Zadanie z szaleńcem w magazynach wojskowych

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Zadanie z szaleńcem w magazynach wojskowych

Postprzez Pangia w 02 Maj 2013, 12:41

W oryginalnej grze jako nagroda ma być Desert Eagle, ale gracz ostatecznie otrzymuje P99. W polskiej wersji językowej na pałę poprawili to i wstawili w opis zadania właśnie P99, ale to wcale nie jest dobra giwera i wcale nie kopie, jak to jest napisane. Zacząłem sobie co nieco grzebać w plikach gry - głównie to staram się pododawać rzeczy handlarzom, ale z sensem, a nie że Sid ma na starcie Gaussa za 5 rubli - żeby trochę urozmaicić grę, a akurat wrzucenie tam Deagle'a byłoby bardzo przydatne, bo z tego, co pamiętam, da się go znaleźć tylko przy zwłokach Freemana w Dziczy, a w dodatku broń nie jest w idealnym stanie.
No i pytanie: który plik odpowiada za to zadanie i w której gamedacie on siedzi (o ile pamiętam, wypakowałem db9, dba, dbb i dbp)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: Zadanie z szaleńcem w magazynach wojskowych

Postprzez Plaargath w 03 Maj 2013, 10:09

Zakładam, że chcesz w nagrodę za taska dostać desert eagla zamiast walthera.
%\scripts\mil_tasks.script - tu masz same zadania; w linii 69 jest funkcja jak dostajesz infoportion za wzięcie flasha; nie przyda Ci się
%\scripts\dialogs_military.script - tu masz sam dialog; w linii 140 dostajesz walthera, jak chcesz dostać deagle'a, to zamiast "wpn_walther" wpisujesz "wpn_desert_eagle", żeby linia wyglądała tak:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
    dialogs.relocate_item_section(npc, "wpn_desert_eagle", "in")
 

Co do pliku z gamedatą - nie mam pojęcia, w którym; trzymaj całą wypakowaną, to sobie łatwo takie myki poznajdujesz, zapuszczając odpowiedniego searcha. Znalazłem to w 2 minuty, nie pamiętając już tej części fabuły.

EDIT: gamedata.db4
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 25 Paź 2023, 21:53
Kozaki: 234

Re: Zadanie z szaleńcem w magazynach wojskowych

Postprzez utak3r w 04 Maj 2013, 21:43

Uwaga na takie wypakowywanie!
Każdy plik znajduje się w jednym z pierwszych dziewięciu, ale... i późniejszych - czyli w patchach! Wypakuj wszystkie (możesz sobie pominąć np. levele i tekstury) - ale ważne: po kolei.
Wtedy sobie szybko znajdziesz każdy plik w odpowiedniej wersji.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości