[PROBLEM]"Płaski" dźwięk.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PROBLEM]"Płaski" dźwięk.

Postprzez vandr w 21 Sie 2013, 07:51

Niedawno zmieniłem kartę dźwiękową na Creative Sound Blaster Audigy OEM. Wszystko pięknie śmiga, lecz wychwyciłem pewien mankament po instalacji SoC'a. Nie potrafię tego dokładnie sprecyzować, ale wydaje mi się, że dźwięk jest zwyczajnie płaski. Chodzi o to, że w każdej innej grze(przykładowo BF), dźwięk wystrzału słychać wyraźnie z głośników po lewej i prawej stronie. Tutaj przypomina to sytuację jakoby dźwięk wydobywał się z głośników monitora/z pozycji "centrum"(tak oczywiście nie jest, ale po prostu tak to słychać), a nie z głośniczków wolno-stojących po bokach. Nie ma żadnego pie*dolnięcia. Odpaliłem dla porównania Zew Prypeci z Mizerią, ale tam jest ok. Wyłączenie/włączenie EAX nie robi różnicy. Są jakieś dll'ki dla 1.0004, które modyfikowały xrSound.dll? Pamiętam, że na zintegrowanej karcie taka dll'ka zamiast pomóc, tylko pogarszała jakość dźwięku- może na nowej karcie efekt byłby zupełnie odwrotny? :kotek:
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość