[outfit_base]
; delete full_scale_icon next update- obsolete, use full_icon_name instead !!!
additional_inventory_weight = 0 ; +max_walk_weight
additional_inventory_weight2 = 0 ; +40 kg
full_icon_name = npc_icon_without_outfit
[without_outfit]:outfit_base
;áŕçîâűé ęîńňţě ńňŕëęĺđŕ - ęîńňţě íîâč÷ęŕ. Îáű÷íŕ˙ îäĺćäŕ ňóđčńňŕ - řňîđěîâęŕ+ńŕďîăč
full_scale_icon = 6,6
actor_visual = actors\hero\stalker_sweter.ogf ;(ten ogf, to ten model w swetrze)
visual = actors\hero\stalker_novice.ogf
actor_visual = actors\hero\stalker_novice.ogf
actor_visual = actors\hero\stalker_novice_1.ogf
nelson82 napisał(a):To w zasadzie moja teoria - jeszcze gorąca - sprzed chwili, ale może zamiast edytować plik outfit.ltx, spróbuj pogrzebać w actor.ltx (config/creatures), a konkretnie w tej linijcewpisz tu ścieżkę do modelu zapodanego przez scigacza1975 i sprawdź czy zadziała.
- Kod: Zaznacz wszystko
visual = actors\hero\stalker_novice.ogf
-------------------------------------------------------------
Sprawdziłem mój sposób: nie działa - nadal w widoku z 3 osoby, mamy na sobie skórzaną kurtkę.
visual = actors\stalker_bandit\stalker_bandit_3_mask.ogf
meshes\actors\hero\stalker_sweter.ogf
visual = actors\hero\stalker_sweter.ogf ; stalker_novice.ogf
Żadna inna postać nie korzysta z tego pliku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości