[Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Postprzez BJ Blazkowicz w 08 Maj 2009, 15:59

Mam zainstalowanego Oblivion Losta 2.2pl i dodałem do niego moda alll armor mod. I tu rodzi się moje pytanie: jak zrobić żeby w tych dodanych pancerzach(tylko w egzoszkieletach) można było nosić ciężkie karabiny maszynowe takie jak PKM i MG3, oraz miniguna? Oraz jak dodać do nich HUD(czyli widok maski gazowej).
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 978
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 522

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Postprzez Wilczur w 09 Maj 2009, 22:25

Za to czy w danym pancerzu można nosić ciężką broń (PKM, MG3, minigun) w OL odpowiada funkcja check_armor() znajdująca się w pliku amk_mod.script. Funkcja ta sprawdza czy dany pancerz znajduje się na zdefiniowanej wcześniej liście "exo_list".

Kod: Zaznacz wszystko
local exo_list={
"neytral_exo_gaz_outfit_m1",
"svoboda_yellow_exo_outfit_m1",
"exo_outfit",
"outfit_exo_m1"
}


Wystarczy dodać do tej listy odpowiedni pancerz.

Jeśli chodzi o hud, to w tym samym pliku znajdziemy:

Kod: Zaznacz wszystko
local hud_tbl={
--hud_gaz
svoboda_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
dolg_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
neytral_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
neytral_novice_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
svoboda_heavy_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
bandit_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
--hud_exo
neytral_exo_gaz_outfit_m1="hud_exo",
svoboda_yellow_exo_outfit_m1="hud_exo",
exo_outfit="hud_exo",
outfit_exo_m1="hud_exo",
--hud_merc
killer_gaz_outfit_m1="hud_merc",
--hud_sci
dolg_scientific_outfit="hud_sci",
ecolog_outfit="hud_sci",
protection_outfit="hud_sci",
scientific_outfit="hud_sci",
--hud_military
military_outfit="hud_military",
militaryspec_outfit="hud_military"
}


Dodajemy tam nowy pancerz i przypisujemy mu odpowiedni hud.
Awatar użytkownika
Wilczur
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 03 Maj 2009, 12:10
Ostatnio był: 22 Maj 2009, 13:41
Kozaki: 0

Re: [Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Postprzez BJ Blazkowicz w 09 Maj 2009, 22:39

Naprawę wielkie dzięki! Myślałem że już wszyscy o mnie zapomnieli ale znalazł się w końcu jakiś dobry moder! :wink:
Niestety po dodaniu tych kombinezonów wywala bugtrapa:
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\amk.script:929: attempt to index global 'amk_mod' (a nil value)
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 978
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 522

Re: [Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Postprzez Wilczur w 09 Maj 2009, 23:23

Przydałoby się więcej szczegółów, to znaczy co konkretnie dodałeś, bo bez tego będzie ciężko powiedzieć co jest nie tak.
Awatar użytkownika
Wilczur
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 03 Maj 2009, 12:10
Ostatnio był: 22 Maj 2009, 13:41
Kozaki: 0

Re: [Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Maj 2009, 00:07

Dodałem all armor moda czyli w sumie chyba z 10 nowych kombinezonów : Exo Powinności, Exo najemników, Exo Monolitu, Nowe exo wolności, SEVY: Najemników, Wolności, Monolitu, Brązowy i czarny płaszcz przeciwdeszczowy i jeszcze jeden Prototyp egzoszkieletu. Narazie chcę tylko żeby w nowych egzoszkieletach można było używać CKM-ów, hud to sprawa drugorzędna. Kombinezony normalnie działają mają swoje ikonki i opisy tylko kuźwa mac nie mogę używać CKM-ów w egzoszkieletach. Bug trap wyskakuje po zmienieniu domyślnych konfiguracji na takie:
Kod: Zaznacz wszystko
local exo_list={
"neytral_exo_gaz_outfit_m1",
"svoboda_yellow_exo_outfit_m1",
"exo_outfit",
"outfit_exo_m1"
"killer_blue_exoskeleton"
"dolg_black_exoskeleton"
"svoboda_exoskeleton"
"monolit_exoskeleton"
"monolit_exoskeleton"
}
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 978
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 522

Re: [Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Postprzez Wilczur w 10 Maj 2009, 00:33

1.) Dlaczego "monolit_exoskeleton" jest podwójnie ?
2.) Spróbuj dodać na początek 1 pancerz i sprawdź czy działa
Awatar użytkownika
Wilczur
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 03 Maj 2009, 12:10
Ostatnio był: 22 Maj 2009, 13:41
Kozaki: 0

Re: [Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Maj 2009, 00:41

1. zmieniałem po raz drugi i mi umkło miało być neytral_exo_antigas_outfit :D
2. próbowałem - ten sam błąd (zaznaczę że próbowałem z każdym po koleji i nic)
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 978
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 522

Re: [Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Postprzez Wilczur w 10 Maj 2009, 12:23

W takim razie musiałbym to sprawdzić osobiście, bo tak to właściwie pozostaje gdybanie. Jestem praktycznie pewien, że ta metoda działała, bo kiedyś coś takiego robiłem. Obecnie nie mam czasu żeby to przetestować z tym modem i właściwie już do końca czerwca mieć nie będę (mam teraz masakrę z projektami + koła, a potem sesja) więc mimo szczerych chęci tego teraz nie sprawdzę.

Jest jeszcze jedno wyjście, możesz po prostu usunąć sprawdzanie pancerza. Trzeba usunąć:

Kod: Zaznacz wszystko
    for k,v in pairs(exo_list) do
      if tmp==v then
        tmp1=true
        break
      end
    end
   
    if tmp1==false and weapon:section()=="wpn_pkm" then
      db.actor:drop_item(weapon)
      local tmpw = amk.spawn_item_in_inv("wpn_pkm")
      db.actor:transfer_item(weapon,db.actor)
      alife():release(tmpw)
    end
   
    if tmp1==false and weapon:section()=="wpn_wulcano" then
      db.actor:drop_item(weapon)
      local tmpa = amk.spawn_item_in_inv("wpn_wulcano")
      db.actor:transfer_item(weapon,db.actor)
      alife():release(tmpa)
    end
   
    if tmp1==false and weapon:section()=="wpn_mg3" then
      db.actor:drop_item(weapon)
      local tmpb = amk.spawn_item_in_inv("wpn_mg3")
      db.actor:transfer_item(weapon,db.actor)
      alife():release(tmpb)
    end


To takie rozwiązanie tymczasowe. Potem jak będę mieć czas to sprawdzę dokładnie OL + All armor mod.
Awatar użytkownika
Wilczur
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 03 Maj 2009, 12:10
Ostatnio był: 22 Maj 2009, 13:41
Kozaki: 0

Re: [Pytanie] Pancerze z all armor moda w OL

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Maj 2009, 14:38

Dzięki ci wielkie! Wieczorową porą to przetestuję. A jeżeli nie będzie działać to chyba sobie odpuszczę. :(

EDIT: Działa! Nareszcie prace ruszą dalej, dzięki Wilczur!
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 978
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 522


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości