[PYTANIE] o NVG postprocess

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] o NVG postprocess

Postprzez Plaargath w 02 Lip 2010, 20:54



Witam. Znowóż utknąłem i de profundis wołam. Chodzi o graficzny efekt noktowizorów. Chcę, żeby było ich więcej niż dwa i... nie daje rady. Oto, co udało mi się ustalić:
1. Sama nakładka graficzna jest w \anims w dwóch plikach *.ppe: nightvision_bad i nightvision_good. Mam kilka plików innych i chcę wrzucić, żeby przykładowo ulepszony exo miał nightvision_exo.ppe.
2. Otwieram \config\misc\unique_items.ltx, w sekcji [outfit_exo_m1] znajduję linię:
Kod: Zaznacz wszystko
nightvision_sect = effector_nightvision_bad

zmieniam na
Kod: Zaznacz wszystko
nightvision_sect = effector_nightvision_exo

a w pliku \config\misc\postprocess.ltx, znajduję na końcu sekcję:
Kod: Zaznacz wszystko
;Postprocesss
[effector_nightvision_bad]
pp_eff_name = nightvision_bad.ppe
pp_eff_cyclic = 1

[effector_nightvision_good]
pp_eff_name = nightvision_good.ppe
pp_eff_cyclic = 1

i dopisuję pod spodem
Kod: Zaznacz wszystko
[effector_nightvision_exo]
pp_eff_name = nightvision_exo.ppe
pp_eff_cyclic = 1

Nie działa. I tu są schody. Efekt jest taki, że klawisz noktowizji włącza dźwięk, graficznego efektu nie ma. Co intrygujące, dźwięku nie da się wyłączyć - ponowne wciśnięcie klawisza włącza go jakby od nowa.

3. Szukam więc po pliku effectors.ltx - nie zawiera ani ciągu "night", ani "pp" nawet. Szukam więc jakie pliki zawierają ciąg "effector_nightvision" - są trzy: outfit.ltx, unique_items.ltx (czyli same ciuchy już) i postprocess.ltx, w którym jest tylko wspominana sekcja ;Postprocess na końcu. Puszczam searcha na ciąg "pp_eff", jest 17 plików, ale nie widzę żadnego, w którym by był jakiś spis linijek typu "nightvision_*", żeby dodać tą z exo. Tak kombinuję, bo widziałem takie sekcje dotyczące tekstur i meshów, więc myślałem, że tu może być podobnie. No ale d...sko zbite. I już nie wiem co dalej, na tym poziomie nie kumam architektury tej gry - gdzie tu jest źródło problemu? Dodam tylko, że wspomnianą animację exo testowałem zapisaną jako *_bad czy *_good i hulała. Macie jakiś pomysł, jak to ugryźć?
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Reklamy Google

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości