Michu napisał(a):
Abakandupa = 1, 1 - jest to cena domyślna, taka jak jest ustawiona w configu itemka - ponieważ! tą pierwszą i tą po przecinku się dodaje, i wychodzi dwa, a gra to dzieli no i jest 1.
np.
Abakandupa = 1, 5 czyli mamy 6, dzielimy na 2 i wychodzi 3 - item jest 3x droższy niż domyślna cena
kosztował 500, kosztuje 1500.
dla tego u handlarzy są różne ceny i wszystko można regulować.
dawno nie modowałem ale myślę że za duzo nie pokręciłem.
Na początku- w niemodyfikowanym pliku handlarza- przykładowo trade_trader.itx mamy przeważnie każdy przedmiot zapisany " wpn_groza = 1, 3 ". Niestety kiedy poprawiam te liczby- najpierw na 1, 5, potem 2 , 9 i różne kombinacje- absolutnie nic się nie dzieje- przedmiot kosztuje tak samo jak kosztował- broń kosztuje 500, kosztowała 500.
Chciałem się więc dowiedzieć, co należy wpisywać, aby rzeczywiście handlarze sprzedawali drożej przedmioty.
Drugie moje pytanie:
Znalazłem plik trade_generic.itx- który opisuje każdą postać- można w nim zmodyfikować sprzedaż przedmiotów- czyli każdemu można sprzedawać dowolne przedmioty.
Niestety nadal nie wiem, jaki plik opisuje tak jak w przypadku handlarzy- prawdopodobieństwo zakupu określonego przedmiotu u BN'a i rodzaju przedmiotu jaki możemy u niego zakupić. Czy da się ustalać to prawdopodobieństwo, lub cenę towaru u BN'a w zależności od jego reputacji ???
Przykładowo- przyjaciel częściej sprzedaje mi lepszą broń, po niższej cenie, neutralny- rzadziej, po normalnej cenie.
W jaki sposób ustalać też przedmioty jakie sprzedaje BN w zależności od jego frakcji i rozwinięcia.
Przykład- Ekspert z Powinności sprzedaje drogą amunicję do karabinu VLA, stalker doświadczony sprzedaje amunicję do akm74/2u.
Trzecie pytanie- czy reputacja u niektórych osób- to jest- straszny, zły, bardzo zły, neutralny, dobry, bardzo dobry, świetna- może być regulowana w zależności od wykonywania zleceń dla tych osób, bądź pomagania tym osobom. Czy można od niej uzależnić także prawdopodobieństwo sprzedaży przedmiotów u BN'ów ??