Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Postprzez Kudłaty w 01 Kwi 2011, 21:31

Chcę dodać skrót dla leków przeciwpromiennych i nie wiem co wpisać w user.ltx. Próbowałem już "bind use_anti-rad k(klawisz), ale nie wyszło. Gra mi się długo włącza więc ni chce mi się zapewne godzinami szukać.
Używałem szukajki, ale nie znalazłem i myślę, że jakby sprawa się rozwiązała to by nie tylko mnie pomogła.
Awatar użytkownika
Kudłaty
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 01 Kwi 2011, 21:26
Ostatnio był: 23 Gru 2017, 07:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Postprzez kubekpop w 02 Kwi 2011, 00:30

spróbuj bind item_antirad k[jakiśtamklawisz]
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Postprzez jalkavaki w 02 Kwi 2011, 09:49

Anty rady to przypadkiem nie drugs się nazywają?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Postprzez Kudłaty w 02 Kwi 2011, 13:07

Szukałem ich nazwy na angielskim StalkerWiki i jest tam anti-rad. Miałem nadzieję, że już ktoś dodawał do user.ltx nowe klawisze jak widok z 3os.
Wydaje mi się że musi być koniecznie tak: bind use_piguły k(klawisz) <jak tu> bind use_medkit kLBRACKET
Budowa gry nie jest chyba tak skomplikowana i myślałem, że taka dodatkowa komenda zadziała. Nie wiem czemu pominęli drugi i redbulle.
Awatar użytkownika
Kudłaty
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 01 Kwi 2011, 21:26
Ostatnio był: 23 Gru 2017, 07:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Postprzez Cromm Cruac w 02 Kwi 2011, 13:49

use_bandage i use_medkit są bezpośrednimi poleceniami silnika XRay i tylko te będą działać. Wszelkie inne use_ będą po prostu ignorowane.
Dopiero w Zewie dodali klawisze skrótów do których możesz przypisać dowolny przedmiot (quick sloty)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive The Witcher.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Postprzez The Witcher w 02 Kwi 2011, 17:41

Dokładnie. Niby można zedytować dllki, ale to już nie każdy umie, poza tym to nielegalne. :P
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 24 Cze 2024, 17:10
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Postprzez Freelancer w 02 Kwi 2011, 21:24

W modzie Rebalanced jest przypisany klawisz pod anty-rad. Nie znam się co prawda na moddingu, ale skoro w tym modzie się dało to chyba da się i w każdym innym :idea:
Awatar użytkownika
Freelancer
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 12:53
Ostatnio był: 05 Sty 2014, 23:23
Miejscowość: Pogranicze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Postprzez Cromm Cruac w 03 Kwi 2011, 07:20

Owszem, ale w tym modzie zastosowano rozwiązanie, które działa trochę na zasadzie trainera. Równo z grą odpalamy programik który przechwytuje naciśnięty klawisz i zapisuje go do pliku ltx. Ten jest co chwilę odczytywany przez grę i w zależności od tego co skrypt gry w nim znajdzie wykonuje odpowiednie polecenie (np. zażycie anti-rada). Jak takie rozwiązanie wpływa na FPS nie wiem ale ciągły odczyt z dysku na pewno jej nie polepszy.

A co do edycji dll-ów to ciężko powiedzieć czy jest to nielegalne. GSC zezwoliło na modyfikowanie plików gry. Nic nie wspomnieli o dll-ach i exe-cach. Zastrzegli jedynie, że wersja gry, którą modujemy musi być legalna.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Dodanie klawisza pod "anti-rad"

Postprzez Kudłaty w 03 Kwi 2011, 15:23

No to widzę, że na razie jako takiego czystego sposobu (obejście programów) nie ma.

Można zamknąć ;/
Awatar użytkownika
Kudłaty
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 01 Kwi 2011, 21:26
Ostatnio był: 23 Gru 2017, 07:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości