Na początek wyjaśnię co to są particle, bo pewnie większość z Was nie wie. Particle są to systemy cząsteczkowe tzn. anomalie, ogniska, mgły, dymy, ogień z luf karabinów itd.
A teraz do roboty.
1. Potrzebne będzie- SDK
- odpowiednie configi (o tym później)
2. SDKOdpalamy Particle Editor. Aby utworzyć nowy particle effect klikamy na istniejący już
PE i kopiujemy za pomoca opcji "
Clone". Możesz też utworzyć całkowicie nowy PE (
Create>Particle Effect). Teraz sprowadź go do pożądanej postaci, dodając bądź edytując istniejące już akcje.


Podpowiedzi:
- textury nadające się do particla znajdują się w folderze
pfx, zaznaczaj je w
taki sposób
- textury tego
typu w grze są ruchami powietrza (np. nad ogniskiem)
- shadery nadające się do particla znajdują się w "folderze"
particlesZrób powiedzmy 2 różne efekty. Utwórz nowe PG
Create>Particle Group, kliknij na
Append Effect, teraz dwa razy na
name i w okienku które wyskoczy znajdź swój PE.

Czynność powtarzamy tyle razy, aż wczytamy wszystkie utworzone efekty.
Jeżeli wszystko Ci odpowiada zapisujemy:
File >
Save. Możemy już zamknąć SDK
3. ConfigPrzechodzimy do
O\X-Ray SDK\level_editor\gamedata i kopiujemy plik
particles.xr. Wrzucamy go do naszej gamedaty razem z configiem artefaktu/broni/... (w zależności do czego robiliśmy). W configu odszukujemy linijkę
- Kod: Zaznacz wszystko
particles = xxx
i wstawiamy tam ścieżkę do naszego particla. U mnie jest to:
- Kod: Zaznacz wszystko
particles = anomaly2\artefact\tutek
Zapisujemy zmiany, włączamy grę i cieszymy się nowym:
particlem.
To by było na tyle, w razie problemów pisać.

Utak3r, bij jak coś zje**łem.