[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Stiven w 04 Maj 2008, 23:12

Dokładnie oto chodzi, to już nawet nie ten spadek fps, ale niepotrzebne nerwy i irytacja, poza tym psuje to dość skutecznie klimat. Dlatego hordom mutantów i przerabianiu ich na Abramsy mówimy stanowcze NIE! ;)
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Missile w 05 Maj 2008, 07:29

Sorry, ze nie odpisywałem ale net mi padl.
Poproszę Adriano aby poprawił tekstury wojska.
I gdzie ja pisałem, że BlowOuty będą respawnowały mutanty? Myślałem o tym, jednak chyba na forum nie pisałem. Zresztą nie uzgadnialiśmy jeszcze, czy mają się respawnować mutanty podczas blowów czy nie. Ja już sam jestem głupi. Część chce, a część nie. Najchętniej to bym zrobił, że na wysokich poziomach trudności były ich respawny, ale chyba nie da rady. Jednak myślę, że nagłe pojawianie się radiacji i spawnów podczas BlowOutów może być trudniejsze dla graczy niż spawny mutantów. Zastanówmy się dobrze nad tą kwestą.
Bardzo się cieszę, że dobrze Ci idą dźwięki ;) Oby tak dalej.
Barin: skoro tak mówisz... Dobra, postaram się złożyć jakiś składny tekst z prośbą do AMK, może nie narobię błędów i zrozumieją o co mi chodzi ;)
Jeśli chodzi o Oblivion Lost to czytałem jego opis na forum GSC i w podziękowaniach pisało tylko, że z AMK jedynie SleepMod został zapożyczony.
Credits... Na razie nie byłoby kogo wymieniać... No może parę osób by się znalazło. Jednak na większość pomysłów sami wpadamy i je realizujemy. Jak na razie to chyba tylko Tobie, Barin, mamy na prawdę za co dziękować. Bo gdyby nie Twoja pomoc, której udzieliłeś mi i Bartasowi to nie było by wielu rzeczy w naszym modzie. Pewnie w ogóle by nie powstał.
Jak na razie zresztą mamy bardzo niewiele zaczerpnięte z innych modów. Właściwie to nawet jak już bierzemy pliki z jakiegoś moda to mocno je przerabiamy, albo tworzymy własne wzorując się na nich.
Minigun jest jest dodany do gry.
1. Za późno się obudziłem, gdy "rekrutacja" się zakończyła i dałem sobie spokój.

Rekrutacja trwa cały czas. Jeżeli umiesz zrobić coś, czego jeszcze my nie zrobiliśmy w modzie, to zapraszamy do Teamu.
Przestańcie mi tu gadać o HiC bo to nie ten temat.
Żadnych hord mutantów nie ma. Czasem spotyka się duże grupy szczurów, jednak można do nich w ogóle nie podchodzić bo zwykle zaraz się z kotami biją. Chimery w Kordonie, która jest na trailerze nie będzie. Będą 2 na wysypisku (koło placówki powinności). Zastanawiam się nad umieszczeniem w Kordonie Pseudogiganta, ale chyba się nie zgodzicie.
Jak na razie: 87% Inno-Mod, 13% MiniMody.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Kalma w 05 Maj 2008, 13:48

A propos pseudogiganta w kordonie. To nie jest zły pomysł pod warunkiem że nie będzie siedział gdzieś przy drodze (ABC mod).

POMYSŁ

1. Można go dać gdzieś w jakimś zakamarku (czyt. legowisko).
2. Handlarz może Ci zlecić questa na sprzątnięcie go.
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez pripyat w 05 Maj 2008, 15:20

Propozycja :

odnośnie Prypeci :P
Usunąć z miasta monolitian i zastąpić mutantami...byłoby miło
Np. rodenty ..kilka cock...hehe bloodsuckerow...koty i niby-psy
A ciągły odgłos strzelaniny można by zastąpić jakimś przeraźliwym wyciem psów czy kotów..
Jakiejś dziczy coś jak w I'm Legend(gdy Smith spał w wannie) kto oglądał kojarzy

Ogólnie w miarę zbliżania się do centrum Zony jakim jest niewątpliwie sarkofag...Anomalie ..blowouty i ilość mutantów winna ulec zróżnicowaniu...
nie chodzi mi tu o hordy jak w ABC..

tak poza tym ..hmmm
Powodzenia
Awatar użytkownika
pripyat
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 15 Cze 2007, 10:30
Ostatnio był: 31 Sie 2023, 20:57
Miejscowość: Enklawa wolnych Stalkerów w GruCity
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Postprzez Infernal w 05 Maj 2008, 15:26

Tylko nie przesadźcie z tymi mutantami w Prypeci, bo chciałbym ją w końcu pozwiedzać. ;)
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Bartas w 05 Maj 2008, 16:51

Właśnie to planujemy: usunąć ludzi monolitu (nie wiem czy wszystkich, to zależy od Missila), dodać mutanty i ładną pogodę, by można było sobie spokojnie zwiedzać Prypeć.
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Missile w 05 Maj 2008, 17:14

Tak, w Prypeci postaramy się aby nie było Monolitian. Dodatkowo zrobimy tam ładną pogodę i nie będziemy dawać zbyt dużo mutantów.
Co do spawnów mutantów podczas BlowOutów - już ustaliłem jakie potwory mają się respawnować. Jednak ustawiłem ich minimalne ilości i w dodatku są one słabe. Np. na wysypisku spawnują się 2 połamańce (Izlomy) i kilka kotów. Najgroźniejszy spawn jest w Jantarze - trochę Zombich i Izlomów - oraz w Dolinie Mroku - Burer i Kontroler. Tak więc na pewno każdy da sobie radę ;)
Pripiat: co do tych odgłosów fajny pomysł. Może Towarzysz Lenin coś wykombinuje.
Mogę pisać teraz trochę rzadko, gdyż mi net ciągle nawala i mam dużo nauki, jednak cały czas pracuję nad all.spawn.
Aha, wrzucam na YT kolejny Trailer. Nie jest jakiś genialny, chciałem po prostu pokazać parę rzeczy. Muzyka by CRISTO.

Już jest, proszę:
Film usunąłem - wkrótce pojawi się nowy, lepszy.
Ostatnio edytowany przez Missile, 05 Maj 2008, 17:43, edytowano w sumie 1 raz

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Keldorn WistBlade w 05 Maj 2008, 17:31

A nie lepiej zrobić 2 typy spawnów tak aby każdy mógł cieszyć się tym czym chce :)

Jako default ustawcie ten Wasz a jako bonus dodajcie pliki z mega spawnem dla utrudnienia i niech, jak oczywiście się da, róbcie tak dla wszystkich funkcji
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez Kalma w 05 Maj 2008, 17:31

Podoba mi się.
Nie weź mi tego za złe ale dlaczego pseuduch jest zielony ? :D
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 05 Maj 2008, 18:02

Keldorn: dobry pomysł ;) Zrobię 3 wersje: bez mutantów, z małą ilością mutantów i dużo ilością mutantów.
Pseuduch już dostał nową teksturkę ;)
No i co Wy o takim Wysypisku:
Image

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Kalma w 05 Maj 2008, 18:34

Chyba była o tym mowa... Chimery będą 2?


P.S
Czy wielkość ikonek ma jakiś związek z ilością np. gryzoni na danym obszarze ??
Pytam z ciekawości.
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 05 Maj 2008, 18:49

Nie, nie ma to związku z liczbą gryzoni. Chimery będą (a właściwie to już są) dwie. Pytam, bo już skończyłem wysypisko i jeśli wszystko pasuje, to przechodzę do robienia Agropromu i Doliny Mroku. Bar, Kordon i Wysypisko zrobione ;)

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość