[PYTANIE] Z level editora do gry.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] Z level editora do gry.

Postprzez Zkirtaem w 14 Lut 2010, 16:58

Kiedy próbuję wyeksportować mapę do gry bez użycia Build, nic poza oświetleniem - czego właśnie nie chcę - się nie zmienia, a kiedy próbuję użyć build, wywala mi pierdylion błędów o treści brak tekstury <ścieżka>/lod/lod_bar_...itd. Ważne, że LOD. Wypakowałem całe gamedata, więc na pewno tego tam nie ma. Co mam z tym zrobić, ewentualnie jak powinienem to eksportować prawidłowo?
Awatar użytkownika
Zkirtaem
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:23
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 17:15
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Z level editora do gry.

Postprzez MatrixSTR w 14 Lut 2010, 17:14

ja też jak coś dodam nowego to mi wywala błędy typu:
Kod: Zaznacz wszystko
There is no texture 'gamedata\textures\lod\lod_props_objects_musor_trash_gaz_lod_nm.dds'
 - scene object: 'props\objects\musor\trash_gaz_lod_0001' [O:'props\objects\musor\trash_gaz_lod', M:'
Object 'detail\trava_green_2': engine shader 'details\blend' non compatible with compiler shader 'default'
a na koniec:
ERROR: Validation failed. Invalid scene.

i jeszcze nie wiem co to znaczy :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [PYTANIE] Z level editora do gry.

Postprzez Zkirtaem w 14 Lut 2010, 17:22

Cóż, przynajmniej nie jestem sam : P

Z tym, że mi oprócz tych błędów z "nowościami" dodaje cały ogrom błędów z brakiem cośtam LOD - tutaj konkretnie komunikaty:
http://wklejasz.pl/zobacz/sws/

Mówię o "There is no texture 'gamedata\textures\lod\lod_levels_bar_bar_lod0000_nm.dds'" i tak dalej.

jak jest jakaś metoda, żeby skompilować to bez Build, to by też było super.
Awatar użytkownika
Zkirtaem
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:23
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 17:15
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE] Z level editora do gry.

Postprzez MatrixSTR w 14 Lut 2010, 20:25

żeby nie było tych komunikatów z lods musisz dodać do polecenia parametr
Kod: Zaznacz wszystko
-with_lods
np:
Kod: Zaznacz wszystko
converter -level l02_garbage -mode le -with_lods
a zdaje mi sie że jeśli dodajesz coś nowego to w nazwie musi być lods, inaczej chyba nie da rady :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [PYTANIE] Z level editora do gry.

Postprzez Zkirtaem w 14 Lut 2010, 21:07

Po "zbudowaniu" mapy dalej nie widzę zmian w grze. Co po kolei muszę zrobić, żeby na przykład usunąć płot?
Awatar użytkownika
Zkirtaem
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:23
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 17:15
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE] Z level editora do gry.

Postprzez MatrixSTR w 14 Lut 2010, 21:55

teoretycznie to wziąć od dołu wszystkie opcje w Compile, a praktycznie to trzeba czekać aż utak3r skończy tutorial :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [PYTANIE] Z level editora do gry.

Postprzez Zkirtaem w 14 Lut 2010, 22:13

Teoria nie zadziałała, cóż, idę kombinować :P
Dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Zkirtaem
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:23
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 17:15
Kozaki: 0


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości