[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Towarzysz Lenin w 16 Maj 2008, 21:18

Ja dźwięki albo przerabiałem stare, albo z alfy, albo z Thiefa (zombiaki, przy nich jeszcze parę lat temu wyłączałem głośniki, a kto walczył z duchami wie jak atakuje Burer :) ). Niespecjalnie chce mi się ściągać 220 MB, więc to raczej odpada. Bądź co bądź - daję z siebie wszystko, abyście mieli pełne gacie :). A, do czego niby miały by być te dźwięki co podałeś? Mi nie pasują do niczego, chyba że byłyby po rosyjsku/ukraińsku.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Crisu w 16 Maj 2008, 21:21

Taa... Szukać tego typu dźwięków po rusku to ze świecą co najwyżej.

A podałem je by zobrazować mniej-więcej jak mogłoby to brzmieć.
Czy napisałem, że muszą być dodane? Dałem przykład...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Michu w 16 Maj 2008, 21:27

http://leadserv.u-bourgogne.fr/~yannick ... eille.aiff

A to do labka, ale takie głuuche trza zrobić
http://www.flasherdotfiles.org/S/ScaryGirl.mp3

Wilk!
http://www.srjtax.com/wolf.mp3 <3333
http://mypage.adon.li/~markus/wolf.wav : o!

Wiatr :
http://ccrma.stanford.edu/~cc/mori/long.wav

Przepraszam, że nie tnę - ale nie są za duże, zaraz jakieś inne wrzucę.

Myślę, że pomogłem! :)
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Postprzez Towarzysz Lenin w 16 Maj 2008, 21:47

Wiatry zarąbiste w alfie są. I myślę, że stamtąd będą. A zresztą - chcecie wiatr? Zaraz wrzucę dźwięki blowouta, a co mi tam.
http://www.wrzuta.pl/audio/x8TgerWqCS/i ... _-_blowout
http://www.wrzuta.pl/audio/5nOBMTxb3C/inno-mod_-_vibros

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez WWW0 w 16 Maj 2008, 22:06

Ten drugi dźwięk wilka był zaje*isty. A co do blowouta to można będzie jakoś usunąć sobie te niebieskie niebo?
WWW0
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 11 Lut 2008, 21:38
Ostatnio był: 22 Sie 2008, 08:08
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 0

Postprzez Michu w 17 Maj 2008, 01:29

Deszcz :
http://d21c.com/LooneyRon/sounds/6stream.wav

Jak coś znajdę ciekawego to dorzucę, mówcie tez jakie dźwięki są potrzebne. bo one muszą się znaleźć, chcę prawdziwy klimat poczuć! :D
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Postprzez Missile w 18 Maj 2008, 15:00

Mam pytanie: jest ktoś na forum kto wie, jak ustawia się pancerze stalkerom (w jakim dany stlker/frakcja itd chodzi)? Bo próbuję znaleźć plik odpowiedzialny za to, ale coś mi kiepsko idzie.
Kolejne pytanie: która linijka w pliku outfit.ltx odpowiada za ścieżkę do tekstury pancerza?
I ostatnie pytanie: jest ktoś chętny do spróbowania przeniesienia poziomu bagna z dema Clear Sky do Shadow of Chernobyl? Podejrzewam, że jest to możliwe, ale nie mam za wiele czasu by się w to bawić. Zapewne wystarczy poprzenosić parę plików. Weźmie się ktoś za to (niekoniecznie musi to być ktoś z Inno-Teamu ;)) ?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Darth ReX w 18 Maj 2008, 22:05

Tylko missile pamiętaj, że poziom jest niedokończony i trzeba np. dostawić do niego granice, poza które nie można wyjść, lub punkty przejścia z poziomu do poziomu.
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Lip 2024, 23:12
Kozaki: 224

Postprzez barin w 18 Maj 2008, 22:14

Missile napisał(a):Mam pytanie: jest ktoś na forum kto wie, jak ustawia się pancerze stalkerom (w jakim dany stlker/frakcja itd chodzi)? Bo próbuję znaleźć plik odpowiedzialny za to, ale coś mi kiepsko idzie.


config\gaemplay\character_dec_*.xml

tag: <visual>sciezka_do_ogf</visual>

Missile napisał(a):Kolejne pytanie: która linijka w pliku outfit.ltx odpowiada za ścieżkę do tekstury pancerza?


zmienna visual = sciezka_do_ogf

tekstury (scieżki do tekstur) zapisane są w plikach ogf

Missile napisał(a):I ostatnie pytanie: jest ktoś chętny do spróbowania przeniesienia poziomu bagna z dema Clear Sky do Shadow of Chernobyl? Podejrzewam, że jest to możliwe, ale nie mam za wiele czasu by się w to bawić. Zapewne wystarczy poprzenosić parę plików. Weźmie się ktoś za to (niekoniecznie musi to być ktoś z Inno-Teamu ;)) ?


prawdopodobnie nie możliwe ze względu na różnice w silniku (podobnie: nie jest możliwe przeniesienie leveli z wersji beta shoc); poza tym swamp level wygląda teraz zupełnie inaczej niż ten na demku z e3, o którym wspomniałeś
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez Towarzysz Lenin w 18 Maj 2008, 22:21

Ja spróbuję to zrobić, ale nie wiem, jak robi się przejścia pomiędzy poziomami. Ktoś tam miał kontakt z teamem dez0wave, w Priboju przecież owe przejścia zostały nieco zmienione, mógłby zapytać co i jak.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez cmlPL w 18 Maj 2008, 22:21

Jaka różnica w silniku ? Te bagna w becie to moim zdaniem normalny x-ray 1.0 z kilkoma upgrade'ami które działają w Shocu. Trzeba będzie napisać do dez0wave'a.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez Infernal w 18 Maj 2008, 22:27

Towarzysz Lenin napisał(a):Ja spróbuję to zrobić, ale nie wiem, jak robi się przejścia pomiędzy poziomami. Ktoś tam miał kontakt z teamem dez0wave, w Priboju przecież owe przejścia zostały nieco zmienione, mógłby zapytać co i jak.


Rotfl, taki ktoś to autor poprzedniego postu (czyt. Barin). ;P
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość