Ej mam kilka pytań- może wiecie jak na nie odpowiedzieć:
Pierwsze pytanie- Udało mi się zespawnować w Kordonie kota, ale jest "cichy"- praktycznie bezgłośny. I na dodatek czasem wydaje dźwięk dzika. Wiem jak zmienić dźwięki mutantowi, ale nie wiem gdzie znajdę jakieś dobre dźwięki do tego mutanta. Są jakieś ciekawe mody, lub paczki dźwiękowe, których mógłbym użyć ?
To jak przepiszę dźwięki kota z czystego cat.ltx. Wtedy słychać od czasu do czasu jak wydaje dźwięk dzika.
Z kolei jak korzystam w pliku cat.ltx z modyfikacji CutOut_Mutants_Returned to mam coś takiego- ale tych dźwięków nie mam nigdzie.
Jak by nie było- kot jest bezgłośny, nie słychać nawet "tupania łap o ziemię".
WYJAŚNIONEDrugie pytanie- Czy da się przywrócić za pomocą modów do gry KARŁA, czy też jest z nim tak samo jak z TARKIEM ?
WYJAŚNIONE Czwarte pytanie- Czy można pozmieniać tak poltergeisty, aby widoczne były nie jako poświata, ale jako zwłoki, które pojawiają się po zabiciu poltergeista. Osobiście bardziej przeraziłby mnie taka latająca masa- tym bardziej, że korpus poltergeista jest bardzo ciekawy i jak dla mnie totalnie niewykorzystany. Mówię tylko o poltergeistach elektrycznych. Ognistych nie chcę zmieniać.
[
Czwarte pytanie- To mnie też nurtuje bardzo. Czy da się parametr niewidzialności (jaki ma pijawka) przypisać na przykład zwykłemu mutantowi jakim jest pies. Czy ten paramentr działa na model- (roztacza wokół modelu niewidzialność), czy też niewidzialna pijawka jest sama w sobie modelem- i trzeba by było wykonać inny model mutanta, aby stawał się niewidzialny ?
Piąte pytanie- Czy są jakieś informacje dotyczące tego jak wykonać smart terrain dla dowolnego mutanta ? Chętnie nauczyłbym się to robić. [size=120]WYJAŚNIONESzóste pytanieOtóż ja kiedyś często modyfikowałem i robiłem zawsze coś takiego, że miałem (tworzyłem sobie po kolei z różnych wersji gry) gamedaty do 1.0000, 1.0003, 1.0004, 1.0005, 1.0006- pod większość wersji- one tam mi zawsze na dysku zajmowały mniej więcej 25 GIGA.
W ten sposób sobie mogłem modyfikować na szeroką skalę.
No i jedną z rzeczy, która mi się udawała było wklejanie plików z wersji np 1.0006 do 1.0003 i modyfikowanie ich- z tego względu iż niektóre pliki w grze nie działają- bo są po prostu uszkodzone i trzeba wtedy plików z innych wersji.
Tak więc jak napisałem w temacie z acdc.pl plik trade.barman.ltx był uszkodzony w czystej grze, więc zamieniłem go na ten z 1.0006 i edytowałem. Kiedy odpaliłem grę wszystko działało i barman sprzedawał mi to co ustaliłem.
Wiem więc, że możliwe jest zamienianie plików między wersjami. Trzeba tylko je zamieniać umiejętnie i nie pomylić się.
Po co to robię- ponieważ najbardziej podoba mi się "czysta gra"- bez żadnego patcha, ale zarówno chcę ją modyfikować i tworzyć w niej spawny. Patche tworzą masę bugów (mogę wypisać listę rzeczy, których nie chciałem w grze, a patche je wprowadziły) i mój komputer słabo sobie z nimi radzi (tnie się). Aby podzielić modyfikację i jednocześnie granie na grze bez patchów po prostu sobie wklejam z innych wersji gry te pliki, które są uszkodzone, a te co są dobre- zostawiam z tej samej wersji. Bo mi nie zależy, aby mieć całą masę zmian- dokonanych przez patche, ale aby samemu dokonać drobnych zmian i poprawek- ale tylko tych rzeczy, co ja chcę.
Niestety co do wklejenia spawnu- ciężko jest mi się nie pomylić- słabo go znam. Chcę spawn z 1.0004- który jest niewątpliwie dobry i nieuszkodzony wkleić do czystej gry.
Tak zrobiłem, tylko, że gra się burzy
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
[error]Line : 93
[error]Description : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!
stack trace:
Na czystą intuicję wydaje mi się, że jest coś nie tak ze spawnem i pewnie gra rzuca się, że zła wersja (mogę się mylić)
Chcę więc znaleźć sposób, aby gra to akceptowała. Nie wiem. Może brakuje kliku plików dll w folderze bin, albo trzeba coś podmienić w gamedacie- szczerze mówiąc nie mam pojęcia.
Wiem też- że pewnie zmiana wersji gry ogranicza, lub zmienia niektóre spawny i stąd może być błąd.
I tu właśnie moja prośba- może ktoś z was wie jak to wykonać. Szczerze mówiąc jestem też ciekaw, czy można ten all.spawn z 1.0000 naprawić. Nigdy nie próbowałem naprawiać uszkodzonych plików. To by było też dobre wyjście, ale acdc by tego spawna nie chciał rozpakować.
Jak napisałem nawet w temacie acdc- może być też analogia poprzez "oszukanie" acdc- czyli takie coś co umożliwi mi zedytowanie all.spawnu pod 1.0000- tylko że raczej nie ma sensu jak jest uszkodzony. Więc bardziej skupiam się na tej pierwszej sztuce, czyli wprowadzeniu spawna z 1.0004, lub 1.0005- obojętne do czystej gry.
Tak więc w szóstym pytaniu chcę się ogólnie dowiedzieć
- jak edytować all.spawn z czystej gry bez patcha- musi się jakoś dać w końcu ktoś go z czegoś złożył, oraz jak "oszukać" wersje lub acdc.
- Albo prosiłbym o zawartość plików ltx dla all.spawn na grze bez patchów- potem najwyżej wkleję to do 1.0004 i pokombinuję.
Tu też opisałem ten problem
TUTAJWzystkich proszę o odpisanie na pytania, lub informację poprzez odnośniki gdzie znajdę dokładną odpowiedź. Proszę odpowiadając numerować, na które pytanie odpowiadacie. Pozdrawiam. Będę edytować temat- jak jakieś pytanie się wyjaśni i stawiać obok napis- wyjaśnione.
Jak wie ktoś w jaki sposób zmodyfikować program acdc.pl tak aby otwierał all.spawn z "czystej gry" (to znaczy bez żadnych patchów) to niech napisze mi na pw. Opcjonalnie może być też podanie innej wersji acdc.pl, która mi otworzy ten spawn. Próbuję zespawnować mutanty, ale mam zamiar nie instalować patchów.