[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Kalma w 06 Maj 2008, 18:09

Musiało mi to umknąć

Pewnie to, że kochamy jednozdaniowce też Ci umknęło? -C17

przepraszam :(
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Stiven w 07 Maj 2008, 16:21

Mam takie pytanko...
Czy planujecie wmontować do moda opcję zmian frakcji, bo na razie jest to omijane, a w związku z tym czy możliwe jest zaprogramowanie, tak AI by stalkerzy mogli zmieniać według "własnej woli" przynależność frakcjom, tak by na początku gry stalker z top 20 był lonerem, a po paru godzinach można by go zobaczyć jako np. duty albo ecologa? Dodało by to trochę dynamiczności światu.
Zaznaczam, że nie chodzi mi tu o zmianę z frakcji na frakcję, tylko z statusu loner na frakcję, gdyż mogło by to powodować sporo nie ciekawych sytuacji, np. Kutwa zostałby najemnikiem lub coś podobnego. A także uniemożliwienie zmiany frakcji postaciom ważnym dla fabuły.
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez Kalma w 07 Maj 2008, 16:33

Sam się na tym nie znam ale wydaje mi się (może się mylę) że można.
Ale jak ktoś już napisał: "Ale z tym do speca - Missile'a."
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 07 Maj 2008, 16:48

Niestety - nie czy w ogóle jest możliwe zrobienie czegoś takiego. Może i da radę zrobić coś takiego, jednak wątpię. Choć trzeba przyznać - było by to bardzo ciekawe. Świat byłby jeszcze dynamiczniejszy: na początku spotykamy Tolika, a później zabijamy kogoś, przeszukujemy zwłoki:
Tolik
Bandyta
Było by to bardzo ciekawe, jednak nie chciałbym robić tego dla na prawdę ważnych osób w fabule - zmiana frakcji przez osoby takie jak Kutwa, czy Barin raczej odpada. Jeśli jednak ktoś wiedział by mniej więcej jak to zrobić byłoby ciekawie...

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Stiven w 07 Maj 2008, 16:58

Zaznaczam, że NIE chodzi mi tu o zmianę z frakcji na frakcję, tylko z statusu loner na frakcję, gdyż mogło by to powodować sporo nie ciekawych sytuacji, np. Kutwa zostałby najemnikiem lub coś podobnego. A także uniemożliwienie zmiany frakcji postaciom ważnym dla fabuły.


Nie wspominałem o tym by im to umożliwiać, wręcz przeciwnie.
Proponuję obgadanie tej kwestii, jeśli nie ma w Waszej ekipie nikogo, kto by mógł coś takiego napisać, z AMK Team mają tam paru naprawdę dobrych programistów i koderów, sądzę, że oni daliby radę coś takiego stworzyć... jeśli to możliwe oczywiście . :wink:
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 07 Maj 2008, 17:47

Ahh nieuważnie przeczytałem Twego posta. Sorry. Możliwość dołączenia do frakcji już jest - można wstąpić do Wolności, Powinności, Ekologów, Najemników, Bandytów i Monolitu. Wystarczy zapłacić trochę kasy, a przyjmą nas i otrzymamy w prezencie mnóstwo rzeczy.

Mam bardzo poważny problem. Podczas wczytywania gry z Kordonu do Wysypiska gra wywala do pulpitu i nawet LOGa nie ma. Plik xray_nazwa_użytkownika jest pusty. Nie wiadomo o co chodzi...

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Stiven w 07 Maj 2008, 18:03

A co takiego zrobiłeś, ostatnio? Bo po tej wypowiedzi raczej ciężko będzie ci pomóc :wink:
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 07 Maj 2008, 18:19

Już sam sobie pomogłem :) Naprawione, wszystko działa płynnie, stabilnie bez crashy, miałem czasem problemy z wczytywaniem gry (jeśli w jednej sesji gra wczytywała się więcej niż 1 raz to witaliśmy pulpit) jednak je również usunąłem.
Pytanie: ile chimer ma być na Wysypisku i ile w Barze?
Kolejne pytanie: co wy na to, żeby się respawnowały szczury (tak ze 2) w Barze 100 radów? Moim zdaniem to by pasowało.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Stiven w 07 Maj 2008, 18:48

Proponuję dwie:
- pierwsza przed wejściem przy legowisku psów
- druga na drodze do magazynów za bramą bądź za ciężarówką

Co do szczurów w barze to nie za bardzo, dobry byłby poltergeist gdzieś przy drodze do magazynów.
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez pripyat w 07 Maj 2008, 18:57

Dlaczego nie ??
Pomysł ze szczurami jest bardzo trafiony...
Jakaż by panika zapanowała...
nawet Barman podejrzewam zacząłby latać jak potrzepany :P
Mocna rzecz no i ...nie było tego w żadnym modzie chyba
Awatar użytkownika
pripyat
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 15 Cze 2007, 10:30
Ostatnio był: 31 Sie 2023, 20:57
Miejscowość: Enklawa wolnych Stalkerów w GruCity
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Postprzez Crisu w 07 Maj 2008, 19:01

Analogicznie można by dodać więcej NPCów w Barze.
Szczury możesz zrespić przy przejściu Bar-Magazyny, Bar-Wysypisko.
No i w budynkach takich jak Wieża. Prócz tego w jakichś zakamarkach.

Może ich być trochę bo nie są groźnymi przeciwnikami, a i łatwo sobie z nimi poradzić.
Mówię tu też o NPCach bo ci także świetnie sobie dają z nimi radę.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Kalma w 07 Maj 2008, 19:31

Wpadłem na pomysł w którym można dać jakiegoś silniejszego mutanta gdzieś na północ od Baru, gdzie nie ma ludzi. Siedziałby w jakimś domu lub magazynie i dostawalibyśmy zlecenie na pozbycie się go. Może pijawę lub jakiegoś zombie.
Aha, jeszcze takie pytanie.
Czy jeśli się już go tam umieści to czy wszyscy zwariują i będzie na okrągło leciało że na terenie baru jest wróg???
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość