przez Ranger801 w 26 Sie 2013, 20:14
[<numer obiektu>]
; cse_abstract properties
section_name = level_changer
name = <nazwa>
position = <pozycja (współrzędne)>
direction = <kierunek>
; cse_alife_object properties
game_vertex_id = <to też jest potrzebne do pozycji>
distance = <to nie wiem>
level_vertex_id = <to też jest potrzebne do pozycji>
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[pt_move_if_reject]
path = <musisz podać ścieżkę (chyba musi być na mapie do której chcesz się przenieść)>
END
; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = box
shape0:axis_x = 2.22939944267273,0,0
shape0:axis_y = 0,4.83859968185425,0
shape0:axis_z = 0,0,2.22939944267273
shape0:offset = 0,0,0
; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3
; cse_alife_level_changer properties
dest_game_vertex_id = <ważne do pozycji>
dest_level_vertex_id = <ważne do pozycji>
dest_position = <współrzędne miejsca do którego chcesz się przenieść>
dest_direction = <kierunek>
dest_level_name = <nazwa mapy na którą chcesz się przenieść np.l01_escape>
dest_graph_point = start_actor_01
Jakbyś czegoś nie rozumiał to pisz. Postaram się pomóc