Temat o starym scenariuszu z 2002-2003, kiedy stalker nazywał się jeszcze Oblivion Lost. Na początek napiszę trochę na temat tego scenariusza na podstawie starych dokumentów projektowych. Stara mapa Zony:
Zarys fabuły był podobny jak w Soc. Główny bohater zostaje znaleziony w trupiarce i zabrany do handlarza "Ropuchy", mającego sklep w piwnicy opuszczonego domu (w oryginalnej wersji jego postać została zastąpiona Sidorowiczem). Także główny bohater miał nazywać się inaczej, bo nie Naznaczony a Messer. Poniżej screen przedstawiający handlarza "Ropuchę":
Jedną z najbardziej różniących się lokacji był bar, według starej koncepcji miało to być osiedle położone w pobliżu fabryki Rostok, z barem "Stalker" w piwnicy starego sklepu spożywczego. Na terenie lokacji znajdowało się kilka dostępnych budynków mieszkalnych oraz szkoła.
Concept arty nigdy nie powstałych mutantów:
:
"Pseudo-człowiek"
"Pasożyt" (przywrócony w OLR)
"Iluzjonista"
"Korpus" (przywrócony w OLR)
Kilka wyciętych artefaktów:
:
"Radioaktywna śruba"
"Magnes"
"Piłka rtęciowa"
"Ropusze oko"
"Elektryczna piłka"
"Radioaktywny gruz"
Ostatnio edytowany przez tt44 25 Lut 2015, 23:31, edytowano w sumie 3 razy
Za ten post tt44 otrzymał następujące punkty reputacji:
Jak zacząłem grać w Oblivion Lost Remake 2.5 to sam próbowałem znaleźć coś o tej fabule z 2002-2003r ale jakoś słabo mi szło. Chętnie bym coś więcej na te temat przeczytał.
O iluzjoniście jest nawet w Wanilii. Jest tam opowieść stalkera który widział podobno jak oddział powinności zabił iluzjonistę. Początkowo myślałem że chodziło o Burera no ale teraz widzę że jest inny. Co do lokacji to podobne do tych co widzimy w LA czyli bardzo starych konceptów. Dziwi mnie czemu nie kontynuowali tegoż projektu właśnie który tu zaprezentowano. Wyglądał ciekawie i myślę też byłby niezły. O Messerze słyszałem też kilka lat temu że miał być także w Czystym Niebie ale również zrezygnowano.
Jak ktoś naprawdę chciałby pograć w Stalkera na tym scenariuszu, to na pewno nie zawiedzie się na modzie Oblivion Lost Remake, tylko trzeba umieć rosyjski albo mieć spolszczenie, żeby pograć
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU Telefon: LG L Fino Tablet: Modecom FreeTab 1001
Fajne te mutanty i ciekawe jakby wyglądały w grze. O Iluzjoniście czytałem kiedyś w opowiadaniu tutaj na forum, a reszty mutków nie znam.
Gdy nadeszło Gestapo, na budynki spadły bomby Zamienił dziurawe palto na dwie kukurydzy kolby Poczuł, że koniec to już tylko kwestia dni. Gdy płonęło miasto ludzie z krzykiem umierali w nim...
Znam rosyjski na tyle by grać i ze zrozumieniem poznać fabułę. Aż spróbuję sobie, będzie w co grać w weekendy spędzane w samotności przy piffsku w kabinie
Decimus76 napisał(a):No parę tych mutantów możesz zobaczyć właśnie w tym modzie np. "Pasożyt" i "Korpus"
Możesz dać jakiegoś screena/film?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack