Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry. Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Witam O tuż jak już napisałem w temacie mam kłopot z połaczeniem tych dwóch modów Helios Spawn Menu i Clear Sky: Enhanced. Do zrobienia tej kompilacji użyłem Total Commandera 7.50a Dodam że pierwszy raz używałem tego programu więc może to wina jego obsługi. Do rzeczy Mam problem z modyfikacją ui_main_menu.script a konkretnie w HSM mam problem od
if dik == DIK_keys.DIK_F4 then self:start_helios("spawn") end
end
return true end
function main_menu:start_helios(action)
if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then get_console():execute("main_menu off") local target = ui_helios.helios(get_hud(),action) level.start_stop_menu(target, true) end end
-- else if dik == DIK_keys.DIK_S then -- self:OnButton_load_spawn() else if dik == DIK_keys.DIK_F9 then self:cheet_me()
-- else if dik == DIK_keys.DIK_Q then self:OnMessageQuitWin() end
end
return true end
end
function main_menu:cheet_me() --create_items(db.actor,"af_fire",1) --create_items(db.actor,"af_night_star",2) create_items(db.actor,"af_vyvert",1) --create_items(db.actor,"af_gravi",1) --create_items(db.actor,"af_gold_fish",2) --create_items(db.actor,"af_cristall",1) --create_items(db.actor,"af_fireball",1) --create_items(db.actor,"af_dummy_glassbeads",1) create_items(db.actor,"matras",1) end
local items_count=0 local itemin=nil
function item_much(itm,need_namber) local actor=db.actor items_count=0 itemin=itm actor:iterate_inventory(cheking_item,actor) if items_count>=need_namber then return true else return false end end function cheking_item(actor,item) local items=item:section() if items==itemin then items_count=items_count+1 end end function create_items(npc,section,number) for i=1,number do alife():create(section, npc:position(), npc:level_vertex_id(), npc:game_vertex_id(), npc:id()) end end
local reloc_params={} local stalk function out_item_much(itm_section,need_number) reloc_params.itm_section=itm_section reloc_params.itm_cnt=need_number reloc_params.itm_cnt_found=0 db.actor:iterate_inventory(checkout_items_count,db.actor) reloc_params.itm_cnt_found=0 if reloc_params.itm_cnt_found<=reloc_params.itm_cnt then db.actor:iterate_inventory(out_items_count,db.actor) end news_manager.relocate_item(db.actor, "out", itm_section) reloc_params={} end
function checkout_items_count(actor,item) if item.section and item:section()==reloc_params.itm_section then reloc_params.itm_cnt_found = reloc_params.itm_cnt_found + 1 end end function out_items_count(actor,item) if item.section and item:section()==reloc_params.itm_section and reloc_params.itm_cnt_found<reloc_params.itm_cnt then amk.remove_item_from_inventory(item, actor) reloc_params.itm_cnt_found = reloc_params.itm_cnt_found + 1 end end