Witam Wszystkich!
Pierwszy post i temat na forum więc mam nadzieje że spamu nie będzie.
Chodzi o to, że mam problem z ustawianiem czasu w SoC, chciałbym żeby czas stał się rzeczywisty, realny 1 minuta gry to 1 minuta rzeczywista coś jak w Operation Flashpoint
(używałem szukajki jak by ktoś pytał)
ale niestety:
[alife]
process_time = 900 ; microseconds
time_factor = 10; 1; ;396.0;ńęîđîńňü äë˙ äĺěîíńňđŕöčč ńěĺíű äí˙ č íî÷č
normal_time_factor = 10; ćčâîňíűĺ â îôôëŕéíĺ ďĺđĺěĺůŕţňń˙ ńî ńęîđîńňüţ, äĺë¸ííîé íŕ ýňîň ôŕęňîđ (÷ňîáű íĺ áĺăŕëč î÷ĺíü áűńňđî)zmieniałem parametry w time_factor i normal_time_factor na 0 a czas zaiwaniał dalej jak szalony, (zrobiłem tak jak znalazłem poradę na forum JEDYNĄ jaka była)
zastanawiam się więc czy proces_time nie jest tutaj kluczowy do stworzenia czasu realnego.
Czy ktoś pomoże? I przepraszam jeżeli ktoś napisał jak to zrobić, bo ja działającej porady nie znalazłem.
EDIT:
ściągnołem takie cuś (Moda) do CS w którym czas ustala się wciskając klawisze f1 f2 f3
viewtopic.php?f=50&t=3700i f1 odpowiada za czas realny... Jako że nie kumaty jestem w te klocki proszę o pomoc, ale co już sam wiem to opiszę mianowicie pliki są nie mal identyczne jak w SoC jednak po podmianie nie działają. Więc może częsciowe wycięcie kodu i wklejenie do SoC zadziała- chodzi o plik gamedata/scripts/ui_main_menu
Może ktoś pomoże.
Ale wydaje mi się że błędem jest ustawianie tak jak powyżej, chociaż faktem jest że wolał bym zmiane raz i na stałe a nie pod klawiszem ale lepsze to niż nic.
P.S. aaaaaa
takie grzebanie wciąga, już późno 2a.m. a spać się nie chce
taaa...