = 0
af_dummy_dummy = 0
af_dummy_spring = 0
af_fuzz_kolobok = 0

;Ĺäŕ
vodka = 0


[arena_enemy]


[actor_dolg]


death_generic

:

#include "death_items_by_communities.ltx"
#include "death_items_by_levels.ltx"
#include "death_items_count.ltx"

[item_dependence]
ammo_9x18_fmj = wpn_pm, wpn_pb, wpn_fort, wpn_fort_m1, wpn_walther_m1, wpn_mp5_m1, wpn_bizon
ammo_9x18_pmm = wpn_pm, wpn_pb, wpn_fort, wpn_fort_m1, wpn_walther_m1, wpn_mp5_m1, wpn_bizon

ammo_9x19_pbp = wpn_hpsa, wpn_beretta, wpn_walther, wpn_mp5, wpn_walther_coll, wpn_beretta_m1, wpn_mp5_m2
ammo_9x19_fmj = wpn_hpsa, wpn_beretta, wpn_walther, wpn_mp5, wpn_walther_coll, wpn_beretta_m1, wpn_mp5_m2

ammo_11.43x23_hydro = wpn_sig220, wpn_colt1911, wpn_usp, wpn_deserteagle_coll, wpn_colt_m1
ammo_11.43x23_fmj = wpn_sig220, wpn_colt1911, wpn_usp, wpn_deserteagle_coll, wpn_colt_m1

ammo_50_ae = wpn_desert_eagle

ammo_7.62x25_p = wpn_ppsh41_sk2
ammo_7.62x25_ps = wpn_ppsh41_sk2

ammo_12x70_buck = wpn_bm16, wpn_toz34, wpn_wincheaster1300, wpn_spas12, wpn_spas12_m1, wpn_winchester_m1
ammo_12x76_dart = wpn_bm16, wpn_toz34, wpn_wincheaster1300, wpn_spas12, wpn_spas12_m1, wpn_winchester_m1
ammo_12x76_zhekan = wpn_bm16, wpn_toz34, wpn_wincheaster1300, wpn_spas12, wpn_spas12_m1, wpn_winchester_m1

ammo_5.45x39_ap = wpn_ak74u, wpn_ak74, wpn_abakan, wpn_abakan_m1, wpn_aksu_anom, wpn_ak74_m1, wpn_abakan_m2, wpn_groza_m1, wpn_ak74u_m1
ammo_5.45x39_fmj = wpn_ak74u, wpn_ak74, wpn_abakan, wpn_abakan_m1, wpn_aksu_anom, wpn_ak74_m1, wpn_abakan_m2, wpn_groza_m1, wpn_ak74u_m1

ammo_9x39_sp5 = wpn_groza, wpn_val, wpn_vintorez, wpn_groza_coll, wpn_vintorez_coll, wpn_val_m1, wpn_ak74us
ammo_9x39_ap = wpn_groza, wpn_val, wpn_vintorez, wpn_groza_coll, wpn_vintorez_coll, wpn_val_m1, wpn_ak74us
ammo_9x39_pab9 = wpn_groza, wpn_val, wpn_vintorez, wpn_groza_coll, wpn_vintorez_coll, wpn_val_m1, wpn_ak74us

ammo_5.56x45_ss190 = wpn_l85, wpn_lr300, wpn_sig550, wpn_fn2000, wpn_g36, wpn_l85_m1, wpn_lr300_m1, wpn_g36_m1, wpn_sig_m2, wpn_l85_m2, wpn_sig_m1, wpn_fnc_sk1, wpn_famas_f1_sk1, wpn_g36c_sk1, wpn_sg552_sk1, wpn_sg551_sk1
ammo_5.56x45_ap = wpn_l85, wpn_lr300, wpn_sig550, wpn_fn2000, wpn_g36, wpn_l85_m1, wpn_lr300_m1, wpn_g36_m1, wpn_sig_m2, wpn_l85_m2, wpn_sig_m1, wpn_fnc_sk1, wpn_famas_f1_sk1, wpn_g36c_sk1, wpn_sg552_sk1, wpn_sg551_sk1

ammo_7.62x39_fmj = wpn_rk95_sk2, wpn_akms_sk1, wpn_akm_sk1, wpn_ak47s, wpn_ak47s2p
ammo_7.62x39_ap = wpn_rk95_sk2, wpn_akms_sk1, wpn_akm_sk1, wpn_ak47s, wpn_ak47s2p

ammo_7.62x54_7h14 = wpn_svu, wpn_svd, wpn_svd_m1, wpn_svu_m1, wpn_eagle_m1, wpn_pkm, wpn_svu2
ammo_7.62x54_7h1 = wpn_svu, wpn_svd, wpn_svd_m1, wpn_svu_m1, wpn_eagle_m1, wpn_pkm, wpn_svu2
ammo_7.62x54_ap = wpn_svu, wpn_svd, wpn_svd_m1, wpn_svu_m1, wpn_eagle_m1, wpn_pkm, wpn_svu2
ammo_7.62x54r = wpn_svu, wpn_svd, wpn_svd_m1, wpn_svu_m1, wpn_eagle_m1, wpn_pkm, wpn_svu2

ammo_og-7b = wpn_rpg7

ammo_gauss = wpn_gauss

ammo_vog-25p = wpn_groza, wpn_groza_m1
ammo_vog-25 = wpn_groza, wpn_groza_m1

ammo_m209 = wpn_fn2000, wpn_rg6_m1


[keep_items]
af_blood_tutorial = true
esc_wounded_flash = true
quest_case_02 = true
dar_document4 = true
kruglov_flash = true
lab_x16_documents = true
good_psy_helmet = true
bad_psy_helmet = true
decoder = true
dynamite = true
quest_case_01 = true
hunters_toz = true
bar_ecolog_flash = true
bar_tiran_pda = true
bar_lucky_pda = true
outfit_stalker_m1 = true
wpn_fort_m1 = true
outfit_specnaz_m1 = true
wpn_lr300_m1 = true
crazy_flash = true


[ammo_sections]
ammo_9x18_fmj
ammo_9x18_pmm
ammo_9x19_pbp
ammo_9x19_fmj
ammo_11.43x23_hydro
ammo_11.43x23_fmj
ammo_50_ae
ammo_7.62x25_p
ammo_7.62x25_ps
ammo_12x70_buck
ammo_12x76_dart
ammo_12x76_zhekan
ammo_5.45x39_ap
ammo_5.45x39_fmj
ammo_9x39_sp5
ammo_9x39_ap
ammo_9x39_pab9
ammo_5.56x45_ss190
ammo_5.56x45_ap
ammo_7.62x54_7h14
ammo_7.62x54_7h1
ammo_7.62x54_ap
ammo_7.62x54r
ammo_gauss
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez KSU w 24 Cze 2012, 18:11

Już chyba widze gdzie jest problem. W death_items_by_levels nie ma sekcji amunicji w magazynach wojskowych i tu jest problem nie?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez nelson82 w 24 Cze 2012, 18:18

Na początek w pliku death_generic.ltx na samym dole popraw kolejność amunicji, tj. trzymaj się takiej jaką masz w pozostałych plikach. Jeżeli to nie pomoże, będziemy myśleć dalej.

P.S. Jeżeli nie ma sekcji dla magazynów wojskowych to wówczas gra powinnna użyć ustawień bazowych (default), które są na początku każdego z tych plików

:arrowd: Jeżeli tak, to będziesz musial zacząć nową grę aby zmiana była widoczna.
Ostatnio edytowany przez nelson82, 24 Cze 2012, 18:42, edytowano w sumie 1 raz
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KSU.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez KSU w 24 Cze 2012, 18:30

Nie działa.. Ein moment bite. Sprawdze w character_desc_military może tam coś głupiego zrobiłem.

***

Wiem że będę musiał ale w character_desc_military jest fszystko ok. A jak w plikach death damy zbyt duże wartości to też może nam się gra posypać?

Btw. Nelson :wódka: leci ;)

Uwagi moderatora:

Trzeci podwójny post w otatnim czasie. Warn. - Soviet
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez nelson82 w 24 Cze 2012, 19:25

Teraz zauważyłem, że w pliku death_items_count.ltx masz żle określony zakres ilości znajdowanej amunicji, przykład
Kod: Zaznacz wszystko
ammo_5.56x45_ss190 = 30, 12
ammo_5.56x45_ap = 30, 12
ammo_7.62x54_7h14 = 20, 5
ammo_7.62x54_7h1 = 20, 5
ammo_7.62x54_ap = 20, 5
tymczasem powinno być
Kod: Zaznacz wszystko
ammo_5.56x45_ss190 = 12, 30
ammo_5.56x45_ap = 12, 30
ammo_7.62x54_7h14 = 5, 20
ammo_7.62x54_7h1 = 5, 20
ammo_7.62x54_ap = 5, 20
czyli najpierw minimalna ilość ammo, a po przecinku wartość maksymalna.
Popraw to i daj znać czy pomogło.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez KSU w 24 Cze 2012, 20:07

Śmiga aż miło :E Wielkie dzienki Nelson :D

EDIT: Po przezbrojeniu NPC zauważałem że niektórzy z nich nadal ganiają z bronią której nie powinni mieć. Czy jeszcze jakieś pliki odpowiadają za uzbrojenie stalkerów oprócz np. character_desc_yantar?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 07 Paź 2020, 17:18
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez Wiśniur w 06 Sty 2013, 16:59

Wiem, że to będzie spory odkop i bardzo możliwe, że już tutaj na to odpowiedziano, ale tego nie zrozumiałem. Mianowicie, wyciąłem sobie model AK47 z Priboi Story (na użytek własny oczywiście, nie do modów) i dodałem go do vanilli, ale jest pewien problem. O ile ikonę i dodawanie do handlarza jakoś ogarnąłem przy pomocy tutków na forum, tak już dodawanie do frakcji to jest dla mnie czarna magia.
Załóżmy, że chciałbym dodać tego AK bandytom, mógłby mi ktoś w miarę łopatologicznie wyjaśnić gdzie co wpisać, żebym się z pulpitem nie przywitał?
Awatar użytkownika
Wiśniur
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 07 Maj 2011, 11:42
Ostatnio był: 07 Wrz 2023, 21:37
Miejscowość: Kuków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 3

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez nelson82 w 06 Sty 2013, 17:30

Broń jaką noszą npc jest określona w ich profilach, czyli w plikach character_desc_xxx.xml (config/gameplay). Przykladowo profil Wilka znajduje się w pliku character_desc_escape.xml i wygląda tak
Kod: Zaznacz wszystko
<!---------------------------------------esc_wolf----------------------------------------------------->
   <specific_character id="esc_wolf" team_default = "1">
      <name>esc_wolf_name</name>
      <icon>ui_npc_u_stalker_neytral_balon_1</icon>
      <bio>esc_wolf_bio</bio>

      <class>esc_wolf</class>
      <community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect>
      
      <rank>434</rank>
      <reputation>5</reputation>
      <money min="600" max="2000" infinitive="0"/>
      
      <snd_config>characters_voice\human_01\stalker\</snd_config>
      <crouch_type>-1</crouch_type>
 
      <visual>actors\neytral\stalker_neytral_balon_1</visual>
      <supplies>
         [spawn] \n
         wpn_pm \n
         ammo_9x18_fmj = 1 \n
         wpn_ak74u \n
         ammo_5.45x39_fmj \n
         device_torch \n
         hand_radio \n
      </supplies>
      
#include "gameplay\character_criticals_4.xml"

      <start_dialog>escape_lager_volk_talk</start_dialog>
      <start_dialog>dm_hello_dialog</start_dialog>
      <actor_dialog>dm_cool_info_dialog</actor_dialog>
      <actor_dialog>dm_help_wounded_medkit_dialog</actor_dialog>
      <actor_dialog>tm_wolf_dialog</actor_dialog>
      <actor_dialog>tm_wolf_reward</actor_dialog>
   </specific_character>
gdzie jego uzbrojenie opisuje ta sekcja
Kod: Zaznacz wszystko
[spawn] \n
         wpn_pm \n
         ammo_9x18_fmj = 1 \n
         wpn_ak74u \n
         ammo_5.45x39_fmj \n
         device_torch \n
         hand_radio \n
Aha, aby zmiany wprowadzane w tych plikach byly widoczne w grze, trzeba rozpocząć nową grę.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Modyfikacja wyposażenia frakcji

Postprzez Wiśniur w 06 Sty 2013, 17:39

No dobra, trochę rozjaśniłeś, bo teraz mniej więcej wiem o co chodzi, ale pozostaje jedna wątpliwość. Jak stworzyć randomowego stalkera z wyposażeniem? Jest gdzieś jakaś specjalna sekcja, czy trzeba się bawić w kopiowanie i przestawianie?
Awatar użytkownika
Wiśniur
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 07 Maj 2011, 11:42
Ostatnio był: 07 Wrz 2023, 21:37
Miejscowość: Kuków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 3

Poprzednia

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości