Stalker Oblivion Lost - podróż sentymentalna

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Postprzez Lukass1613 w 31 Mar 2008, 12:46

Zaczynam poprost myśleć,że to bajki albo marzenia twórców odnośnie jak by chcieli by gra wyglądała.Taki zabieg już nie raz stosowali twórcy gier.Później przychodzi praca nad grą i często brutalna weryfikacja.Twórcy upodabniają grę do innych w danym gatunku,bo tak nalega wydawca albo boją się rewolcyjnych zmian?? Stalker jest tego przykładem,jakie to cuda na początku słyszeliśmy prawda?
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Reklamy Google

Postprzez SithLord w 31 Mar 2008, 15:08

Dlatego lepiej by było gdyby zrobili grę a dopiero przy końcu, zaczeli by szukać wydawcy. Niestety musieliby wygrać w totka główną nagrodę 20 razy pod rząd (Każda w innym kraju z miesięczną kumulacją). Wtedy to sami by tą grę wydali.
Image

Stalker Clear Sky <- Nadzieja na lepszego stalka
Awatar użytkownika
SithLord
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 04 Wrz 2007, 20:50
Ostatnio był: 08 Lip 2008, 16:48
Kozaki: 0

Postprzez Lukass1613 w 01 Kwi 2008, 01:30

Tak...Albo gdyby trafili na jakiegoś innego wydawcę.Swoją drogą ciekawe ile z tych obietnic sprawdzi się w Clear Sky.Bo gameplaye znów pokazują swobodę i wogóle jakby wracają do starych zamysłów.No nic poczekamy zobaczymy.
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Postprzez Grzybson w 01 Kwi 2008, 16:00

clear sky ma innego wydawce wiec moze bedzie lepiej THQ sie nie popisalo w kazdym razie ...
Grzybson
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 09 Mar 2008, 15:31
Ostatnio był: 09 Mar 2016, 17:35
Kozaki: 0

Postprzez Lukass1613 w 01 Kwi 2008, 18:43

Wiesz co Grzybson? Jak spartaczą CS to sami zrobimy Stalkera Oblivion Lost i go wydamy co ty na to? heh.Znalazłem wreszcie archiwalny numer CD-Action z kwietnia 2004.Stalker był tematem numeru :P Jak przeczytam jeszcze raz to przytoczę co lepsze kawałki. Pamiętam jak czytałem ten artykuł to normalnie nie mogłem uwierzyć,że taka rozbudowana gra to będzie ( ale naiwniak ze mnie :P).

Nie naiwniak, tylko marzyciel ;P. A swoją drogą, to gdyby nie THQ, to mielibyśmy takiego Stalkera jak z zapowiedzi CDA. Bo trzeba wam wiedzieć, że GSC nie podpisało umowy z THQ od razu. GSC szukało dobrego wydawcy, a THQ łatwych pieniędzy, jaka była fuzja? Katastrofalna w skutkach... - SF

--- [tekst z posta, który znajdował się poniżej] ---

Dobra to zaczynam.Najciekawsze cytaty z CDA.

1.Troszkę o swobodzie w rozgrywce XD
"Stalker jest grą nieliniową,w której jedynie kluczowe dla fabuły momenty są ustalone (choć też uzależnione od wcześniejszych wydarzeń).Równloegle z graczem Strefę przemierzają Stalkerzy sterowani przez komputer,którzy również dąrzą do osiągnięcia głownego celu gry-i mogą ją ukończyć przed tobą!" Swoją drogą to dobrze,że to wycieli bo szlag mnie by trafił jakbym po tygodniu gry został powitany GAME OVEREM :P

2.O pojazdach
"Na pewno będą-i to różne.Twórcy Stalker pozwolą graczom kierować pojazdami naziemnymi,wykorzystując przy tym model fizyczny wiernie oddający parametry,takie jak waga,prędkość,przyspieszenie i inne.Dodatkowo siły zbrojne strzegące strefy przed intruzami będą korzystać z helikopterów." Tego komentować chyba nie muszę.Next...

3.O NPC i questach
"Duża liczba questów do wykonania ma być ustalana w trakcie zabawy losowo-postacie sterowane przez komputer będą się przemieszczać po mapie według własnych algorytmów sztucznej inteligencji.Może się zatem okazać,że jeden z twoich rozmówców był bezpośrednim świadkiem pewnych wydarzeń (np.wysadzenie przez ciebie jakiegoś obiektu),a inny np.słyszał tylko huk eksplozji,którą wywołałeś-każdy z nich powie ci coś innego)" Hmm ??? bez komentarza :(

4.Zagrożenia
"Założeniem mają być nie tylko inni łowcy artefaktów i zmutowane monstra,ale także wyczerpanie i głod i radioaktywność.Kiedy cały czas idziesz bez odpoczynku,zaczynasz opadać z sił i w końcu musisz znaleźć miejsce (bezpieczne!),by przespać się kilka godzin.Gdy głód zaczyna doskwierać,musisz sięgnąć po zapasy jedzenia-a kiedy nie masz już racji żywnościowych w twoim plecaku,musisz zapolować na jednego z latających po niebie ptaków lub biegające w trawie małe zwierzaki.Niestety zwierzęta te są napromieniowane i uczta taka kończy się zwiększeniem poziomu radioaktywności w organizmie." Jak wiemy zostało tylko jedzenie z tych zamysłow.Reszta oczywiście wycięta.

5.Fizyka
(...)"Cały świat gry opisany jest szeregiem procedur oddających prawa fizyki,jakie obowiązują nas wszystkich w świecie rzeczywistym.Wpływają one na wszystkie,a przynajmniej na zdecydowaną większość,obiektów znajdujących się w strefie.Jeśli zatem strzałem z pistoletu strącisz beczkę z dachu budynku,spadnie ona,odbijając się od wszystkich nierówności.Przy tym inaczej będzie spadać beczka pusta,a inaczej obciążona.Te prawa fizyki obowiązują również ciała zabitych potworów czy ludzi (oczywiście w grze wykorzystano modny ostatnio efekt rag-doll) oraz pojazdy,jakie zostaną udostępnione graczom(od dżipów po transportety opancerzone)'.I gdzie ta fizyka się pytam? Gdzie?

I na koniec kilka śmiesznych z perspektywy czasu informacji o grze:
1."Stalker ma działać doskonale (60fps),choć oczywiście przy zminimalizowanych detalach już na sprzęcie klasy PII 400 MHz,128 MB RAM z kartą GeForce 2MX.Wyamgania rekomendowane to PIII 1GHz 256 MB RAM i GeForce3"
2."Rok fiskalny 2004 czyli,przedział między marcem 2004 a marcem 2005 roku.Programiści z GSC twierdzą,że zamkną projekt do końca wiosny,ale o tym,kiedy gra się ukaże w sprzedaży,zdecyduje ostatecznie jej wydawca,czyli THQ" THQ przez 3 lata sprawiało,że stalker się uwsteczniał i był coraz bardziej ubogi;/ THX THQ!!!
To oczywiście tylko fragmenty obszernego artykułu.Jeśli chcecie to jutro(albo już dziś bo to już po północy) przytoczę coś jescze.Ogólnie to jakaś nostalgia mnie bierze...Miało byc tak fajnie a nic z tego nie wyszło.Stalker miał szansę zmieśc fallouta z podium gry dziejącej się w postapokaliptycznych realiach.I wszystko przez pazernego wydawcę.

Edytuj posty! Q.

I nie pisz ich jeden pod drugim! - SF
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Postprzez Stalk3r w 03 Kwi 2008, 22:44

Patrzcie jak obcięli fizykę obiektów i batalistykę broni w naszym kochanym "Stalker-ze". http://pl.youtube.com/watch?v=SlIMurMwS ... re=related
Le Slavic Untermensch
Awatar użytkownika
Stalk3r
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 18 Paź 2007, 14:00
Ostatnio był: 24 Cze 2016, 01:41
Miejscowość: Nowhere
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez Michu w 03 Kwi 2008, 22:51

Wow, zakochałem się w tym VID :(. Piękne co w stalkerze bylo zawarte, szkoda mi wielka, szkoda!...
Mam tylko nadzieję, że w CS to przywrócą.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Postprzez Lukass1613 w 03 Kwi 2008, 23:14

Zauważcie,że w finalnym Stalkerze zmieniono praktycznie wszystko ( a raczej wycięto) od poszczególnych lokacji,fizykę gry,pojazdy mutanty po ogólne założenia (miało być więcej swobody a tak naprawdę gra pcha nas na siłę do przodu).Jest więc o czym dyskutować i czego żałować :(.Tak więc zamieszczajcie dalej wszystko co znajdziecie o Oblivion Lost a jest warte naszej uwagi.
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Postprzez Stalk3r w 05 Kwi 2008, 22:59

Jest, jest! Znalazłem filmik z najbardziej tajemniczą lokacją. http://pl.youtube.com/watch?v=YrvVsHFTnI8
Le Slavic Untermensch
Awatar użytkownika
Stalk3r
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 18 Paź 2007, 14:00
Ostatnio był: 24 Cze 2016, 01:41
Miejscowość: Nowhere
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez Lukass1613 w 05 Kwi 2008, 23:13

Wow nie widziałem tego filmiku.Bardzo klimatyczna lokacja.Nie jestem pewien ale chyba dodadzą ją w Clear Sky??
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony"
Awatar użytkownika
Lukass1613
Tropiciel

Posty: 375
Dołączenie: 08 Mar 2008, 23:34
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 15:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Postprzez cmlPL w 05 Kwi 2008, 23:23

Dodadzą, najprawdpodobniej i dlatego nie nawidze tego pana na D. Ta lokacja poprostu miażdży moszne wielkością, dokładnością i klimatem. Najbardziej mnie rozwalił moment 0:55 kiedy widać te fajne dziury w ziemi, którymi oczywiście szpanują w CS. SHOC - Jedna, wielka porażka.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez Missile w 05 Kwi 2008, 23:25

Bez przesady, nie aż taka porażka. Gra bardzo udana jednak z mnóstwem niewykorzystanych pomysłów. A trailer świetny jak każdy z Oblivona. Czy te okrągłe kominy nie były przypadkiem w elektrowni?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości