[Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez r_populik w 18 Paź 2012, 18:38

Czy znalazł ktoś w gamedacie Cienia model ogf Naznaczonego, który widać jak nie ma on założonego żadnego kombinezonu ? Chodzi mi o ten zielony sweter. Bo szukam, szukam i nie mogę znaleźć.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez Wheeljack w 18 Paź 2012, 19:38

Nie ma, gdy nie mamy żadnego kombinezonu wyświetlany jest naznaczony w kurtce.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez scigacz1975 w 18 Paź 2012, 19:52

http://www.sendspace.pl/file/6f8e521da92da7feb52261e - z moda, może trochę "nieoryginalny" ale powinieneś być zadowolony ;)

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik, Plaargath.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez Plaargath w 27 Paź 2012, 19:16

Mam problem z wrzuceniem tego modelu tak, by był wyświetlany, kiedy nie ma żadnego kombinezonu w użyciu.
W outfit.ltx powyżej wszelkich zakładalnych kombinezonów są dwie sekcje:
Kod: Zaznacz wszystko
[outfit_base]
; delete full_scale_icon   next update- obsolete, use  full_icon_name instead !!!
additional_inventory_weight      = 0      ; +max_walk_weight
additional_inventory_weight2   = 0      ;   +40 kg
full_icon_name               = npc_icon_without_outfit

[without_outfit]:outfit_base
;áŕçîâűé ęîńňţě ńňŕëęĺđŕ - ęîńňţě íîâč÷ęŕ. Îáű÷íŕ˙ îäĺćäŕ ňóđčńňŕ - řňîđěîâęŕ+ńŕďîăč
full_scale_icon      = 6,6


Próbuję w jednej lub w drugiej lub w obu dodać
Kod: Zaznacz wszystko
actor_visual   = actors\hero\stalker_sweter.ogf  ;(ten ogf, to ten model w swetrze)

I nic. Mało tego - jak odpalam z tak zmodyfikowanym ltx'em, a w /meshes nie ma pliku, to nawet się nie buntuje, że ogf'a nie ma.
Zastanawia mnie jeszcze, że te hieroglify w [without_outfit] przetłumaczone na ruski to "базовый костюм сталкера - костюм новичка. Обычная одежда туриста - штормовка+сапоги" czyli "base stalker suit - suit beginner. Plain clothes tourist - Gale + boots" - na nic mnie to nie nakierowuje, tylko potwierdza, że w vanilli Naznaczony bez kombinezonu wygląda, jakby miał na sobie kurtkę, a nie sam sweter.
Jakieś pomysły, jak to zrobić?

EDIT: OMFG :facepalm: myślenie mi chyba wysiadło. Zorientowałem się tuż po odejściu od kompa. Wpadłem na ten sam pomysł, co niektórzy niżej, żeby po prostu odpowiednio ogf'y poazywać. Hula bezbłędnie.
Ostatnio edytowany przez Plaargath, 27 Paź 2012, 22:50, edytowano w sumie 1 raz
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez nelson82 w 27 Paź 2012, 19:43

To w zasadzie moja teoria - jeszcze gorąca - sprzed chwili, ale może zamiast edytować plik outfit.ltx, spróbuj pogrzebać w actor.ltx (config/creatures), a konkretnie w tej linijce
Kod: Zaznacz wszystko
visual               = actors\hero\stalker_novice.ogf
wpisz tu ścieżkę do modelu zapodanego przez scigacza1975 i sprawdź czy zadziała.
-------------------------------------------------------------
Sprawdziłem mój sposób: nie działa - nadal w widoku z 3 osoby, mamy na sobie skórzaną kurtkę.
Ostatnio edytowany przez nelson82, 27 Paź 2012, 20:11, edytowano w sumie 1 raz
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez r_populik w 27 Paź 2012, 19:56

To dodawanie może nic nie dać, bo z tego co zauważyłem visual actora bez kombinezonu jest gdzieś zapisany na sztywno (przynajmniej w Zewie), i jest to stalker_novice.ogf w folderze meshes\actors\hero.
Spróbuj zrobić taką kombinację:
1. skopiuj sobie stalker_novice.ogf i nazwij kopię stalker_novice_1.ogf
2. wklej do katalogu meshes\actors\hero ten model w swetrze i zmień jego nazwę na stalker_novice.ogf
3. w config\misc\outfit w sekcji [novice_outfit] zmień to:
Kod: Zaznacz wszystko
actor_visual   = actors\hero\stalker_novice.ogf
na np. coś takiego
Kod: Zaznacz wszystko
actor_visual   = actors\hero\stalker_novice_1.ogf


Dzięki powyższym machinacjom być może rzecz zadziała, choć niewykluczone, że nic się nie zmieni.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez scigacz1975 w 27 Paź 2012, 20:24

nelson82 napisał(a):To w zasadzie moja teoria - jeszcze gorąca - sprzed chwili, ale może zamiast edytować plik outfit.ltx, spróbuj pogrzebać w actor.ltx (config/creatures), a konkretnie w tej linijce
Kod: Zaznacz wszystko
visual               = actors\hero\stalker_novice.ogf
wpisz tu ścieżkę do modelu zapodanego przez scigacza1975 i sprawdź czy zadziała.
-------------------------------------------------------------
Sprawdziłem mój sposób: nie działa - nadal w widoku z 3 osoby, mamy na sobie skórzaną kurtkę.


To zadziała tyle że musisz zacząć nową grę. Robiłem już tak - np. w CS Fun Szrama ma bazowo płaszcz bandyty
Kod: Zaznacz wszystko
visual                            = actors\stalker_bandit\stalker_bandit_3_mask.ogf
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez nelson82 w 27 Paź 2012, 20:44

Sprawdzałem na nowej grze przedtem i drugi raz po Twoim poście, bo pomyślałem, że może coś przeoczyłem, ale nadal nie działa.
W CS wystarczył tylko taki zabieg, jak ten który opisałem, czy robiłeś coś jeszcze?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez scigacz1975 w 27 Paź 2012, 21:10

Wklej ten plik do meshes\actors\hero\ tak żeby ścieżka była :
Kod: Zaznacz wszystko
meshes\actors\hero\stalker_sweter.ogf


Potem zmieniasz:

W pliku m_stalker.ltx w sekcji:
:

Kod: Zaznacz wszystko
;---LEVEL EDITOR------------------------------------------------------
$spawn              = "stalkers\stalker"   
$npc              = on             
visual            = actors\hero\stalker_sweter.ogf ; stalker_novice.ogf
corpse_visual     = actors\hero\stalker_novice.ogf
custom_data         stalker_custom_data.ltx   
character_profile      = default           
use_single_item_rule   = off


W pliku actor.ltx:
Kod: Zaznacz wszystko
visual            = actors\hero\stalker_sweter.ogf ; stalker_novice.ogf


W pliku character_desc_general.xml:

:

Kod: Zaznacz wszystko
   <specific_character id="actor" no_random = "1">
      <name>actor_name</name>
      <icon>ui_npc_u_actor</icon>
      <map_icon x="2" y="5"></map_icon>

      <team>Actor</team>
      <supplies>
         [spawn] \n
         device_torch \n
      </supplies>
      
      <class>actor</class>
      <community>actor</community>
   
      <rank>00</rank>
      <reputation>0</reputation>
      <visual>actors\hero\stalker_sweter</visual>
   </specific_character>

i tu:
:

Kod: Zaznacz wszystko
   <specific_character id="mp_actor" no_random = "1">
      <name>actor_name</name>
      <icon>ui_npc_u_actor</icon>
      <map_icon x="2" y="5"></map_icon>

      <team>mp_actor</team>
      <supplies/>
      
      <class>mp_actor</class>
      <community>actor</community>
   
      <rank>00</rank>
      <reputation>0</reputation>
      <visual>actors\hero\stalker_sweter</visual>
   </specific_character>


i jeszcze w pliku character_desc_simulation.xml:
:

Kod: Zaznacz wszystko
<specific_character id="sim_test_112" team_default = "1">
      <class>sim_test_112</class>
      <visual>actors\hero\stalker_sweter</visual>
      <icon>ui_npc_u_actor</icon>
      
      <name>Test</name>
      <map_icon x="1" y="0"></map_icon>
      <bio></bio>
      <community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect>
      <rank>900</rank>
      <reputation>0</reputation>
      <snd_config>characters_voice\human_01\</snd_config>
      <supplies>
      </supplies>
   </specific_character>


Zaczynasz nową grę i nie ma bata - musi być.

Oczywiście to wszystko :arrowu: jeżeli chcecie zachować nazwę pliku. Bo o wiele prościej nazwać plik stalker_novice.ogf i wkleić go do meshes\actors\hero\ - i po problemie. Żadna inna postać nie korzysta z tego pliku.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nelson82.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez r_populik w 27 Paź 2012, 21:40

Żadna inna postać nie korzysta z tego pliku.

Oprócz widoku bohatera w skórzanej kurtce.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez scigacz1975 w 27 Paź 2012, 21:46

Wystarczy wtedy w outfit.ltx zmienić ścieżkę na actors\novice\green_stalker_1.ogf, albo skopiować oryginalny plik stalker_novice.ogf, zmienić nazwę kopii na stalker_novice_kurtka.ogf i zostawić taki plik w actors\hero, a potem tylko zmienić w visual w outfit.ltx na actors\hero\stalker_novice_kurtka.ogf
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez Plaargath w 30 Paź 2012, 00:44

A tak z innej mańki, Panowie, gdzie w SoCu jest początkowy ekwipunek? Coś znaleźć nie mogę, a chciałbym na starcie, żeby actor latał bez kurtki.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości