[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Fred w 14 Maj 2008, 18:26

Co do kruków, to myślę że niedługo już bym kończył, gdyby nie to że padł mi dysk twardy. Będę miał pełnowartościowego kompa dopiero za dwa tygodnie, więc chwilowo nie za bardzo mam możliwości. Jak na razie to będę musiał machnąć patcha do Fredakesa v1.5. Za kruki będę mógł wziąć się dopiero za dwa tygodnie jak już będę miał miejsce na to żeby móc spokojnie ćwiczyć, bo na ten moment stawiam windę na moim kompie z dyskiem 10GB (chwilowo oczywiście), a pisze z kompa siostry na którym nic nie zrobię.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Reklamy Google

Postprzez Missile w 15 Maj 2008, 19:45

Towarzysz Lenin napisał(a):Więc z tymi elementami, mam taki drobny pomysł. W czasie blowoutu dać to zielone niebo i radioaktywne, zielone opary. A co do fali uderzeniowej to coś w stylu burzy portalu z HL2: Episode Two.


Jeżeli damy radę to na pewno ;)

Fred: pracuj, mam nadzieję, że uda Ci się do zrobić i pozwolisz dodać to do Inno ;)

Jutro będę miał trochę czasu i postaram się porobić te artefakty mutantów. Myślę, że wiem jak to zrobić. To nie powinno być trudne.

Trojanuch: dzięki za włączenie się do dyskusji na gsc ;) Myślę, że trochę za ostro nas tam niektórzy traktują. Szczególnie na początku. Może to dlatego, że jesteśmy z Polski?

Michu: raczej nie będzie mi się chciało wysyłać Ci nagrań z gry - mam nieco wolnego neta i trwało by to pewnie wieczność. Ale gdybyś mógł dać linka do tej muzyki to by było miło ;)

Keldorn: dobry pomysł, porobię więcej trofeów mutantów. Do tego nawet nie trzeba nowych modeli. Myślałem żeby zrobić coś takiego, że po zabraniu np. stopy dzikowi, to zostaje on jej pozbawiony, a nie dalej jego ciało jest w nienaruszonym stanie. Ale to chyba nieosiągalne.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez cmlPL w 15 Maj 2008, 20:36

Missile, z tą stopa dzika jest wykonalne, ale trzeba by było naruszyć kości i animacje dzika, a jak wiemy stalker to nie jest łatwe gówno xD Więc fajny pomysł, no ale... A co do blowoutów mam pewien pomysł, żeby zrobić np. jak się słyszy te syrene itd to słyszymy wielki huk i zaraz leci taka fala dymu, jak np. przy wybuchu atom bombu z granatnika. Wykonalne ? Jeśli tak to bardzo bym się cieszył i czekam na rozpatrzenie :D
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez Towarzysz Lenin w 15 Maj 2008, 20:53

cmlPL napisał(a):Missile, z tą stopa dzika jest wykonalne, ale trzeba by było naruszyć kości i animacje dzika, a jak wiemy stalker to nie jest łatwe *%&@# xD Więc fajny pomysł, no ale... A co do blowoutów mam pewien pomysł, żeby zrobić np. jak się słyszy te syrene itd to słyszymy wielki huk i zaraz leci taka fala dymu, jak np. przy wybuchu atom bombu z granatnika. Wykonalne ? Jeśli tak to bardzo bym się cieszył i czekam na rozpatrzenie :D

U nas nie ma syreny. Na początku jest tylko bardzo ostry szum wiatru, a potem ogłuszający hałas. Podczas niego można by zrobić jakiś wielki ogień, bo to jakby wypalanie.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez Michu w 15 Maj 2008, 22:50

Missile, skompresowane do 20mb na pewno byś mógł upnąć, nie knoć mi tu :D.
ja mam neta 512kb, i uploadowanie też mi troochę zajmuję, ale takie 20-40 mb to 30 minut max :).
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Postprzez Crisu w 15 Maj 2008, 23:03

Co do blowoutu - taki nieco chory pomysł, ale przedstawię go.

Mianowicie Monolit znajduje się w Sarkofagu. A stamtąd pochodzi zwarcie...
No więc gdyby tak do dźwięków poprzedzających blowout dodać cichy szept "Help me. Please..." czy coś takiego. Szukając dźwięków natknąłem się właśnie na taką akcję i momentalnie skojarzyła mi się ze Stalkerem.

Lub po prostu tego typu ciche, niepokojące szepty wrzucić jako tło w labach?
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Keldorn WistBlade w 15 Maj 2008, 23:24

-CRISTO- napisał(a):Co do blowoutu - taki nieco chory pomysł, ale przedstawię go.

Mianowicie Monolit znajduje się w Sarkofagu. A stamtąd pochodzi zwarcie...
No więc gdyby tak do dźwięków poprzedzających blowout dodać cichy szept "Help me. Please..." czy coś takiego. Szukając dźwięków natknąłem się właśnie na taką akcję i momentalnie skojarzyła mi się ze Stalkerem.

Lub po prostu tego typu ciche, niepokojące szepty wrzucić jako tło w labach?


Takie psychodeliczne i niemal namacalne :)

Może być jako utarcie nosa temu gnojkowi od OL co się tak puszy i napina. Ekstra pomysł z tymi dźwiękami przecież to innovation :D
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez Michu w 16 Maj 2008, 00:43

Michu popiera pomysł ! :).
Dziś w południe jak wrócę ze szkoły może pomyślę o jakiś dodatkach i ''pomysłach''.
Jak coś - zaprezentuję.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Postprzez Polski zolnierz w 16 Maj 2008, 17:19

W mordke jeża, genialny pomysł z tymi szeptami!!!! W labach można by się poczuc jak w F.E.A.R.'ze, a co do blowoutu to można by dodac cicho odtwarzane te głosy Monolitu:
"Idi ka mnie" (czy jak się to pisze[czyta] towarzyszu) xP
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Postprzez Michu w 16 Maj 2008, 17:36

Idika mnie - to raczej nie, ale najlepsze były by (według mnie) jakieś szepty, jęki, i inne odgłosy które już możemy spotkać w labach w Stalkerze, ale jednak trza by było jakieś dodać. Najważniejsze żeby by były takie ''głuche'' i ''odległe''. Mniam!. Mógłbym sobie o 2 w nocy w co pograć, kocham <3 ! :D.

Jeżeli chodzi o odgłosy zony w nocy, najlepiej gdyby można było dodać takie ''ćwirkanie'', wiecie w nocy często to się słyszy. W końcu klimaty NASZE (Europa śrdokowo-wsch).
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Postprzez Towarzysz Lenin w 16 Maj 2008, 20:59

"Idi ka mnie" to legenda i należy je zostawić. A zrobienie szeptów będzie bardzo trudne, mam z du** sprzęt. Wczoraj jak grałem w CSa i używałem TeamSpeaka to mówili, że tylko szum słychać ode mnie. A w nocy słychać bardzo różne dźwięki, włącznie z takim, jakim zaczyna się "Horror Time" w ABC Inferno. Żeby nie było, dźwięki te wyciągnąłem z alfy. Też jakieś tam wycie nibypsów do księżyca... Szepty w x18 będą, jeśli Missile da tam Burera, jeden z jego dźwięków to właśnie takie przerażające szepty. Bodajże jest to dźwięk ataku grawitacyjnego, bądź "skanowania", coś jak kontroler. A ćwirkanie można by dać, ale ktoś musi przesłać mi ładny plik z tym, że musi on być dość krótki, w przeciwnym razie dodam go jako muzykę.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 16 Maj 2008, 21:02

Póki co znalazłem sześć dźwięków - Klikacz

Chyba ujdą...

- - -

Edit: Właśnie znalazłem paczkę Zakyrus Ultra-Scary Sound Mod (v1.0) do Doom3, więc na bank będzie coś świetnego, budującego napięcie jak to w Doomie bywa.
Waga paczki to 219mb, ale na pewno się przyda.
Jeśli nie teraz - to bankowo w przyszłości. Tak więc ciągnę w ciemno.


Mały...
English Voices Pack - enhanced way beyond the originals! Many, many sounds mixed into them, scary as hell!
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość