dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker,
<phrase id="111311"> ; id zdania w dialogu
<text>zat_b51_stalker_nimble_get_order_111311</text> ;id tekstu w st_dialogs_zaton.xml
<action>dialogs_zaton.zat_b51_refuse_item</action> ; wywołana akcja - funkcja zat_b51_refuse_item w dialogs_zaton.script
<disable_info>zat_b51_order_in_process</disable_info> ; skasowanie 'info', że złożono zamówienie
<disable_info>zat_b51_order_ready</disable_info> ; skasowanie 'info', że zamówienie jest gotowe do odbioru
<give_info>zat_b51_order_refused</give_info> ; ustawienie 'info', że odmówiliśmy odebrania przedmiotu.
<next>1113111</next> ; id następnego zdania (phrase) w rozmowie
</phrase>
<has_info>zat_b51_told_about_item_2_2</has_info> ; sprawdzenie czy ustawiono 'info'
<dont_has_info>zat_b51_told_about_item_2_2</dont_has_info> ; sprawszenie czy dane 'info' nie jest ustawione (np. zostało skasowane przez <disable_info>)
<precondition>dialogs_zaton.zat_b51_refuse_item</precondition> ; wywołanie funkcji sprawdzającej czy np. postać ma coś w ekwipunku, jest ranna itp. (coś co wymaga użycia skryptu do sprawdzenia)
function daj_przedmiot(first_speaker, second_speaker)
dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "przedmiot_1")
dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "przedmiot_2")
dialogs.relocate_item_section_to_actor(first_speaker, second_speaker, "przedmiot_3")
end
<action>dialogs.daj_przedmiot</action>
<string id="text_0">
<text>Masz dla mnie jakiś sprzęt?</text>
</string>
<string id="text_1">
<text>Masz dla mnie jakiś sprzęt?</text>
</string>
<string id="text_2">
<text>LR300</text>
</string>
<string id="text_3">
<text>kałAcha.</text>
</string>
<string id="text_4"
<text>Jasne. Co chcesz?</text>
</string>
<specific_character id="mar_csky_trader" team_default = "1">
<name>mar_csky_trader_name</name>
<icon>ui_npc_u_nebo_1</icon>
<map_icon x="1" y="0"></map_icon>
<bio></bio>
<class>mar_csky_trader</class>
<community>csky</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect>
<rank>400</rank>
<reputation>0</reputation>
<money min="1000000" max="1000000" infinitive="1"/>
<visual>actors\stalker_nebo\stalker_nebo_1</visual>
<snd_config>characters_voice\human_01\csky\</snd_config>
<supplies>
[spawn] \n
hand_radio \n
#include "gameplay\character_food.xml"
#include "gameplay\character_drugs.xml"
</supplies>
#include "gameplay\character_criticals_1.xml"
<start_dialog>mar_csky_trader_hello_dialog</start_dialog>
<actor_dialog>tm_reward_task</actor_dialog>
<actor_dialog>Dawaj</actor_dialog>
</specific_character>
<dialog id="Dawaj">
<phrase_list>
<phrase id="0">
<text>text_0</text>
<next>1</next>
</phrase>
<phrase id="1">
<text>text_1</text>
<next>4</next>
</phrase>
<phrase id="2">
<text>text_2</text>
<action>dialog_manager.daj_przedmiot2</action>
<next>3</next>
</phrase>
<phrase id="3">
<text>text_3</text>
<action>dialog_manager.daj_przedmiot1</action>
</phrase>
</phrase_list>
</dialog>
FATAL ERROR
[error]Expression : false
[error]Function : CXml::Load
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line : 87
[error]Description : XML file:text\pol\st_dialogs_marsh.xml value: errDescr:Error reading Attributes.
stack trace:
Expression : next_phrase_node
Function : CPhraseDialog::AddPhrase
File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\PhraseDialog.cpp
Line : 318
Description : 4
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości