[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Missile w 22 Maj 2008, 16:27

Pracujemy nad nowym poziomem. A właściwie nad dwoma...
Spawn skończony w 60%.
Pracujemy nad nowymi postaciami i zadaniami.
BlowOuty są w 90%.
Dodatkowo jest parę innych ciekawych rzeczy, nad którymi ciągle pracujemy. Ulepszanie broni (takie jak w Bioshocku), wojny pomiędzy frakcjami i mutantami, freeplay, nowe obozy stalkerów, nowe obiekty, nowe modele broni, pancerzy, artefaktów itd.
Próbujemy zrobić lasy, ale takie jakie miały zapowiadano - gęste, ciemne, mroczne. Tylko jak nazywają się modele drzew? Może wie ktoś jak jest po rosyjsku drzewo?
Do tego dochodzą nowe itemy (kamizelka kuloodporna, buty zwiększające wytrzymałość, rękawice przeciwpsioniczne i inne) oraz trofea mutantów z nowymi właściwościami.

I małe pytanie: czy jeżeli przeniesiemy poziom z CS'a do SoC'a i wypuścimy taki mod, to czy może nam się ktoś, że tak powiem, do dupy przyczepić? Bo podobno to demko nie jest legalne.

I jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie ;) Najlepiej takie, które można zrealizować bez edycji plików script - bo z tym nam najgorzej idzie.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez Infernal w 22 Maj 2008, 16:32

Missile napisał(a):I małe pytanie: czy jeżeli przeniesiemy poziom z CS'a do SoC'a i wypuścimy taki mod, to czy może nam się ktoś, że tak powiem, do dupy przyczepić? Bo podobno to demko nie jest legalne.


Wszystkie mody są nielegalne, gdyż jest to modyfikacja i kopiowanie oryginalnych plików gry, które należą do GSC. ;) Tak, więc nie widzę problemu. Tylko żeby potem nie było na mnie. ;P
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Polski zolnierz w 22 Maj 2008, 20:24

Właściwie, to nie ma podstaw, no sami wypuścili to demo gadają żeby siedziec cicho i tu gadają, że nielegalne ? Jak by dodąc jakieś tam budynki i lasy to może by była cisza, ale raczej nie widze problemu!
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Postprzez Igoand w 22 Maj 2008, 20:57

Ech... Trochę za późno zaglądnęłem na ten temat a mam kilka fajnych pomysłów. A pro po mutantów. Dało by rade zrobić nowego? Fajny byłby mutant podobny do krokodyla albo jakiegoś wężą. Przeniesienie mapy z CS'a jest niemożliwe (chyba). CS ma ten sam silnik graficzny co SoC tyle, że lekko stuningowany :wink: ... Missile czy mógłbyś wrzucić linki do wszystkich Trailerów?? I jeszcze jedno. Proponowałbym nową anomalię, coś w stylu wciągających piasków. Taka anomalia wytwarzałaby artefakty z nakładką kuloodporną itp...
Moim zdaniem fajne pomysły. :wink:
Muszę Wam powiedzieć, że macie chęci jak mało kto. Komu jak komu ale Wam musi się udać !!! :)
Powodzenia Chłopaki !!
Awatar użytkownika
Igoand
Stalker

Posty: 146
Dołączenie: 25 Lut 2008, 19:23
Ostatnio był: 13 Kwi 2015, 17:43
Miejscowość: Żywkowo
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez Vaniol w 22 Maj 2008, 21:42

Ja bym tam chciał potężne pająki :P ale tego się nie da zrobić :( animacje ruchu, modele, tekstury. Eh szkoda
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 14 Lut 2022, 00:12
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Postprzez Kacperxy w 22 Maj 2008, 21:46

Zrobić się da, animacje ruchu i tekstury nie są takie trudne, ale to jednak dużo roboty i trzeba dobrze znać 3ds maxa.
Awatar użytkownika
Kacperxy
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 18 Sie 2007, 15:52
Ostatnio był: 03 Maj 2020, 00:58
Kozaki: 0

Postprzez Adriano w 22 Maj 2008, 22:14

Ja bym tam teraz wolał znac lepiej X-ray SDK niż 3ds maxa ... W modzie mają byc zawarte nowe modele ,a jak narazie nie udało nam się żadnego zrobic. :( Potrzebujemy kogoś kto zna się na SDK (przynajmniej ja :D ) . Co z tego że zrobię model w 3ds maxie skoro nie będzie działał w grze, trzeba umiec ,ustawic kilka linijek .
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 22 Maj 2008, 22:40

Jak to nikomu się nie udało? Kacperxy zrobił prawie wszystkie artefakty i jak będzie miał czas to jeszcze budowle porobi. Tobie udało się zedytować broń ;) Trochę popracujesz i w końcu wyjdzie coś porządnego ;) Nowe mutanty - bez modeli nic się nie zrobi. Ale modelu węża by się chyba ciężko nie robiło?
Wciągające piaski - niewykonalne.
Przenoszenie map z CS do SoC - jeszcze będziemy próbować.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Igoand w 23 Maj 2008, 12:31

Hmm...
A ten mod będzie w wersji instalatora, czy trzeba będzie samemu wkleić pliki?
Czy zombi będą w takiej postaci http://pl.youtube.com/watch?v=2PSDpL8MohI&feature=related

________


Aha i jeszcze jeden pomysł. Zamiast zwykłej piosenki granej przez stalkerów w obozach wrzucić jakąś solówe gitary elektrycznej albo coś w stylu katjuszy... :D
Jeszcze u handlarzy w radyjkach można by zmienić muze :)
Awatar użytkownika
Igoand
Stalker

Posty: 146
Dołączenie: 25 Lut 2008, 19:23
Ostatnio był: 13 Kwi 2015, 17:43
Miejscowość: Żywkowo
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez Missile w 23 Maj 2008, 12:54

A ten mod będzie w wersji instalatora, czy trzeba będzie samemu wkleić pliki?

Zobaczymy jeszcze.

Tak, są w takiej postaci.
Aha i jeszcze jeden pomysł. Zamiast zwykłej piosenki granej przez stalkerów w obozach wrzucić jakąś solówe gitary elektrycznej albo coś w stylu katjuszy... Bardzo szczesliwy

Zmienić można, ale na pewno nie na dźwięki gitary elektrycznej.
Jeszcze u handlarzy w radyjkach można by zmienić muze Usmiech

Jak się nie mylę już to jest zrobione.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Igoand w 23 Maj 2008, 13:18

Missile napisał(a):Pracujemy nad nowym poziomem. A właściwie nad dwoma...

No to widzę, że praca szybko idzie. Ech... Już się nie mogę doczekać tego moda. :wink:
Awatar użytkownika
Igoand
Stalker

Posty: 146
Dołączenie: 25 Lut 2008, 19:23
Ostatnio był: 13 Kwi 2015, 17:43
Miejscowość: Żywkowo
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez Missile w 23 Maj 2008, 16:53

Jest problem. W zasadzie już od jakiegoś czasu jest, ale łudziłem się, że zniknie. Może będzie znał ktoś rozwiązanie, ale wątpię. Tak dziwnego problemu jeszcze nie widziałem...
Polega on na tym, że nie można przejść z lokacji do lokacji. Gdy gramy kilka minut w Kordonie i chcemy przejść na Wysypisko, jeszcze się gra nie zacznie wczytywać, a już gra wywala do pulpitu. I nie ma żadnego loga - plik jest pusty.
Odkryłem, że da radę przejść z lokacji do lokacji, ale trzeba się mocno natrudzić. Oto dwa sposoby:
1. Po wczytaniu się poziomu lecimy na zbity pysk jak szybko się da do przejścia na następny poziom. Jeżeli wyrobimy się w ~1.5 minuty to gra się wczyta i będzie normalnie działała. Jeśli jednak trochę się poszwędamy, powypełniamy misje i zechcemy przejść do kolejnej lokacji - gra wywala do pulpitu bez loga.
2. Gramy ile chcemy i robimy co chcemy w danej lokacji. Gdy zechce nam się w końcu przejść na następny poziom idziemy do przejścia i (są teraz dwie możliwość):
a) I naciskamy na "tak" (że chcemy przejść na następny poziom), lądujemy na pulpicie bez loga. Włączamy grę i okazuje się, że jednak gra zdążyła zrobić autosave z tamtej lokacji. Próbujemy go wczytać i co jeszcze dziwniejsze - działa.
b) Zapisujemy grę (gdy jesteśmy przy przejściu), wyłączmy ją, włączamy i wczytujemy ten save. Odkąd gra się wczyta mamy jakieś 1.5 minuty na przejście do następnej lokacji. Jeśli się wyrobimy - gra normalnie się wczyta. Jeśli nie - lądujemy na pulpicie bez loga (ale gra zdąży zrobić autosave i możemy go wczytać).
Tak więc najwygodniejszy sposób to 2.A jednak jeśli mod wyjdzie i ludzie zobaczą, że są w nim takie problemy to nikt nie będzie chciał w niego grać.
Widać więc, że mamy określoną ilość czasu na przejście do następnej lokacji. Strasznie dziwny problem, którego jeszcze na tym forum chyba nie było. Pozostaje mi łudzić się, że ktoś wpadnie na pomysł jak temu zaradzić.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość