ShIzone napisał(a):zrobili kawał dobrej roboty......tylko szkoda że niema żywszych kolorów..
Bo to jest Czarnobyl..Tu nie ma byc tryskajacych kolorami barw tylko bury,szary klimat.I dobrze,bo jakby było taka "fauna"kolorów to nie było by takiego fajowskiego,ciężkiego klimatu(wiem bo w CoD 4 grałem).
Jaja se robisz? W górnika się bawimy? Do widzenia. -S3
W CoD 4 nie miałem przyjemności grać. Wzorując się na screen'ach mogę tylko powiedzieć, iż do mnie dawno temu przestał przemawiać mroczny klimat, wręcz "czarny" w grach. Zamiast bać się to więcej mnie to irytuję.
Jak to powiedział całkiem niedawno mój znajomy na temat "Half Life" (bodajże episode 1): "<...> już dawno nie grałem w grę, w której w biały dzień (błękitne niebo, białe chmurki, zielona trawka) srałem po gaciach."
Reasumując, uzyskać mroczny i ciężki klimat, który będzie na poziomie nie trudno uzyskać (patrz "Dead Space" - przynajmniej początkowe 35 min) jednak uzyskać taki klimat że będą Ci ciarki w biały dzień po plecach przechodzić to jest nie byle wyzwanie.
P.S. Jakoś Prypeć na zdjęciach nie jest mroczny i ciężki tak btw
Co do porównawczych screenów z CoD 4 i rzeczywistych fotografii: Moim zdaniem twórcy CoD'a odwalili kawał solidnej roboty ale szału nie ma.
http://screenshots.filesnetwork.com/29/ ... 073_83.jpghttp://screenshots.filesnetwork.com/29/ ... 432_66.jpgMiejsca podobne jednak nie postarali się o szczegóły. Dzisiejsze silniki w grach pozwalają dużo więcej osiągnąć
pozdrawiam