[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Missile w 08 Maj 2008, 22:34

Spokojnie, jeszcze będziemy myśleć co i jak z niebem, blowami itd. Pseuduch tylko na trailerze wygląda źle - poprawiłem jego teksturę i teraz wygląda tak: Image
Bartas zmieni te niebo na piękną, słoneczną pogodę. Jak da radę to ustawi je na blowy.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez Crisu w 08 Maj 2008, 22:37

Nie wiem jak Wam, ale mnie odpowiada to bydlę.

Co do oparów - nie było źle.
Trochę oczojebne kolory, ale generalnie mogłoby najwyżej pójść do poprawy.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Keldorn WistBlade w 09 Maj 2008, 02:00

Teraz jest super :) Jaskrawe kolorki w STALKERze moim zdaniem nie pasują ale to moje zdanie i jak będzie tak zostanie :P
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez meJKu w 09 Maj 2008, 07:55

Wg. mnie takie kolory blow-outy zupełnie nie pasują ale to tylko moje zdanie :]
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 23 Cze 2024, 19:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Postprzez Missile w 09 Maj 2008, 19:00

Dobra, jeszcze zobaczymy jak zrobimy te blowy ;)
Mam pytanie:
Czy jest ktoś na forum potrafiący zrobić nowe artefakty? Przydało by się kilka. Mamy 3 nowe anomalie:
Tornado
Dymna
Toksyczna
Gdybyśmy chociaż do 2 z nich zrobili po 2 artefakty - czyli łącznie 4 - to byłoby super. Jeśli już ktoś by wiedział jak to zrobić to potem starczy tylko pomysł jakie zrobić. Oto moje propozycje:
Artefakty Tornada:
1. Lupa:
+ 18% Prędkość
- 20% Wytrzymałość
Cena: 2000 Rubli
Opis: Brzydki, okrągły artefakt powstający w Tornadzie. Zwiększa szybkość, z jaką się poruszamy. Efektem ubocznym jest mniejsza wytrzymałość.
Szarawy przedmiot podobny do Ognistej Kuli. Można by nawet dać mu jej model OGF.
2. Mentan:
+23% Prędkość
+ 25% Wytrzymałość
Cena: 4000 Rubli
Opis: Pół okrągły artefakt o metalicznym połysku. Wytwarza go Tornado pod wpływem działania anomalii elektro. Dzięki temu nie tylko zwiększa prędkość poruszania się, lecz także wytrzymałość. Dosyć ciężko go znaleźć.
Szaro - biała kula bazująca na modelu Świecidełka.
Artefakty Anomalii Toksycznej:
1. Rubid:
- 450% Krwawienie
- 10% Radiacja
- 35% Wytrzymałość
Cena: 3500 Rubli
Opis: Ładny, pomarańczowy artefakt o dziwnym kształcie. Usuwa z ciała napromieniowanie i co niezwykłe, tamuje krwawienie. Bardzo pożądany przez naukowców, którzy chcą wyjaśnić to zjawisko.
Podobny do Śluzu, tylko, że pomarańczowy.
Artefakty Anomalii Dymnej:
1. Stopa
+ 7% Zadrapanie
+ 2% Nakładka kuloodporna
+ 15% Radiacja
Cena: 5000 Rubli
Opis: Niezwykle rzadko spotykany artefakt. Wytwarzany przez Anomalię Dymną na mocno napromieniowanych terenach. Tworzy wokół ciała niewidzialną powłokę, którą ciężko jest przegryźć i przestrzelić.Zdobycie go graniczy z cudem, jednak jeśli już komuś się to uda musi liczyć się z olbrzymią dawką promieniowania.
Bazujący na modelu Jeżowca, tyle, że żółto-zielony.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Fred w 09 Maj 2008, 19:06

Skoro już wiesz co i jak to nie widzę problemu, poza spawnem tych dziadostw.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez Missile w 09 Maj 2008, 19:09

Chodzi o to, że nie do końca wiem co i jak :D To tylko moje propozycje na artefakty. Ale czy da radę zrobić dwa na jednym modelu? Zrobienie spawnu to dla mnie żaden problem. Gorzej z modelami.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Fred w 09 Maj 2008, 19:11

Można wykorzystać istniejące modele, tylko trzeba nowe tekstury.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez Infernal w 09 Maj 2008, 19:14

To byłoby nawet niezbyt trudne, ale sporo grzebania.
1. Nowe tekstury
2. Nowe ogf (to najgorsze, ale jest cml :D )
3. Jeden plik ltx (nie pamiętam nazwy, ale był w misc) i go lekko zedytować.
Na razie nie mam czasu nad tym patrzeć, ale sądzę iż wystarczy złożyć to i zrespawnować. Powinno działać. ;) Ale z drugiej strony gdyby było to taki łatwe to już by gdzieś było...
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Missile w 09 Maj 2008, 19:16

Spawn - ok.
Tekstura - ok.
Model - oby cml coś zdziałał :D
LTX - ok.
Jak nie ruszy to ściągnę GasMask MiniMod i zobaczę, co jeszcze trzeba zrobić / zedytować.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Infernal w 09 Maj 2008, 19:17

Racja, zapomniałem o gasmask. Ewentualnie jakiś napisik do Rogue na gg. ;)
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Fred w 09 Maj 2008, 19:20

Może poprostu nikt nie uważał tego za dobry pomysł. Co do OGF'a to może obejdzie się bez niego. Grunt to tekstura i parę linijek w ltx'ach.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość