AI kompilator. Zagadnienia omawiane.
Tak. Towarzysz NEO forum ze kompilator nie gameinator AI. Mamy teraz możliwość dodawania ich vragv na naszej mapie!
Pobieranie tutaj:
http://stalkerin.gameru.net/modules.php ... ed&lid=165Instrukcje:
A. Po pierwsze, kompilator stworzy folder z SDK: Rozpakuj archiwum folderów ai wyświetlać w folderze {SDK} pojemników, inne składniki (rzeczywista UI) w dowolnym dogodnym miejscu.
Dwa. Uruchom SDK. Mamy już gotowy mapę. Wybór ziemski samolot (lub powierzchnia gdzie powinni udać się do wrogów).
Trzy. Przejdź do trybu edycji AI Map.
Więcej Snap lista -> Polecenia -> Make listy z wybranej.
4. Dodawanie węzłów AI siatki, lub dodać węzeł i kliknij przycisk Generuj Full (zaznaczone).
Pięć. Pamiętaj, aby dodać przynajmniej jeden graph_point!
6. Dodaj stalkera lub monstrova.
Jeśli chcemy Byłoby Nowa gra zaczyna się na naszej nowej mapie, a następnie dodaje aktor!
7. Zapisz Kompilacja -> Build. Następnie oddzielone Kompilacja -> Make AI-Map, bo czasami przez Zbuduj to nie ma siatkę.
Osiem. Teraz skompilować mapę.
9. W kompilatora, należy podać ścieżkę do AI SDK.
10. Mijamy pierwsze 2 etap kompilacji.
11. Po 2. etapie, musimy dodać jakieś dane do pliku (w tym przypadku nasza mapa jest TESTING_AI!):
game_maps_single.ltx
WYCENA --- ---
[Level_maps_single]
...
testing_ai
[Testing_ai]
global_rect = -6,1220.0, 248.0,1481.0
tekstury = mapmap_escape
bound_rect znaku = -502.148 i -412.284,379.976,474,479
Weathers = default
WYCENA --- koniec ---
game_levels.ltx
WYCENA --- ---
[Poziomy]
...
level190
[Level190]
name = testing_ai
caption = "testing_ai"
przesunięcie = 2000.0 i 800,0 i 1000,0
id = 193
WYCENA --- koniec ---
game_graphs.ltx
WYCENA --- ---
018 = "testing_ai"
WYCENA --- koniec ---
12. Następnie przejdź przez pozostałych trzech kompilacji kroki ...
13. Jeśli SDK nie jest dostosowany do gry, musimy gamedata folderu znajdujący się w folderze z edytora, skopiować potrzebne pliki (plik musi być zmieniona na test.spawn all.spawn!!) W gamedata folderze z grą.
Potrzebne pliki: game_maps_single.ltx, game_levels.ltx, game_graphs.ltx, all.spawn, nasza mapa, game.graph (jeśli coś spadnie, proszę - poprawi)
14. Uruchom grę, rozpocząć nową grę - voila! Jesteśmy na nowej mapie, zniszczyć gęste, krwiopijców i snorkov!
Dzięki za NEO kompilatora witrynie